נגישות
נגישות

בורגר סאלון חיפה - Burger Saloon ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על בורגר סאלון חיפה

Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
לא עומדים בעומס
2.8
17/03/15

הגענו לשם היום ישר מהקלפי והמסעדה הייתה קצת מלאה. נאמר לנו שצריך להיכנס לרשימה אבל הבחור שהיה אחראי עליה לא פנה אלינו בכלל אז אחרי 5 דקות של המתנה בכניסה הסבנו את תשומת ליבו ושאלנו כמה... אנשים יש לפנינו, כדי שנדע אם שווה בכלל להירשם. הוא נראה קצת עצבני ואמר שאנחנו יכולות לשבת עכשיו אבל "השולחן חייב להיות פנוי תוך שעה!". הסכמנו והזדרזנו להזמין שני המבורגרים קטנים ו2 סלטים. לקח להזמנה הזאת 40 דקות כדי להגיע!!! בזמן שחיכינו כבר התחילו להוציא את השולחנות שמסביבנו (ישבנו בשטח המבואה של היכל הספורט). בשלב הזה קמתי כדי לפנות אליו שוב אבל הוא התעלם ממני, אז שאלתי את אחת מהמלצריות מה קורה עם ההזמנה וכנראה שרק אז נזכרו בנו בכלל והעבירו אותה למטבח. לא קיבלנו שום התנצלות, הסבר או פיצוי. ההמבורגרים היו דווקא טעימים, אבל חבל שזה היחס ללקוחות. מקווה שהם יותר בסדר בימים רגילים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 6 ביקורות
מזעזע
1.0
12/11/14

אכלנו במקום ביום שישי האחרון. ההמבורגר שקיבלתי היה לא אכיל, היה לו טעם לוואי נוראי, לקחתי ביס אחד מההמבורגר והשארתי את המנה בצלחת. בסוף הארוחה כשהמלצרית שאלה אם לארוז הסברתי לה שלא היה... לי טעים בגלל טעם הלוואי של ההמבורגר ובגלל זה לא אכלתי כך שאין טעם לארוז. היא בחרה "לפצות" אותי במוס שוקולד עלוב וכך נאלצתי לשלם 61 שקלים על מנה שנשארה בצלחת ולהישאר רעבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shvizut - תמונה
Shvizut מבקר מתחיל
פאשלה על גבי פאשלה
2.0
16/05/14

לפני שבועיים הזמנו הביתה 2 ארוחות עם תוספות וקינוחים ( 2 זברות) האוכל הגיע והיה טעים מאוד אבל הקינוחים לא הגיעו. כשדיברנו עם האחראי משמרת הוא סיכם איתנו שהוא יבטל את החיוב על הקינוחים... ובתור פיצוי נקבל אותם בהזמנה הבאה. בפעם הבאה כשרצינו להזמין המבורגר כמובן שהתקשרנו לבורגר סאלון כי ידענו שמגיע לנו קינוחים חינם כפיצוי. הזמנו ארוחות ותוספות ולגבי הקינוחים הזכרתי 3 פעמים לטלפנית כדי שלא ישכחו אותנו שוב, "הזברות יגיעו, אל תדאג" היא הבטיחה. כשקיבלו את האוכל שוב הופתענו לגלות שלא קיבלנו את הקינוח. אך הפעם כשהתקשרנו לסניף היחס היה שונה. "אין שום דבר שאני יכול לעשות" אמר לנו אחראי המשמרת, והציע שבהזמנה הבאה נקבלת את הזברות (להן אנחנו מחכים כבר 2 הזמנות) בתוספת מוס שוקולד. כלומר, מצופה ממני שאני אמשיך להזמין ולא לקבל את מה שהזמנתי מתוך תקווה שיום אחד אני אכן יקבל את מה שהזמנתי 3 הזמנות אחורה? והפיצוי הנוסף הוא עוד קינוח? כמה קינוחים כבר אנחנו צריכים? הובהר לי ע"י אחראי המשמרת שהמקרה הזה מאוד מיוחד ואף פעם לא קרה בעבר. אך עם זאת, הפיצוי איננו יכול להיות מיוחד והוא חייב להיות קבלה של מה שגם ככה הזמנתי, רק 3 הזמנות אחרי. אם המקרה מיוחד הוא גורר פיצוי מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 35 ביקורות
חדשים אבל נותנים פייט מצוין לרשתות הגדולות
4.5
16/04/14

הזמנו המבורגרים וטבעות בצל- ונהנינו מכל רגע! ההמבורגרים מצוינים, הבשר איכותי, והכי חשוב - המחיר זול. (ויש הנחה קבועה לסטודנטים!) הקינוח "זברה" ממש ממש טעים - ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuval - תמונה
yuval מבקר מתחיל
אכלתי ומאוד נהניתי
4.8
02/03/14

הכל טעים מאוד !!! ההמבורגר, הלחמניה עצמה, הטבעות בצל והסלט הירוק. מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
ארוחת צהריים
4.5
01/02/14

היינו ביום שישי בצהריים. המקום היה יחסית ריק והיו המון עובדים. הזמנו המבורגר 220 רגיל (MW) ו160 גרם עם גבינה (WD) ביחד עם ציפס, טבעות בצל ובירה. האוכל הגיע מהר מאוד, הWD היה מוכן כמו... שצריך ועם המון גבינה. הMW היה יותר לכיוון הWD אבל גם טעים. הטבעות בצל היו מאוד טובות השירות היה אישי ודאגני, אבל לא מציק. בסופו של דבר יש 15% הנחה לסטודנטים. בהחלט שווה את הכסף, המבורגר טעים ושירות עם חיוך

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
טעים.
3.3
22/09/13

הזמנתי טייק אווי. חיכיתי מעט זמן יחסית, אריזה נוחה ושמרה על חום עד שהגעתי הביתה. טבעות הבצל היו ממש טעימות, ההמבורגר היה נחמד, מעט מלוח מדי ומעט יבש מדי (למרות שמידת העשייה היא medium... well). השירות חייכני ונעים, אם אהיה ממש רעבה אחזור שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erez - תמונה
Erez 2 ביקורות
אכזבה
2.5
20/07/13

ביצענו הזמנה טלפונית למשפחה עם איסוף עצמי בסניף זכרון יעקב. הלחמניות לא היו טריות - טעם של חימום במיקרו. ההמבורגר היה יבש רצח ובסך הכל המנה כולה ממש לא שווה את המחיר! אפילו הלדים שבד"כ... טורפים המבורגר התלוננו. חבל- כי נראה מקום עם פוטינציאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angela - תמונה
Angela מבקר מתחיל
פשוט תענוג...
4.5
26/06/13

במילה אחת - תענוג! הגענו בעקבות המלצה של חברה, נהנינו מכל שנייה, האוכל היה מעודן, טרי וטעים, השירות היה מעולה! ממליצה בחום מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravid Goldenberg - תמונה
Ravid Goldenberg מבקר מתחיל
מעולה!
4.0
03/05/13

ההמבורגר ממש טעים במיוחד עם האסאדו מעל, גם הטבעות בצל מעולות! נהניתי מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה