נגישות
נגישות

קפאסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על קפאסה

ilanak - תמונה
ilanak 12 ביקורות
מסעדה מעולה.
5.0
24/10/18

הגענו למסעדה בעקבות המלצה של אחד החברים שהגיעו איתנו. המבצע במסעדה הוא 1+1 על כל העיקריות למשך כל היום, מבצע משתלם במיוחד, כמו עסקית שמוגשת רק בשעות הצהריים, אך כאן ניתן לצאת בזול גם... בשעות הערב. למנת פתיחה הזמנו פוקצ'ה נחמדה עם מטבלים מאוד טעימים, המטבל הטעים ביותר היה עשוי מפסטו ופרמז'ן בשמן זית והוא היה המוצלח ביותר מבין כל המטבלים. בנוסף, הזמנו מחבת פטריות מוקפצות בשמנת, מנה ממש טובה, הפטריות לא שוחות בשמנת, התיבול נכון. המנות העיקריות שהזמנו היו 2 מנות של פרגיות ופיצה בלקנית. הפרגיות עשויות טוב, הצ'יפס שמגיע עמן מגיע פריך ועסיסי. הפיצה טעונת שיפור, לא כל כך אהבנו. היה מאוד טעים ולא נשאר מקום לקינוח. המחיר היה ממש סביר לארוחה של 3 סועדים. טיפ למסעדה- כאשר מגיע מספר אי זוגי של אנשים, כמונו, יותר משתלם להציע 1+1 על העיקריות ולסועד השלישי מנה עיקרית ב50%, כך לא נוצר מצב שמזמינים יותר מדי מנות. האווירה במקום מאוד נחמדה, אווירה של פאב, רק שהמקום גם אינטימי, גם מואר וגם שמח ומתאים לכל הגילאים. השירות מעולה, המלצרים ממש נחמדים, ניכר שיודעים לארח במסעדה זו ובאמת אכפת להם מהלקוח. נהנינו מאוד, המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מאכזב
2.3
27/02/17

המסעדה מציעה מבצע של 1+1 על העיקריות בצהריים. המנות קטנות, אינן שוות את המחיר ומתאימות לסגנון טעם מאוד מיוחד, לדעתי לא כל אחד יכול להתחבר למנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראלה ישראלי - תמונה
ישראלה ישראלי 3 ביקורות
חוויה טעימה ונעימה
5.0
23/02/17

מסעדה מצוינת! חבל שהיא לא קיימת גם במרכז. נסעתי עם חבר שלי לצימר במצפה רמון ובדרך חזרה למרכז עצרנו בבאר שבע לאכול, שם מצאנו את קפאסה. פשוט חוויה. אוכל טעים ואיכותי, שירות נהדר. מלצרים... חייכנים ומקסימים (ממש לא מובן מאליו היום). גם המחיר היה סבבה, כי היה מבצע 1+1 על כל העיקריות. אנחנו יצאנו מרוצים מאוד. לא מגיעים לבאר שבע בדרך כלל, אבל אם נגיע שוב בהחלט נעצור בקפאסה לאכול. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva 5 ביקורות
לסיכום-חוויה נחמדה לקיבה ולכיס:)
4.8
15/01/17

מסעדה נחמדה סהכ, אוירה צעירה ומוזיקה כיפית.בעיקרון מותאמת לכולם-זוגות , משפחות, ישיבות עם חברים. אני הזמנתי רביולי, המנה הייתה טעימה אבל קצת קטנה לטעמי. מה שללא ספק מושך הוא המבצע של... 1+1 במהלך השבוע על העיקריות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
פסטיבל אוכל רחוב בב"ש - מחכים שיחזור שוב!
4.5
14/06/16

במסגרת שבוע פסטיבל אוכל רחוב בבאר שבע 5.6-9.6 יצא לנו להיות במסעדת קפאסה האהובה עלינו. מעט התאכזבנו מהמנות ה"מיוחדות" שהוצגו, הזמנו את כולן אך הן לא היו מספיק שונות מהמנות המוכרות. יש... לציין שהמחיר היה מאוד אטרקטיבי! המנות היו בגודל של מנות פתיחה וגם לאחר שהזמנו את כולן (6 מנות) עדיין יצאנו עם חשבון שמתאים לכיס של סטודנטים. השירות היה מצויין כרגיל, כולל החלפת סכום ומפיות! (לא מובן מאליו במסעדות שהן לא "יוקרתיות"). אז למרות שציפינו למנות מיוחדות יותר, עדיין נהננו מאוד ובטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
טעים ויוקרתי - באמצע שבוע אפילו משתלם יותר
4.5
28/05/16

אני ובן זוגי אוהבים ללכת למסעדה בימי חול בערב בגלל המבצע השווה ביותר של 1+1. בדכ אנחנו מזמינים סטייק אנטריקוט/פילה ואף פעם לא מאוכזבים! האווירה כיפית וקלילה והמלצרים מקסימים. מקום מושלם... ומשתלם לאמצע שבוע, בעיקר לאוהבי ה"מנות היקרות".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
מקום טוב לקבוצה גדולה של אנשים
3.3
13/03/16

ישבתי במסעדה פעמיים. בפעם הראשונה הזמנתי ניוקי וקוקטייל ושניהם לא היו לטעמי כלל. יחד עם זאת, בפעם השנייה הזמנתי את אחד ההמבורגרים שהיה מאוד לטעמי. המחיר בהחלט משתלם בייחוד למי שיש חבר... מועדון, למעשה מנות בשריות מאוד גדולות וטעימות מגיעות במחיר מאוד נמוך, כך שמהבחינה הזאת המסעדה הזאת לדעתי האישית מאוד מומלצת, בייחוד כשמגיעים בקבוצות גדולות. השירות לוקה בחסר לדעתי, בפעמיים שבהן ביקרתי לא הוגש סכו"ם, לא הוגשו מפיות, לא הגיעה השתייה שהזמנתי... לדעתי אלה דברים שניתן להתעלם מהם בעקבות המחיר הנמוך של המנות והאיכות הגבוהה של המנות הבשריות, ומנות הפסטה והפיצה לא לטעמי כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
7 במדד שלנו 😎
3.3
05/12/15

פעם ראשונה שיצאתי לאכול בבאר שבע. קפאסה מסעדה נחמדה, עיצוב יפה ואוירה נעימה. האוכל? טוב+, השירות היה לא טוב, גישה לא נעימה של המלצרית, כשהיא הבינה שהיא לא הייתה בסדר, פיצתה אותנו במנה... ראשונה קטנה. מקום חמוד בסה״כ, לא יותר מזה. טיפ: הזמינו את קינוח הלוטוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
סביר
2.3
07/08/15

היינו זוג ושני ילדים. היה מבצע על 1+1 על כל המנות העיקריות בתפריט. הקטן לקח שניצל וצ'יפס , הגדול לקח ניוקי ברוטב פטריות וערמונים שהיה מצויין ואני ובעלי חלקנו בפיצה פטריות שהייתה טובה אם... כי קטנה, ובניוקי עגבניות שלא היה משהו. המנות קטנות מאוד, השירות היה חובבני

עוד פרטים
הוספת תגובה
anatanat - תמונה
anatanat 2 ביקורות
קפאסה
4.0
02/05/15

האוכל היה מעולה. שירות אדיב ומהיר. מחירים קצת יקרים, במיוחד המנות פתיחה מתומחרות במחירים מוגזמים

עוד פרטים
הוספת תגובה