נגישות
נגישות

נלסון 33 - בר קפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על נלסון 33 - בר קפה

 - תמונה
136 ביקורות
שירות לא טוב ולכן לא נשוב לשם
2.8
25/09/16

היינו במסעדה ביום חם מאוד ולא היו מספיק מאווררים שינעימו את האווירה. השירות היה לא טוב - המתנו זמן רב למנות ולכשהן הגיעו היו חסרים דברים שלקח זמן כדי להביא אותם. המלצריות היו לא אדיבות,... הן היו ילדות אז אולי הן לא ממש יודעות מהי תודעת שירות. יצוין לטובה כי מנהל המשמרת זיהה שאנחנו לא מרוצים מהשירות שקיבלנו ודאג לנו למשקה אלכוהולי גדול לכל השולחן על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
נלסון
4.3
16/07/16

מסעדה קלילה בצפון העיר. אווירה נעימה ומשוחררת. מתאימה מאוד לישיבה שלצכמה חברים או משפחה. האוכל זול יחסית ולא יוצאים עם קנס. הזמנתי שניצל שהיה ענק וטעים, וידידה שלי הזמינה 2 מנות ראשונות... - כדורי גבינה מטוגנת ואדממה. שנינו יצאנו מסופקים ושבעים. האיכות הייתה טובה - אמנם לא מסעדה מפוארת אבל מהווה תמורה הולמת למחיר. השירות מעט איטי אבל מתאים לאווירה של המקום וסך הכל המלצרים נחמדים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
חוויה טובה
4.3
26/12/15

ביקרתי במסעדה לאחר כמעט 3 שנים שלא ביקרתי במסעדה. הזמנתי מנת רביולי גבינות ברוטב נלסון, שהייתה מפנקת וטעימה, פרט לטעות מטבח, שבטעות הוסיפו לי פטריות ברוטב, מה שקצת ביאס לי את המנה (לשבת... ללקט את הפטריות מתוך הרוטב). המחיר שווה לכל כיס, 36 ש"ח, אחלה מקום לשבת ולאכול טוב בצפון תל אביב ובמחיר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
einavrad - תמונה
einavrad 3 ביקורות
היה טעים ויצאנו מרוצים!
4.3
19/11/15

הגענו באמצע השבוע לארוחת צהריים בנלסון. אחראי המשמרת ניגש אלינו והמליץ על מנות לפי בקשתנו.הזמנו מרק עגבניות עם אורז, שניצל עם פירה ומנה של עוף בקארי. המנות גדולות וטעימות! האווירה טובה... והיחס היה נהדר. נחזור.... תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטימ - תמונה
מוטימ 33 ביקורות
מומלץ. אוירה מיוחדת
4.0
02/10/15

מסעדה המשלבת גם אוירה שכונתית וגם אוירת פאב. שירות מהיר. מנות גדולות וטעימות במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
מקום נחמד במחיר סביר ביותר
4.0
07/04/15

ישבנו לבוקר בנלסון לראשונה. בית הקפה נראה נחמד כמו הרבה בתי קפה אחרים באיזור וההפתעה היא התפריט. המחירים בתפריט סבירים, שלא לומר זולים. הזמנתי ארוחת בוקר שכללה ביצים ונקניקיות, סלט, לחם... ושתיה אחת ועלתה 44 שקלים. בעלי הזמין סלט חלומי ב 36 שקלים. באמת כל הכבוד לבעלי המקום. הארוחה עצמה בסדר גמור ויש לציין שהירקות היו טריים מאוד, השירות היה טוב ואחראי המשמרת (או הבעלים?) ניגש לשולחן להתעניין אם הכל לשביעות רצוננו. אחלה מקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
לא מאכזבים
4.5
18/03/15

מנות נדיבות ואיכותיות (סלט עוף מומלץ) במחירים באמת שפויים. ההזמנה יוצאת תוך דקות ספורות, והמלצרים נחמדים וזמינים, וממלאים מיד כל בקשה. מתאים גם לארוחה מהירה וגם לבילוי בערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
הרבה פלוסים
4.3
01/11/14

מחירים מאוד נוחים, הרבה חנייה בחינם!! ואחלה שירות ואוירה , זה כבר המון פלוסים. העברנו אחלה זמן, אוכל טעים, משביע. אכלתי סלט רוסטביף שהיה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 8 ביקורות
שירות לוקה בחוסר
3.3
22/04/14

אני ואישתי לקוחות קבועים אשר בדרך כלל מגיעים לסניפכם בגבעתיים, איך הפעם החלטנו לנסות את הסניף ברמת אביב. לאחר עיון בתפריט בחרנו מנה ויחד איתה ביקשנו כוס מים, לאחר כמספר דקות ביקשתי שוב... כוס מים אשר לא קיבלנו. רק בפעם השלישית אחרי שהצלחתי לתפוס את המלצרית, קיבלנו את כוס המים. במהלך כל השהייה הרגשנו יחס לא נעים כאילו עושים לנו טובה שמביאים לנו אוכל, כנ"ל המתנו זמן רב לחשבון ולאיסוף התשלום על ידי המלצרית. אנחנו רגילים לקבל שירות טוב בסניפכם בגבעתיים והתאכזבנו מאוד לקבל שירות כזה בסניפכם ברמת אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חלי - תמונה
חלי מבקר מתחיל
נלסון 33 גבעתיים
5.0
12/03/14

אני מאוד אוהבת לחזור למסעדה זו המחירים שפויים ביותר האוכל בשפע השרות מעולה והחוויה מהממת

עוד פרטים
הוספת תגובה