נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 48

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

490 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

שולי - תמונה
שולי מבקר מתחיל
בשר טוב אבל זה הכל...
2.3
21/04/14

אכלנו במסעדה ארוחת ערב זוגית. מודה שהקונספט של בחירת מנות ליד מקרר הבשר הוא נחמד. אבל... ניראה שהם הלכו עם הסיסמה של "רק בשר" רחוב מידי. הרגשתי שאין "רוחב לב", דבר שמחזיר אותי תמיד... למסעדות בהן אכלתי, הם די קמצנים. לדעתי יש מקום לתת מנות יפות של תוספות. למי שלא מבין הכוונה לצ'יפס, אורז, תפו"א וירקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
מעולה! בטוח נחזור!
4.3
02/03/14

לא הכרנו את המסעדה, ההחלטה לאכול שם היתה ספונטנית ובדיעבד מוצלחת. כבר בכניסה למסעדה האפלולית והנעימה כובדנו בכוס יין ע"י המארחת, שהזמינה אותנו לבחור בשר אצל הקצב. המבחר היה גדול מאד,... הקצב חביב ומקצוען נידב מידע וסייע לנו בבחירות הבשר. צוות המלצרים היה חביב ומקצועי ותיקתק עניינים. הבשר הגיע לשולחן על גריל קטן לשמירת החום. שלושת נתחי הבשר שבחרנו היו מעולים, טעימים ועסיסיים ובמידת הצלייה בדיוק כפי שביקשנו. לצערינו הקינוחים הגיעו באיחור, אבל בטרם פצינו פה הובטח לנו כי הקינוחים יהיו על חשבון הבית. שתי מנות הקינוח לא היו מוצלחות במיוחד, כדאי ומומלץ להתמקד בבשר במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנית - תמונה
דנית מבקר מתחיל
פסטיבל בשר מאכזב
3.0
29/01/14

אתמול התקיים פסטיבל הבשר של רק בשר ויצאנו כמה חברים להנות, אנחנו כבר כמה פעמים פוקדים את הפסטיבל ותמיד יצאנו מרוצים. אתמול הרגשנו שהמסעדה פשוט לא הייתה ערוכה לפסטיבל. הכותרת הייתה אכול... כפי יכולתך, אבל תכלס, הדברים הכי שווים נגמרו מהר מאוד: הקרפצ'ו, הסינטה, הצ'יפס, אסאדו... ומה אמרו לנו המלצרים כשביקשנו עוד משהו? עוד מעט... עוד מעט... והעוד מעט הזה בכלל לא הגיע, הם לא פשוט אמרו לנו שנגמר, אלא דחו... והטיפול של האחראי משמרת, כלום. לא הוצעו לנו מנות חלופיות, לא הוגש פיצוי... מעניין לראות אם יש למסעדה תגובה על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/02/2014
דנית שלום, אנו שמחים שבאתם לבלות אצלנו את פסטיבל הבשר שנערך מזה הפעם ה - 37. בפסטיבל זה אנו מגישים בשרים ללא הגבלה (אנטריקוט, סינטה, אסאדו, צ'וריסו, קבב ופקניה). כמו כן גם יתר המוצרים בערב זה הם ללא הגבלה וזו התחייבות שלנו לסועדים. לכן, תמוה בעינינו כיצד היה חסר לכם בשרים, לכן אנו נבדוק את התנהלות הצוות באותו ערב. נשמח שתיצרו קשר איתנו במשרדים 03-6836143 ונשמח לקבל פרטים נוספים
לין - תמונה
לין מבקר מתחיל
מאכזב מאוד!!
1.8
16/01/14

הגענו למסעדה ביום ראשון בצהריים שלושה אנשים שמאוד אוהבים בשר ושנוהגים לפקוד את המקום יחסית די הרבה.לשניים שהגיעו איתי הייתה יום הולדת והם כחברי מועדון רצו לממש את המתנה שלהם. אלא... שכשהגענו נאמר לנו שרק בערב ניתן לממש את המתנה.דבר שהיה נשמע לנו תמוה כי בדרך כלל היה אפשר לממש אותן גם בצהריים.מנהל המשמרת גרם לנו להרגיש לא נעים כאילו שהוא עושה לנו טובה שהוא מביא לנו את המתנת יום הולדת ולבסוף אחרי התקעשות מצידנו קיבלנו את המתנות. בנוסף נאמר לנו שאם אני שאין לי יום הולדת רוצה לקבל את ההנחה של 40% על ארוחת צהריים אז אין לי אפשרות לעשות זאת משום שהם כבר ממשים את המתנה שמגיעה להם ממילא בתור חברי מועדון ששילמו על המועדון הזה ,רק מחיר מלא.החלטנו להסתפק במתנה והם הפסידו עוד כסף שיכלו להרוויח אם אני הייתי מזמינה. בתום הארוחה חבר שלי הוריד איזשהו משהו שמאפשר לקבל קינוח קטן בחינם. הזמנו גם מנה ראשונה. בסופו של דבר החשבון יצא על סכום של 56 שח ושמנו 70 שח כולל הטיפ שזה מאוד יפה. יצאנו בדרכנו לרכב כשלפתע אותו מנהל משמרת שעשה לנו בעיה עם קבלת המתנה רץ אחרנו וקרא לנו כשהסתובבנו הוא אמר לנו :"חבר'ה זה ממש לא יפה מה שעשיתם עכשיו ביישתם את המלצר שלי ולא הבאתם לו מספיק טיפ. זה עוד אחרי שבאתי לקראתכם הבאתי לכם את המתנת יום הולדת(שאגב מגיעה לנו) ופינקתי אתכם בקינוח..מן הראוי שתשאירו יותר טיפ" מופתעים מהסיטואציה ומהאמירה הזאת הבאנו לו עוד - 50 שח טיפ!!! כלומר שילמו 56 שח על הארוחה ועוד 50 שח טיפ שזה בעצם כמו כל הארוחה כולה. בעקבות המקרה הזה , אתם יכולים להיות בטוחים שלסניף הזה של רק בשר אנחנו לא נחזור. לא רק שלא נחזור גם לא נמליץ עליכם. זו פשוט בושה וחרפה שמנהל משמרת ככה מתנהג אל הלקוחות הקבועים שלו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/01/2014
לאחר בדיקת מנהל המסעדה את המקרה הנ"ל נמצאה אכן התנהגות חריגה ולא מקובלת מצד מנהל המשמרת שהיה נוכח. הנושא לא עבר לסדר היום ובוצע טיפול מיידי בנושא. מסעדת "רק בשר" מעניקה הטבה לחברי המועדון שלה, הטבת יומולדת, שמעניקה 10 גרם בשר על כל שנת חיים. לדוגמא בנאדם בן 40 מקבל 400 גרם בשר במתנה מרשת "רק בשר", הטבה שהשווי הכספי שלה מעורך בממוצע ב150 ש"ח וצפונה, אך את ההטבת יומולדת הזאת ניתן לממש החל משעה 19:00 והתקנון הזה רשום הן באתר של "רק בשר" והן במייל תזכורת שנשלח לחברי המועדון של "רק בשר" כל זאת על מנת לא ליצור חפיפה בין שעות הצהריים מ12:00-19:00 שאלו שעות של עסקיות (40% הנחה על הבשרים). את ההטבת יומולדת ניתן לנצל שבוע לפני היומולדת ושבוע אחרי היומולדת כלומר טווח של שבועיים שכמובן כל הפרטים הללו מוסברים ללקוח. במקרה הנ"ל הלקוחות באו בצהריים לקבל את ההטבת יומולדת שלהם למרות שזה לא היה בשעות שבהן ניתן לקבל את ההטבה ולאחד הלקוחות עבר זמן ניצול הטבת היומולדת. ובכל זאת מנהל המשמרת כופף את נהלי הרשת לטובת הלקוחות כדי שיצאו מרוצים כי זאת המטרה הכי חשובה לנו ב"רק בשר" שכל הלקוחות יצאו מרוצים. חשוב לנו להדגיש שוב שהתנהגות מנהל המשמרת לא היתה תקינה וזו לא הדרך של "רק בשר" לאמר ללקוחות על הטיפ.
orenea - תמונה
orenea 2 ביקורות
לא שווה
1.0
07/01/14

חבל על הכסף שלכם , מסעדה יקרה שאמורה להגיש בשר טוב ולמעשה הבשר שקיבלנו היה יבש ולא טעים ,כאשר פניתי למלצר הוא נפנף אותי וטען שאני לא מבין בבשר. מבחינתי זה סוף סיפור ואני לא מתכוון להכנס... למקום הזה יותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
סטייקים מצויינים
3.8
03/01/14

אשתי ואני אכלנו במסעדה, והזמנו שני סוגי אנטריקוט, ועוד כמה טעימות (כבש, קבב). הסטייקים היו מעולים. זה מה שאני מצפה לקבל ממסעדה שמתמחה בבשר (ולרוב מתאכזב). מנות הכבש, לעומת זאת, היו... סתמיות. אם היינו מזמינים אותן בתור עיקר הארוחה היינו מתאכזבים מאוד. בתור טעימות, הן היו מיותרות. הקבב היה ממש גרוע - יבש ולא טעים בכלל. לחם הבית ותפוחי האדמה שמגיעים עם המנות היו טעימים מאוד. השירות היה טוב, עם כי לקח זמן רב עד שזכינו להזמין את הבשר, כי צריך לחכות שהקצב יתפנה. המחיר לא יקר בכלל עבור בשר טוב. אבל מכיוון שהתפתינו לכמה טעימות (רק 100 גר', למה לא?) קיבלנו ארוחה די יקרה (וגדולה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי מבקר מתחיל
רק בשר חוות דעת
2.5
28/11/13

מסעדה נחמדה עם קונספט מעט שונה. זה שניתן לראות את הבשר לפני עשייתו זה יתרון גדול לטעמי. איכות הבשר טובה מאוד אך......המחיר מוגזם. לשלם 440 ש"ח לקילו חורג מגבול הטעם הטוב. על המנות... הראשונות מומלץ לוותר. הם קטנות מאוד ויקרות. בסיום הארוחה המלצר הנחמד מציע קפה/תה וניתן להבין שזה על חשבון הבית, כי זה לא מופיע בתפריט ובחשבון כוס תה (מים חמים ושקית תה מהפשוטות ביותר) ב-10 ש"ח. בקיצור, אני לשם לא חוזר. 4 סועדים=750 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ק ברטון - תמונה
ג'ק ברטון מבקר מתחיל
בושה
1.5
24/08/13

בחודש שעבר היינו במסעדה. פעם ראשונה ואחרונה. ראשית מה הקטע של לבוא לדלפק הבשר ולבחור, מה אני קצב? כשהבשר הגיע, אני הזמנתי סינטה ובגלל שבבשר זה השומן בחוץ ביקשתי מדיום, כהגיע... אם היתי... אוכל סוליה של נעל אני בטוח שהיא היתה יותר רכה. מישהו אחר שהזמין אנטריקוט - אותו סיפור. ביתי הזמינה המבורגר היתה צריכה להחזיר אותו פעמיים. נפרדנו מ- 650 שח ל 5 אנשים. לא זר לי מסעדות בשר (כרטיס חבר במסעדה לא רחוקה משם) כך שיש לי מושג לגבי בשר ומחיר. עיצוב המקום נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/09/2013
מסעדת רק בשר בשר שמה לה למטרה שחויית הלקוח תהיה הכי טובה האפשרית. באשר לצורת הזמנת הבשרים, הקונספט שלנו הוא, להבדיל ממסעדות אחרות אשר בו אינך רואה איזה סטייק בדיוק הינך מקבל, אצלנו אתה קובע את הגודל ואת מידת הצלייה וקצב מנוסה חותך לך את הנתח למול עיניך. רוב הלקוחות אוהבים את זה וזה מוסיף להם לחוויה, צר לנו שזו הרגשתך. באשר לאיכות הבשר, אנו עושים את מירב המאמצים לספק ללקוחותינו את הבשרים הכי טובים. לצערנו, במקרה שלך לא כך היה הדבר. אנו בטוחים שאם היית מציין זאת בפני מנהל המשמרת הוא היה דואג להביא לך סטייק אחר אשר היית נהנה ממנו. צר לנו שזו הרגשתך על המסעדה ואנו נמשיך לשמור על הקונספט שלנו ונמשיך להביא את הבשרים האיכותיים ביותר לקהל לקוחותינו.
תמונה של ariea65
ariea65
11/01/2014
מסככים עם הכותה ב- 100% ,לא שווה את המחיר שתשלמו !!
מולי - תמונה
מולי מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
2.0
17/07/13

אתמול היינו שם לראשונה. רק האנטריקוט היה סביר בטעם אך לא מצדיק ביחס למחיר ששולם (לא בעיסקית או קופון כלשהו). נקניקיית צ'וריסו הושארה רובה בצלחת, אך המלצר אפילו לא שאל מדוע. פשוט בלתי... אכילה. גם קבב שהוזמן היה סתם גוש בשר טחון על האש ולא יותר. למשבחי היין החופשי רצוי להזכיר שהמחיר 20 ש"ח לסועד (לא יקר אבל לא חינם). תפוחי האדמה כתוספת כנראה ראו ימים טובים יותר (בחלקם היו קשים, כאילו הוכנו יום - יומיים קודם ורק חוממו והיו קשים בחלקם). בקיצור - פעם ראשונה ואחרונה אצלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של עמרי
עמרי
13/08/2013
מזה מחיר סביר ל אנטריקוט לדעתך לפי מאה גרם? כמה אתה משלם על יין במקומות אחרים בארץ? ומה המחיר שהיית מוכן לשלם על יין ללא תחתית? מלצרים הם לא מגלי עתידות, לא היה טעים תגיד למסעדה ואני בטוח שיטפלו בזה, אם אתה מחכה שיבואו לשאול מה קרה ולמה לא אכלת טעית בכתובת, מסעדה זה לא אימא
George - תמונה
George מבקר מתחיל
פיספוס אחד גדול
1.8
01/07/13

בשבת האחרונה הזמנתי שולחן ל 8 אנשים אכזבה . האוכל היה גרוע הבשר לא טוב ועשוי גרוע השרות ירוד הדבר היחידי שהיה על רמה זה המחיר. לא ממליץ אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה