נגישות
נגישות

שבתאי פיצה ובירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על שבתאי פיצה ובירה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
קליל וטעים
4.0
04/10/18

קליל , נחמד , עיצוב , אוכל בהחלט טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
טעים ונעים אך יקר
3.5
04/06/18

ביקרתי 3 פעמים במסעדה ובכל פעם יש לי אותו רושם בדיוק. הפיצה בסה"כ טובה אפילו כמעט טובה מאוד, לא מהממת ולא מצויינת, אכלתי טובות יותר אם כי במעט מקומות בארץ. המחיר לטעמי גבוה מדי. שוב לא... בהגזמה אך תמחור ב 25% נמוך יותר היה משפר את שביעות הרצון. יש מחיר מיוחד עד 6 בערב אך זה עדיין יקר. האקוסטיקה די בעייתית, קשה לדבר בזמן הארוחה. האוירה נחמדה והשירות טוב בהחלט. המקום נקי ויש חניה בשפע ללא תשלום. תוספות רבות ומגוונות. במחיר מתאים הייתי מבקר באופן תדיר יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מצוין
4.8
22/01/18

השירות נעים והמנות טעימות. האווירה במסעדה צעירה ונעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarden - תמונה
Yarden 5 ביקורות
לכו בלי לחשוב פעמיים.
4.8
14/10/16

אוקי, הפיצה הכי טעימה שטעמתי בחיים שלי. אני יודעת שזה ישמע מוזר אבל בדרך כלל אני מזמינה את הפיצה בגודל מדיום (אל תזמינו לארג'), מזמינה אותה בלי כלום (כלומר בלי תוספת ירקות) אבל עם... גבינות הצאן המשובחות. והפיצה פשוט מושלמת.. חבל לי שאין קוקטיילים במקום.. לדעתי זה מוריד והרי יש שם בר, אז למה אין קוקטיילים?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
מומלץ ובהחלט נחזור לשם :)
4.0
30/05/16

הגענו לבדוק את המקום ומצאנו מסעדה/בר נחמד עם אוכל טעים, הבן זוג תיאר את הפיצה כ"הכי טובה שהוא טעם בשנים האחרונות!" האוכל (מלבד הפיצה) טעים מאוד והאווירה נחמדה/פאבית. השירות יכול להיות... קצת יותר נעים (המלצר שלנו נראה כאילו הוא מת להיות במקום אחר מלבד לתת שירות למישהו... וקצת יותר מהירות במתן השירות לא יזיק (20 דקות המתנה למים, 15 דקות המתנה לחשבון...), המחירים לא זולים, אך סבירים. מומלץ מאוד לארוחה או לבילוי חביב עם חברים או משפחה. נראה לי שעדיף להזמין מקום בשעות הערב, אחרת ההמתנה עלולה להיות ארוכה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
zvika - תמונה
zvika 2 ביקורות
התמסחרות
2.0
05/12/15

התמסחרות זה מה שקרה לפיצה שבתאי. פסטה פירות יום אובר קוק . הברוסקטה עגבניות הפכה למנה קטנה המונית על פרוסות לחם דקיקות. והפיצה לא נאפתה מספיק והרגישה כמו סמרטוט רטוב עם גבינה. וכל זה... בתמחור יקר ומפולפל. ישבנו באזור המקורה שלמרות שהובטח לנו שחמים שם - היה קר ולא נעים שכן הויטרינות לא אטומות. בקיצור - תמורה עלובה לכסף. וחבל כי ההתחלה היתה מבטיחה. ככה זה שנותנים לחברות ילדים להוביל מטבח ורק עסוקים בלפתוח את הסניף הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi A - תמונה
Adi A 10 ביקורות
פאב ישראלי נינוח וצעיר
4.3
05/08/15

אכלנו בשבתאי מספר פעמים, תמיד מתענגים על פתיח פטריות לוהטות מוקפצות עם פלפלים ומוקרמות בגבינה במחבת רוחשת. הפיצה שלהם מצוינת וגדולה, ולא יקרה כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanan - תמונה
Hanan 4 ביקורות
אולי פעם היה כאן יותר טוב
1.5
29/05/15

אוכל רע, פיצות עם בצק עם טעם לוואי מלצריות שלא רוצות לתת שירות, כל בקשה לקח המון זמן אם בכלל ביקשנו מים קיבלנו אחרי 20 דקות, כוסות... זה כבר מסובך חוסר האופציות באזור זה הדבר היחיד... שמחזיק אותם בחיים מאד מאד לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 17 ביקורות
שבתאי פיצה בר אבן יהודה
4.3
02/09/14

הינו אני ואישתי לפני שלוש שבועות בערך אני רוצה להגיד במשפט אחד הפיצה אחת הטעימות בארץ אם לא הכי טעימה שרות מעולה בירות מחבית מעולות וגם מנות ראשונות טובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
המסעדה הדרדרה
2.3
12/03/14

פעם היה שבתאי הייתה מסעדה נפלאה. כיוון שאין באזור היצע משמעותי, היא עמוסה לעייפה והדבר ככל הנראה מתבטא באיכות המזון והשירות. קיבלנו פיצה ספוגית, הדומה לאילו שקונים בסופר ומכניסים... למיקרו. המלצרית הסכימה שמשהו השתבש בהכנה, ולקחה חזרה חצי פיצה לאפייה נוספת - מה שכמובן לא עזר כי פיצה כנראה לא ניתן לתקן. לאחר התשלום, כאשר הבענו את אכזבתינו, היא אמרה "אתם צודקים, רציתי להציע קינוח ע"ח הבית, אבל ראתה שאנו ממהרים ולכן לא הציעה...". אנחנו לא מסוג האנשים שדורשים פיצוי, אם אפיית הפיצה נכשלה אפשר היה פשוט להכין לנו אחרת. השארנו למלצרית טיפ, על אף שלא נהנינו. פשוט לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה