נגישות
נגישות

קצה הנחל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על קצה הנחל

מירית וחגי - תמונה
מירית וחגי מבקר מתחיל
לא יותר מבסדר
2.3
20/07/13

עבור מחירים כאלה הייתי מצפה ליותר. גם חיוך מהמלצר לא היה מזיק. אכלנו עלי גפן ממולאים, קובה, 'לאפה' (בשר מגולגל) ומבחר סלטים. האוכל היה בינוני. השירות היה על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomo Bracha - תמונה
Shlomo Bracha 7 ביקורות
טעים, אך קצת יקר
3.3
02/04/13

כל המנות היו באמת טעימות ויצאנו שבעים ואפילו לא היה מקום לקינוח. המלצר היה בסדר אם כי לטעמם של חלק מהסועדים הוא היה קצת קצר רוח. בהתחלה הוא גם אמר לנו שהקופון שהדפסנו באתר לא תקף אך... לאחר שהתעקשנו כי יבדוק שוב, הם נתנו לנו 10% הנחה כי לא הזמנו קינוחים. גם מצאנו בחשבון מנה שביקשנו ולא הוגשה שהם תקנו לבקשתנו. לסיכום, מאוד טעים אך שימו לב לחשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 3 ביקורות
שירות טוב, מחירים גבוהים
2.8
27/05/12

הגענו בשבת, המסעדה הייתה חצי מלאה. הזמנו לפתיחה מנת חומוס אקסטרה ב-30 שח, הגיעה מנה קטנה מאוד ולא מצדיקה את מחירה הגבוה. בכל כפר בסביבה אפשר לקבל ב-15 שח כפול ממה שקיבלנו.. הזמנו דג... מושט כל אחד ב-85 שח, הדג היה טעים ועסיסי, אך גם כאן המחיר מוגזם מאוד, ואפילו לא הייתה תוספת חוץ ממעט מג'דרה בצד. השירות היה יעיל וטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/09/11

אתמול ארחות שישי המסורתית עם המשפחה היתה במסעדת קצה הנחל. נתחיל מזה שיש שפע חניה. מקבלים אותך בצורה חמה,אוהבת,מרגיש בבית. שפע ואיכות הואכל בצורה בלתי רגילה.אוכל לבנוני משובח. השירות... מפנק ומקצועי. המסעדה מאוד נקיה . הקינוח מהמם, במיוחד לשבת בחוץ בחצר ענקית עם דשא וספסלים, לצפות בשקיעת השמש ,ולהרגיש את הכנרת מקרוב. ובסוף המחיר די סביר ומפתיע לטובה. המסעדה מאוד מאוד ממולצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
26/08/11

בשבוע שבילינו בצפון כל המשפחה הגענו לקצה הנחל. החלטנו ללכת על המנות הייחודיות וכמו שאומרים במאסטר שף חווינו אושר עילאי בפה בכל ביס וביס. חזרנו למסעדה באותה השבת ופחדנו להתאכזב ממתכונת... שבת במסעדות באיזורי תיירות, אך לא כאן. האמה נשמרה גם כשהמקום היה מלא מפה לפה הן בטעם והן בשירות. כמו שאמר שוורצנגר: I WILL BE BACK

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran Lev - תמונה
Ran Lev 10 ביקורות
4.3
30/05/11

We had take away from this restaurant when staying at Nof Ginosar resortI did not see the inside of the restaurant but I made the order and then ate the foodThe chicken skewers were... fab, the kebab was great, the homus and tahini very good, their salads in general were great - at least as good as El-BabourWe knew noting of the place before and were really happy to have chosen it.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior Orkin - תמונה
Lior Orkin 4 ביקורות
4.7
22/04/11

בצפון שבו רוב המסעדות הן בינוניות במקרה הטוב, בקצה הנחל בולטת באוכל המצוין שלה. אכלנו סלטים מדהימים, והמנות הלבנוניות בלטו מאוד בטעם הנפלא שלהן. בהחלט מומלץ, נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/02/11

מסעדה מדהימה, האוכל באמת לא מהעולם הזה, ייחודי, טעים, קליל בקיצור ללקק את האצבעות. ישבתי עם חברה ונהנו מכל רגע. השירות מהיר,נעים והאווירה ממש רגועה ומהנה. באמת שהרבה זמן לא נהנתי כך... ממסעדה, ממליצה בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 3 ביקורות
1.7
02/01/11

סלטים עלובים של אולם אירועים. מנות עיקריות בינוניות. מחירים יקרים והגשה קמצנית. אם הייתי לבנוני, הייתי מתבייש בהגדרה של המסעדה "אוכל לבנוני". שרות עלוב. בקיצור, מסעדת... תיירות לצליינים רעבים ולמדריכים שלהם. מקומיים - התרחקו מהמקום, יש הרבה יותר טוב מיזה בסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
23/05/10

המשך.. בקיצור הגיעו המנות וסוף סוף הפיתות.האוכל מוגש יפה אבל לא כל כך מעניין בפה. הייתה לנו מנת "קבב" שלא נאכלה בכלל וביקשנו להחליף.. לא היה עם מי לדבר וכמו שהוגשה ככה חזרה למטבח.המלצר... לא התיחס בכבוד חטף את הכסף מהחשבון והלך.. וזו בדיוק הסיבה שאין מה לחפש במקום הזה. תהנו, יש מסעדה בתחנת דלק בהמשך פי כמה יותר טובה ויחס אישי ומפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה