נגישות
נגישות

אבו גוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על אבו גוש

עמנואל - תמונה
עמנואל מבקר מתחיל
1.3
12/09/10

האוכל היה מאכזב מאוד והמחיר לא מוצדק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
14/03/09

לכל המלעיזים. אני ומשפחתי אוכלים באבו גוש למעלה מעשר שנים ומעולם, מעולם מעולם לא נתקלנו באף אחת מן התופעות המתוראות מטה להלן: קמצנות, אוכל תפל, שירות איטי וכיוצ"ב. אנחנו תל אביבים... ומגיעים במיוחד לאזור י"ם כדי לאכול במסעדה. תפסיקו להשמיץ! האוכל שם מעולה מעולה מעולה, בעל הבית מקסים והמקום אחד הנעימים שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורי - תמונה
יורי 4 ביקורות
1.3
09/11/08

היינו שישה איש בשבת בשעה 4 אחה"צ. חבל על הזמן. אוכל פשוט אפילו למסעדה ערבית, מנות קטנות (מתקמצנים אפילו בסלטים), פיתות קרות, אין בירות (למרות שכתוב בתפריט). שירות על הפנים. לא מפנים את... השולחן, זורקים לך את הצלחות, לא מפנקים לך בקפה כפי שמקובל ברוב המסעדות המזרחיות, אך לא שוכחים להזכירך שבחשבון הלא רזה לא נכלל טיפ. א כ ז ב ה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/07/08

הגענו למסעדה בשעות הצהריים קבלת הפנים היתה חמימה מאוד אכלנו כיד המלך שרות אופייני ומקצועני מחירים סבירים מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
30/06/08

תגובה לדורי: מסעדת אבוגוש היא לא קיוסק קטן בעיר טירה שמוכר חומס ופלאפל ולא דוכן של שוורמה. מסעדת אבוגוש נוסדה לפני 17 שנה עם תפריט מאוד עשיר וצוות טבחים מהטובים בארץ. המסעדה קיבלה... ביקורת טובה מכל המבקרים בעולם, המרתף של היין במסעדה מהעשירים מכל מרתף שתמצא במסעדה מזרחית, יותר מ-1000 בקבוקי יין משובחים. העיצוב של המקום מהמרהיבים ביותר, שלא נדבר על השרותים של המסעדה. לא סתם כל המי והמי מגיעים למסעדה, מסעדת אבוגוש לא מתחרה עם קיוסקים שמוכרים חומוס ופלאפל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
1.3
25/06/08

תגובה לאיברהים איברהים: איזה מתחרים ואיזה נעליים?!אני לא גר באזור ירושלים בכלל, אני מציע לך להגיע לטירה שבמשולש, לבקר במסעדת אבו חסאן ולראות מה אתה מקבל שם ברבע מחיר . לעומת מה שאני... קיבלתי באבו גוש תמורת ארוחה (100-150 ש"ח לזוג) ועוד יצאתי רעב (שלא נדבר על היחס).אבו חסאן מטירה לא מתחרה בכם (איפה הוא נמצא ואיפה אתם?!) וגם אם מאוד ארצה, לא אגיע בחיים למחיר כזה אצלו (ותמיד יוצאים מפוצצים מאוכל), עם שירות מדהים (עממי) וטירה זו רק דוגמא אחת . אז אולי באזור ירושלים גרים עשירים או שלא מבינים באוכל בכלל או שפשוט סתם "מתלהבים" לומר "אכלתי חומוס באבו גוש" (אני חייב לציין שהפיתות והחומוס היו טעימים מאוד), אבל בסך הכל הכללי אני אומר לך ש"אני נדפקתי באבו גוש" (לפחות ככה אני מרגיש)!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/06/08

לכל המבקרים באתר רסט וקראים את הביקורת, כל הביקורת השלילית נובעת מהקנאה של המתחרים, באבוגוש המסעדה היחידה שעובדת בתפוסה מלאה וזה נובע מהאוכל המצויין, הבשר הטוב ביותר בארץ, אני אישית לא... מתרגש מהתגובות של המתחרים כי יש להם הרבה זמן פנוי לכתוב ביקורת שלילית, אבל אני אומר: הכלב נובח והשיירה נוסעת. תודה רבה למאות אלפיים של הסועדים הנאמנים של מסעדת אבוגוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/06/08

המלצרים התעלמו, וכשסופסוף הגיעו לא מילאו את הזמנותנו במדויק. הכמויות היו עלובות, והיינו צריכים לבקש דברים שבדרך כלל הם על חשבון הבית במסעדות כאלו, כמו סלטים ופיתות. האוכל עצמו לא היה... מדהים, ומנת הכנאפה שהזמנו למנה אחרונה הייתה קטנה מאוד, וכמעט לא כללה גבינה. בנוסף לכל הדברים הללו, היה ריח חמצמץ של זבל בפתח המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
25/03/08

חפשו מסעדה במקום אחר!!!הגענו לכאן שתי משפחות המקום היה ריק. הביאו לנו מלפפונים וזיתים חמוצים שבחשבון חייבו אותנו ב-10 שקלים עליהם. התלוננו בפני המלצר על הפיתות הקרות והיבשות והוא אמר... אני אביא יותר טובים. (איפה היו הטובים עד עכשיו?) ביקשנו פלאפל והוא הגיע לקראת הסוף לא עשוי. ביקשנו פיתה עם שום הם חתכו פיתה לחצי ומרחו שום כתוש בלי כלום. מה שהכי הכעיס אותנו שאף אחד לא הועיל בטובו לאמר לנו שיש עסקית ולדפוק אותנו במחירים מלאים ויקרים שעל אוכל גרוע כמו זה לא היינו משלמים. ממש מתחת לכל ביקורת גם האוכל וגם המחיר. תבדקו מסעדות טובות יותר. חבל שתתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
1.7
01/02/08

עוד לא קרה לי שהתאכזבתי במסעדה ערבית ... עד שהגעתי למסעדה הזו ... פשוט לא להאמין .. פער אדיר בין מה ששילמנו למה שקיבלנו ! לצערי המסעדה הזו עושה שם רע לכל אבו גוש וחבל שלא פתחתי קודם את... rest לפני שהחלטתי לבקר שם ! ממש לא מומלץ להכנס לשם ... עד כדי כך אני כועס שהזהרתי אנשים אחרים מאזור המרכז שכמוני באו להינות מהשלג הירושלמי שפקד אותנו . מקווה שלא נדע עוד אכזבות כאלה !

עוד פרטים
הוספת תגובה