נגישות
נגישות

בראסרי - BRASSERIE ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה
1.3
22/02/14

ישבנו זוג לארוחת צהריים בשבת. המקום היה מלא לחלוטין, והוא לא עמד בקצב, חיכינו 40 דקות לאחת המנות, השניה הגיעה 10 דקות מאוחר יותר ואף לא כולה. האוכל לא היה טעים ולא שווה את העלות. בנוסף... על כך, בסוף הארוחה הצוות איבד את כרטיס האשראי שלי!! נניח קורה, אך האפטיות מצד מנהל העסק היה פשוט לא לענין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuki - תמונה
Shuki 6 ביקורות
סופסוף מקום נורמלי
4.0
09/09/13

המקום היה נעים, הבריזה מושלמת! ישבנו על בירה ואפרטיף בלבד אבל אומרים שהשלמות נמצאת בדברים הקטנים. דרך מצוינת לסיים יום עבודה או שבוע עבודה. השרות דורש שיפור אבל סה״כ מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
בראסרי מרין
4.3
05/09/13

היינו בראסרי לרגל יום הולדת של חבר הישיבה על המים מדהימה השירות היה אדיב ומהיר והאוכל היה מעולה... התפריט מגוון אפשר לחובבי הבשר והחלב למצוא את עצמם בסוף הזמנו וופל בלגי לקינוח שהיה... מדהים!! בקיצור מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
BT ashkelon - תמונה
BT ashkelon 19 ביקורות
מקום יפה - אוכל לא משהו
2.5
26/08/13

אכלנו שם לראשונה ארוחת צהריים בשרית. האוכל היה די סטנדרטי. בפעם השניה החלטנו לנסות ארוחת דגים. הזמנו ברבוניה. לפי התפריט אמורים היינו לקבל גם צ'יפס. המלצרית חזרה אלינו ואמרה שהצ'יפס... בתשלום נוסף.קמנו והלכנו.לא יתכן שמנת ברבוניה תעלה 89 ש"ח ללא תוספות וכן יש לעדכן את התפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niv - תמונה
Niv 22 ביקורות
פשוט פשוט פשוט...
3.3
06/08/13

נתחיל ביתרונות - המיקום מאוד נוח, העיצוב פשוט ונחמד, המחירים לא הכי גבוהים שראיתי אבל לעומת זאת האוכל לא כל כך קרץ לי לעין והשירות חובבני למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה