נגישות
נגישות

מסעדת זרקא ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על מסעדת זרקא

אלכס - תמונה
אלכס 3 ביקורות
ממש לא מומלץ
1.3
05/11/16

שירות ממש גרוע עקב טעיות והגשה לא מסודרת (אחד הילדים קיבל אוכל שכולם סיימו לאכול) אוכל לא טעים שזה דעה משותפת של 4 אנשים , מחיר ברמת של מסעדות יקרות . ממש לא מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanna - תמונה
Hanna 2 ביקורות
מסעדה בינונית מאוד עם נוף יפה
3.3
23/07/16

המסעדה הייתה מאכזבת. מנות ראשונות פשוטות וטעימות (חומוס טחינה וחצילים), מנות עיקריות לא טעימות ובטח לא שוות 100 ש״ח למנה. 6 מבוגרים ו7 ילדים יצאנו עם חשבון של 1050 ש״ח ללא אלכוהול או... יין וממש לא התרשמנו. הסלמון הגיע עם טעם מוזר, שרוף מבחוץ וכך גם הסטייק... לטבעוניים אין מנה עיקרית מיוחדת (קוסקוס עם מרק בלבד). בקיצור לא ממליצה לחזור לשם. המלצרית היתה מקסימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ryan - תמונה
Ryan מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה!
5.0
04/09/13

המסעדה הכי יפה ונקיה עם נוף אדיר! אוכל מדהים ושירות מצויין. חוויה קולינרית חד פעמית.מנות ראשונות מדהימות.קבב טלה ופרגית משובח מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמתי - תמונה
אמתי 22 ביקורות
ישיבה על המרפסת נוף מדהים
1.5
04/08/13

הגענו למסעדה - התישבנו במרפסת - לידינו ישבו קבוצה של אנשים שלא הפסיקו לקטר על האוכל ועל השירות. החלטנו בעקבות מה ששמענו להזמין אבטיח וקפה קר - מה כבר יכול להיות. אחרי 30 דקות קיבלנו... אבטיח בטעם של בצל ושום - כנראה נחתך עם אותו סכין שחותכים בשר. לקפה לא היה טעם - ואחרי שהערנו על כך זה טופל - בכבדות וללא מוטיבציה לשרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
נמרוד - תמונה
נמרוד 5 ביקורות
חויה לא טובה במסעדת הצוקים
2.0
29/07/13

עצרנו אתמול במרכז המבקרים במצפה רמון, המיסעדה נראת נקיה ויפה, הזמנו חומוס גדול, סלט ירקות גדול, ציפס גדול, מנת נקניקיות ומנת מוסקה. הסלט ירקות היה גדול וטעים. החומוס הוא חומוס קנוי, קשה... לפספס את הטעם של החומוס "מהסופר הקרוב", בנוסף החומוס הגדול מגיע עם שתי פיתות, ביקשנו תוספת של שתי פיתות, נאמר לנו שזה בתשלום, התשלום היה 2 ש"ח לכל פיתה נוספת הציפס היה סביר מבחינת הטעם, למנת ציפס גדול הייתי מצפה למנה גדולה יותר. את מנת הנקניקיות ניתן לקבל בתוספת ציפס או אורז, האורז הוא אורז עם אפונה, הבן שלי לא אוכל אורז שאינו לבן וגם לא אוהב במיוחד ציפס, ראינו שבתפריט במנה אחרת יש גם אפשרות לקוסקוס, ביקשנו במקום אורז או ציפס לקבל קוסקוס ללא הירקות, התשובה שקיבלנו שזה בילתי אפשרי ושהמנה הזאת מגיעה רק עם אורז או ציפס. במנת נקניקיות היה את אותה כמות הציפס שהיה במנת הציפס הגדול פחות או יותר ובנוסף היו שלש נקניקיות (של זוגלובק? ), נראה לי קצת יקר 50 ש"ח למנת ציפס עם שלש נקניקיות בגודל רגיל. את מנת המוסקה (עם אורז) אכלו הורי, המוסקה היתה קרה בחלק מהמקומות (כנראה עקב חימום לא מספיק בבמיקרו?) והאורז היה פחות מסביר, אמא שלי פשוט לא אכלה ממנו ואבא שלי אכל טיפה אורז, איך כבר אפשר להרוס אורז? אחד מהחברה שישבו איתנו הוא מדריך טיולים, שיצאנו מהמיסעדה הוא אמר לנו שזאת מסוג המיסעדות שלא מצפה שתהיה לקוח חוזר וכנראה שזה אומר הכול

עוד פרטים
הוספת תגובה