נגישות
נגישות

מועדון ארוחת בוקר-מועדון ארוחת ערב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על מועדון ארוחת בוקר-מועדון ארוחת ערב

מאיר פישמן - תמונה
מאיר פישמן 5 ביקורות
לא נחזור,רחוק מלהצדיק את המחיר
3.0
30/08/19

הבוקר ביקרנו במסעדה והזמנו ארוחת בוקר זוגית במחיר של 142 ש"ח, הוזמן סלט קצוץ אך הגיע סלט רגיל לא מתובל שהורכב מ-85 אחוז מלפפונים ו-15 אחוז כל היתר. יתר המנה הגיעה ברמה סבירה אך אינה... מצדיקה בהחלט מחיר של 142 ש"ח. במחיר נמוך יותר ניתן לאכול ארוחה מוצלחת יותר בכל בית קפה בקניון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
ארוחה טעימה ושירות מעולה
4.8
11/08/19

המסעדה במקום נחמד, עם אווירה טובה. השירות היה טוב. אכלנו ארוחת בוקר זוגית שהייתה עם גבינות מגוונות, חביתות טעימות. ואכלנו טוסט טעים שנמצא תחת קטגורית המיוחדים שגם היה מעולה. הזמנו את... הפנקייק ופחות אהבנו אבל חוץ מזה היה טוב ובהחלט שווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Victor - תמונה
Victor מבקר מתחיל
טעים ולא יקר.
4.8
08/06/19

הוכחה מושלמת שאפשר לאכול טעים ללא בשר. ירקות מוקפצות מחליפות מנות בשריות ומבייעים טעימים נעימים. כדי לטעום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zeev - תמונה
zeev מבקר מתחיל
מקום עם אוירה מעולה אוכל מיוחד ומדהים
3.8
07/01/19

אנחנו נוהגים לאכול כאן מידי פעם ותמיד נהנים ותמיד טעים ומיוחד והיום יצא לי לאכול את מרק העדשים השחורות וזה פשוט מדהים !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירין - תמונה
ירין 4 ביקורות
תמורה נמוכה לתשלום גבוה
2.5
27/12/18

באנו לארוחת בוקר זוג הורים מתל אביב ובת שגרה בגליל. המקום קטן, שומעים שיחות של הסועדים משולחנות סמוכים. המלצרית באה והניחה תפריטים. בעלי ואני הזמנו ארוחת בוקר זוגית, והבת - רק קפה,... ואח"כ שוק רומאי. הארוחה הגיעה. (לפניה הגיעה מציה עם מעט גבינה מלוחה.). הגיעו שתי חביתות קטנות, כנראה מביצה אחת- כל אחת. הסלט היה כפול, אבל השמן בסלט היה יותר מדי דומיננטי, והרגיש כאילו אוכלים שמן עם סלט. בנוסף הגישו קעריות קטנטנות עם תוספות שונות, מספיק לאדם אחד, ( להזכירכם זו הזמנה ותשלום זוגי. ), הלחמניות היו קרות, אפילו לא חוממו. חמאה וטחינה- בקושי כמות של כפית כל אחת. שרות מלצרים גרוע- אף מלצר לא ניגש אלינו לשאול באם ישנן בעיות, ואם נחוץ לנו דבר מה. רק בסוף התלוננתי אצל המלצרית ואצל מלצר נוסף על השתלטות השמן על הסלט. המלצר אמר שזו תוצרת מקומית.וזהו. התמורה לתשלום הייתה לדעתי 40/100

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
נחמד
3.5
04/06/18

אכלנו בראשון בבוקר. בחרנו של ארוחות את הסקנדינבית שהייתה מעולה, חסקובו שהיה סבבה ובוקר רומאי שפשוט היה סלט קפרזה קטן על צנים. המחירים לא היו כל כך יקרים. למרות שאמרו שנקבל לחם ומטבלים... לא קיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה