נגישות
נגישות

האנוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על האנוי

Shachar - תמונה
Shachar 15 ביקורות
יקר, לא טעים, לא אותנטי - לא אחזור לעולם
1.3
10/01/16

נתחיל בשורה התחתונה: מדובר במסעדה שהיא לא פחות מבדיחה עצובה. ביקרתי שם אתמול עם 2 חברים. במקום אקוסטיקה נוראית והמוסיקה מוסיפה לכך שפשוט אי אפשר לנהל שיחה שלא בצעקות. הייתי סולח על כך... אם האוכל היה שווה משהו. זו הפעם השנייה שאני מבקר במסעדה. הפעם הראשונה הייתה מס' חודשים לאחר שנפתחה. בפעם הראשונה הזמנתי "צי'קן טיקה" ו"באגט" "ויאטנמי". בכלל, כל מנה במסעדה דורשת הרבה מרכאות כי זה לא היה צ'יקן טיקה אלא חיקוי עלוב של המנה ההודית שאמורה להיות פי מאה יותר עשירה וטעימה, ה"בגאט" הוא לא באגט ולא ויאטנמי, לא הלחם ולא מה שבפנים (ואני אומר זאת בתור מישהו שבילה מס' שבועות בויאטנם). התחושה היא של מסעדה שלא מתאמצת להצטיין בשום דבר. כלקח מהביקור הראשון, החלטתי הפעם ללכת "על בטוח" והזמנתי מרק ויאטנמי שכל ה"קטע" בו זה שהוא מכיל שורשים אקזוטיים ועשבי תיבול על ציר בשר. במקור הוא אמור להיות חום ואפילו טיפה "מסריח". אמור, כי ב"האנוי" מגישים מרק בלי שום דבר כזה. התחושה היתה (לא בדקתי) שבמשך כל הערב הם דיללו את המרק עם עוד ועוד מים רק כי התעצלו להכין עוד מרק מאפס. התוצאה: מרק דלוח ושקוף בטעם של מרק עוף ביתי עם אטריות שלא מזכיר ולו בקצת את המרק הויאטנמי בויאטנם, או בכלל במזרח, או אפילו במסעדה הויאטנמית השכנה והמתחרה . שימו לב שלא מדובר במנה ראשונה: המרק עולה 52 שקלים לצלחת לא ענקית, עם עוף מכובס ולא אסתטי. חבריי הזמינו רק קינוח - גלידה מטוגנת שלטעמי לא היתה רעה אבל הם לא אהבו אותה. בקיצור: לא כל מסעדה שקוראת לעצמה ויאטנמית ראויה לתואר הזו. לדעתי במקרה של "האנוי" היא אפילו לא ראויה לתואר "מסעדה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angie - תמונה
Angie 3 ביקורות
כגודל הציפיות כן גודל האכזבה
2.3
23/10/15

האוכל לא רע בגדול - אבל התיאור בתפריט לא תואם את המצב בפועל. זה התחיל כבר מהמנה הראשונה : ה"לחם המלזי" הוא בעצם סוג של פיתה דרוזית מטוגנת עם תרד בפנים. זה מגיע בחתיכה קטנה עם חתיכות... גסות של מלפפון לא ברור. כמו כן, לצערנו, האורז שהתלווה למנה העיקרית היה מלוח מאוד. הקינוח שתואר כ- "קרם קקאו" התגלה כ- כדור גלידת שוקולד טעימה אך פשוטה עם קצפת. בנוסף, המלצרית הציעה בחביבות לעשות את השייק אננס אלכוהולי אבל שכחה לציין את מחיר השוט של הוודקה שעולה יותר מהשייק עצמו! האווירה באופן כללי דחוסה ולא נעימה. הרצפה במקום מלוכלכת מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noachp2 - תמונה
noachp2 10 ביקורות
מאכזבת מאוד
3.5
02/10/15

שמענו הרבה על האנוי. אחת התאילנדיות התל אביביות. אווירה נעימה, מעוצב בפשטות רחוב וזה מה שמקסים בה. אך האוכל מה לומר .. מאכזב מאוד. האוכל התאילנדי ובכלל האסייאתי חד בטעמים שלו.. זהו... ייחודו. כל מנה שהוזמנה מהראשונות ועד העיקריות היו מפוספסות. תמיד היה חסר משהו.. לא מספיק חריף, לא מספיק מתקתק, לא מספיק מתוק.. התחושה היא כאילו עשו כדי לעשות ולא כדי להפגיז ( מה שמצופה ממסעדה אסייאתית) חבל !

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
מאוד מאוד טעים ומיוחד!
4.0
07/09/14

אכלנו שם בפעם ראשונה אתמול ופשוט נהנינו מכל המנות שהזמנו. כל כך טעים ומיוחד! רק חבל שהם פתוחים רק בערב- המקום קטן אז חייבים להזמין מקום. בהחלט נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvika - תמונה
Tzvika 16 ביקורות
אוכל שונה, טעים במחיר סביר
4.0
24/05/14

היינו בשישי בערב. הזמנו שתי מנות ראשונות טעימות ושונות(עלי גפן ממולאים בשר וכיסונים ממולאים שרימפס)במחיר סביר (22-24) ושתיים עיקריות שהיו מכובדות מאד בגודלן ומתומחרות במחיר סביר ביחס... לתמורה- מנת תבשיל בשר מלזית המגיעה עם אורז ותפו"א ומרק טופו ויטנאמי הכולל צלוחית נבטים ועלי תיבול - בדיוק כמו בויטנאם! אנחנו נחזור בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yan - תמונה
Yan 3 ביקורות
וווואווווווווווווווווו
4.5
13/07/13

האוכל הכי מדהים שאכלתי הרבה מאוד זמן!!! תיבול אסייתי חזק ואותנטי מנות קטנות במחיר גבוה יחסית אבל זה כל כך שווה את זה... כל ביס גן עדן עלי אדמות 7 מנות ו2 קינוחים עלו 300 שקל כולל... טיפ מדגיש שמי שלא אוהב תיבול אסייתי לא יאהב את המקום אבל מי שכן... גן עדן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 63 ביקורות
גדול! אבל לא מושלם..
4.3
20/06/13

נתחיל בשבח נוסף למסעדה הטרנדית המוערכת הזאת. יש לה קטע מרענן, אנין שלוקח את עצמו טיפה יותר מדי ברצינות אבל אנחנו מוותרים להם כי האוכל טוב. קיבלו אותנו עם תה יסמין מצויין שחימם לנו את... הלב והטיס אותנו ישר למזרח אסיה. הלחם המלזי היה מצויין וגם שותפי היה מרוצה מאוד מהעוף ההודי. אבל למה, בשביל מה להגיש פתאי חנוק עם כאלה איטריות שעועית עבות. הטיבול היה טעים אבל בבית הנודלס יוצא יותר טעים ופחות בצקי. צריך לפתוח אותו דחוף עם ירקות, לשים איטריות יותר עדינות ולהקטין את המנה הענקית הזאת. באותה הזדמנות אפשר לתת אותה במחיר יותר נמוך מ 50+!!. קינוח סורבה קוקוס צ'ילי - אלוהי

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
אין בושה
2.3
15/06/13

האוכל סביר (המנות העיקריות) אם כי בתמחור גבוה לתמורה (נו טוב, תל אביב). הזמנו למנה ראשונה את מנת עלי הגפן (28 ש"ח). קיבלנו 4 עלעלים קטנים בצורה שלא תתואר. פשוט נשבר פה שיא עולם שלילי של... value for money למנה. שאר הראשונות היו קטנות מאוד אבל זו הייתה מתחת לכל ביקורת. זה לא ה-28 שקלים כמו הזלזול המוחלט בסועד. לא אחזור לעולם, וחבל שהקהל התל אביבי מוכן לקבל את הביזיון הזה ולחזור. מה שכן, הקינוחים היו טובים מאוד והשירות נעים. במקרה זה המינוסים עולים על הפלוסים, ובפער גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 13 ביקורות
אחלה אוכל
4.5
10/05/13

מקום נחמד עם הרגשה של בר שכונתי. האוכל טעים ואותנטי, והשירות היה מחויך ונעים. המנה התעכבה קלות, אך היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
מעניין אך טעון שיפור
3.5
12/04/13

ישבנו אתמול בערב במסעדה אחרי שקראנו המון ביקורות טובות בעיתונות. הזמנו 3 מנות ראשונות. מלצרים הזהירו כי הן קטנות, אך לא הזהירו עד כמה. מנות שעולות בממוצה 30 ש"ח מספיקות בקושי לכמה... ביסים. יחד עם זאת מאד טעימות ומיוחדות. אז אולי בשביל חויית הטעם שווה לשלם. עלי גפן במילוי בשר היו בעובי של חצי סנטימטר בערך והמנה הכילה 5 יחידות משופדות. גם דים סאם עם שרימפס היה קטן מהמקובל ומנת הלחם המלזי שהייתה בעצם פרוסת בצק שקופה בגודל של כף היד הדהימה אותנו בכלל. המנות היו טעימות, אך עמוסות בשומן לעייפה. הזמנו גם עיקרית, כאן תמורה בין גודל המנה למחיר השתפרו מאד. 50 ומשהו שקלים עבור מנה בשרית ותוספת זה סביר בהחלט. מה שלא השתפר זה נושא השמן. גם ביצוע המנה לא היה מושלם, בשר לא טוגן כמו שצריך ולמרות שזכה לכינוי ברביקיו, לא היה זכר לניחוח המעושן מעט, אלה מתיקות. סה"כ נחמד ומעניין, אבל לא מותיר חשק לחזור. מסעדה לביקור אחד לדעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה