נגישות
נגישות

גרינברג סאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על גרינברג סאן

Ariel - תמונה
Ariel 2 ביקורות
תמורה מלאה למחיר
4.0
09/08/14

כשהמנה העיקרית התעכבה במעט הזמינו אותנו בעלי הבית למנה על חשבונם עקב הפעלת אזעקה בעסק סמוך הועברנו מייד לשולחן אחר מרוחק ממוקד הרעש והוזמנו שוב על חשבון הבית למנה אחרונה מפנקת

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 10 ביקורות
שירות מצויין לאוכל תפל
3.3
03/05/14

שבת בצהריים, 2 מבוגרים עם שני ילדים, ישבנו בחוץ. האוירה נעימה והשירות אדיב מאד. היה יכול להיות מצויין לולא טעמן התפל של המנות כולן. מנת ילדים של ספגטי בולונז - תפלה אם כי גדולה מספיק... לשני ילדים או נער רעב אחד. מנת פסטה ראגו - תפלה לחלוטין וגם מנה נכבדה של פלפל שחור לא הצליחה להציל אותה. מנת שניצל - גם השניצל וגם הצ'יפס היו תפלים לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית בגרינברג
3.5
03/02/14

קודם כל המקום ממש יפה! אני חושבת שזה בול מה שהמרכז הזה היה צריך. אבל העיסקית פשוט מגוכחת. בחיים שלי לא הייתי במקום שהעסקית היא לחם לראשונה, וקינוח שכבר נבחר מראש. זאת אומרת שבתכלס, אתה... בוחר רק את העיקרית. הזמנו את שני הסנדוויצ'ים שהיו פשוט מעולים!!! הלחם הבשר והאיולי היו מצויינים. זה הגיעה עם תפוצ'יפס בצד שהיה אחלה תוספת. הראשונה של העסקית הייתה בגט בתנור עם שום. היה יבש, ולא הגיעה עם כלום בצד. לא זיתים לא ממרח כלשהו. היה נחמד. לא יותר. והקינוח היה מוס שוקולד, שהמלצרים מגיעה עם שני דליים אחד של המוס ואחד של הקצפת. היה לא טעים. שוב, אני בטוחה שהאוכל שם מצויין. וההגשה מהממת. כל הזמן הסתכלנו על המנות שיוצאות. אבל העסקית הזו מיותרת. או שתתנו עסקית טובה, של ראשונה ועיקרית(ראשונה מתוך כמה מנות לבחירה כמו בכל מקום) או שלא תגישו עסקית. השירות, היה לא להיט. חיכינו המון זמן לעיקריות. ביקשתי תוספת של מלפפון חמוץ שלעולם לא הגיעה. לאחר שסיימנו את העיקרית, לא באו לשאול מתי להגיש את הקינוח, ולקח לנו המון זמן להשיג מלצר. ותאמת, שלא היה כזה לחץ. בקיצור! אחזור בהחלט, אבל רק בערב. כי העסקית פשוט לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/02/2014
תודה רבה על הביקורת הבונה, מצטערים על התחושות שחווית, נשמח לארח אותך בשנית בצהרים ואשמח לטפל בך באופן אישי, עדי מנהלת המסעדה.
amram - תמונה
amram מבקר מתחיל
גרינברג ביסטרו אזורי חן
4.3
16/01/14

משפחתי ואני סועדים במסעדת גרינברג הממוקמת בשכונת אזורי חן בתל אביב מדי שבוע. ברצוני להודות בשמי ובשם חברי ומשפחתי לבעלים לצוות הניהול והעובדים על שירות סובלני ואמין ברמה הגבוהה... ביותר. בגרינברג ניתן למצוא תפריט עשיר מגוון ואיכותי בעל מחשבה עמוקה מאחורי כל מנה. המקום עצמו נקי ואסטטי ומעוצב בסגנון צרפתי הנותנים אווירה אינטימית ונעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fromchenko - תמונה
fromchenko 3 ביקורות
מסעדה שכונתית מתחת לבינונית
1.5
21/12/13

הישיבה ב"מרפסת" לא נוחה, צפופה, רועשת והגרוע מכל: לכל מי שיושב ליד החלון קר ממש ברגליים (האיטום לא אוטם את הקור לחדור) וחם מאד בגב (תנורים מלמעלה אשר אפשר להזיע מהם בגב ... עוד קר מאד... ברגליים)... רמת האוכל מתחת לבינונית... אולי אפשר לתמצת ארוחה זוגית מלאה בכך שהחלה הטריה היתה הטעימה מכל שהיה בשולחן (ללא פירוט נוסף על המנות אשר לא טעימות)... מי ירצה לחזור למסעדה הזו???

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר כהן פלג - תמונה
תמר כהן פלג 24 ביקורות
שרות מבזה מול ארוחת בוקר דלוחה
1.0
17/10/13

הגענו לארוחת בוקר ,התפריט שמודפס באנגלית ( "האם גרינברג היה אמריקאי ..")נראה מאד מבטיח.הזמנו את ארוחת הבוקר הזוגית ממלצרית שספק אם היא התעוררה והגיעה לעבודה. מגשון קטן ו"צנוע" בלשון... המעטה הגיע עם המלצרית כמובן שהייתה טעות במנה הרי אתם זוכרים שהיא עדיין לא התעוררה... לא אוסיף במילים ארוחת בוקר מ א כ ז ב ת וזה בלשון המעטה .שרות חובבני עד מעליב . נראה שיש ניצול של בלעדיות במקום.לא אמליץ ולבטח לא אגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar First - תמונה
Shahar First 2 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
26/09/13

טוב אז ככה : מנת המולים מושלמת , לזניה חלומית , אווירה , שרות , במילה אחת ״שווה ״ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Udi Kauf - תמונה
Udi Kauf 2 ביקורות
מומלץ ביותר
4.8
22/09/13

אני כבר אחרי 2 ביקורים במסעדה ובשניהם היה פשוט מעולה!!!!! האווירה נעימה, המנות מעולות (הראשונות, העיקריות והקינוחים) ובסה״כ מקום שאחזור אליו עוד הרבה בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 2 ביקורות
גרינברג ביסטרו
4.8
10/08/13

אתמול היינו חמולה די גדולה. 9 מבוגרים (כולל סבתא-רבא אחת) וארבעה מהנינים שלה, כאשר שלושה מהם כבר מבינים בקולינריה של ילדים. מסתבר שאנחנו לא היינו החמולה היחידה במקום ועל אף הצפיפות,... זוהי צפיפות והמולה שמחה ומלבבת. איך זה יתכן? ובכן זה מאד פשוט מסתבר. בגרינברג יש אנשים שמבינים את זה. הם פשוט אנשים קשובים. היה קצת קר? הנמיכו את המזגן, עוד לא החלטנו מה להזמין? קחו את הזמן... הבחור ששרת אותנו, (הבחור עם החולצה הכחולה, שלבושתי לא שאלתי לשמו) איש מקצועי ולבבי, עם סבלנות אין קץ, וללא ספק יש לו קשב רב לקהל הסועדים. הביא לנו על חשבון הבית את מנת האספרגוס עם הביצה העלומה, ללקק את האצבעות. וכשכבר הזמנו, המנות זרמו במהירות. הטרטר והשרימפס וסלט האנדיב עם הגבינה הכחולה ולחם גרינברג. ומיד, זרמו גם המנות העיקריות, שניצלונים עם פירה וצ'יפס לדור העתיד, והרביולי, הריזוטו, הסטייק, ההמבורגר, הסטייק עוף, הכבד והמולים, הכל טעים להפליא ומתוזמן להפליא, כאשר כל צוות המלצרים מביא ומפנה מקום ונענה לבקשות ודוחף לנו עוד ועוד צ'יפס טעים בדליי אלומיניום קטנים, כמובן על חשבון הבית. והקינוחים אוי הקינוחים. הלעיטו אותנו במוס שוקולד (כנראה נוטלה) וקצפת שמוגשים מתוך דליים, קשה לתאר עד כמה זה ממכר וטעים, והברולה בננות ועוגת הגבינה החלומית שהם הביאו במתנה לילדת היומהולדת... וזה אפילו לא כאב כל כך לכיס. אז נסכם. תודה לכם צוות גרינברג. פשוט אין עליכם. אני יודע עד כמה מסובך לשרת כזאת כמות של אנשים ולהיענות לכל גחמה. אתם עשיתם זאת בצורה מושלמת. תמשיכו לאהוב את הסועדים שלכם. ללא ספק הם יאהבו אתכם בחזרה. שאפו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
liatel4 - תמונה
liatel4 7 ביקורות
מומלץ !!
5.0
05/07/13

חגגנו 6 אנשים יום הולדת במסעדה בשישי בערב ונהננו מכל רגע. האוכל היה מעדן ! הקרפציו בקר היה הכי טוב שאכלתי. אהבתי גם את המנה של הלזניה בקר ובעלי התלהב מההמבורגר. גם שאר האורחים שהיו אתנו... נהנו מאוד מהמנות שלהם וציינו לשבח את האווירה הטובה והחמה במסעדה. לסיום אציין כי הקינוחים ובמיוחד מוס השוקולד שהוגש בצורה מקורית ביותר והבורולה בננות - היו יותר ממעולים. נבוא שוב בוודאות וממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה