נגישות
נגישות

קיטשן מרקט - kitchen market ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על קיטשן מרקט

יוני - תמונה
יוני מבקר מתחיל
גן עדן של אוכל בנמל תל אביב
5.0
22/01/18

אוכל,שירות של צוות המקום מפנק,ודאגתו יהיה טעים ונעים,מנות משוגעות,והקינוח היתה הפתעת היום.היה כייפי,חוויתי ומהנה במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofra - תמונה
Ofra מבקר מתחיל
שירות הוא לב העניין
3.8
08/01/18

השירות של המלצר חן עשה את העבודה ביחס ובחיוך וביעילות שלו. היה לנ נעים והיינו 12 איש במסעדה וביחד עברנו חוויה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה הזה - תמונה
רבקה הזה 30 ביקורות
נחזור בוודאות
4.8
20/12/17

האוכל מעולה. השירות המצוין. הנוף הנשקף מהחלון אל נמל תל אביב, האורות והפעילות, מהנים מאד. הזמנו פיצה עם חצילים. נהדרת! סטיק עגל מעולה וכמוהו הפירה ושאר התוספות. הדג נפלא ולסיכום קינוח... עוגת גבינה ייחודית. מאד ממליצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה 3 ביקורות
למי שרוצה לעבור חווית אוכל טעימה ומפנקת .
4.3
31/10/17

אוכל מצוין . שירות אדיב ומפנק בצורה יוצאת דופן . הגשה יפהפיה ! חוויה מהנה ! מהרגע שהגענו - הייתה הרגשה של חגיגיות - והמלצרים נתנו לנו הרגשה שאנחנו הכי חשובים בעולם . במשך שעתיים... שישבנו - נהנינו מכל ביס ומכל לגימה של היין המשובח .יצאנו בתחושה שהיה שווה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
talf1000 - תמונה
talf1000 2 ביקורות
תענוג אמיתי
4.5
18/10/17

אוכל ברמה הרבוהה ביותר שקיימת בארץ. מנות מהודקות ומושקעות מחומרים שטריותם מורגשת, מטבח מרגש ויצירתי. השירות מצוין, חביב, הרבה הפתעות על חשבון הבית וכל בקשותינו טופלו במקצועיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali מבקר מתחיל
שווה ונפלא ומומלץ מאוד
5.0
17/10/17

אנחנו עם חברים מהארץ ומארה״ב. הנאה מושלמת של כולנו מהשרות הנפלא, מהמיקום מהאוכל - 4 מהות ראשונות מדהימות אחת אחת. מנות עיקריות שונות לכל אחד - נפלא מדהים ומיוחד. והקינוחים - 3 קינוחים... שונים נפלאים. נפלא וטעים ומיוחד ואין מילים עוד שווה ומומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
צח - תמונה
צח 4 ביקורות
אוכל מצוין, מנות קטנות קמעה ואווירה מעורבת אך בהחלט טובה. ממליץ בחום
4.3
25/09/17

הגענו למסעדה שני זוגות בזמן אך השולחן לא היה פנוי. התנצלו והציעו מייד קאווה תוך כדי המתנה. לאחר כ 10 דקות התפנה השולחן. קורה והקאווה בהחלט במקום. מנות ראשונות סלט מוצרלה באפלו, סלט עלים... וסינטה טלה. למנה עיקרית פיצה רוקט, טרין טלה, רביולי שרימפס וניוקי פטריות יער. למנה אחרונה שוקולד ולימון. מנת לחם. האוכל מעולה, נקודה. גודל המנות זה נושא אחר. רובן לא קטנות אך בהחלט לא יכולות להיחשב כמספקות. יש גם חוסר אחידות בגודל המנה. טרין הטלה לדוגמא הרגיש כדוגמית. אני לא מאמין בלאכול עד שמתפקעים, אבל יצאנו עם תחושת רעב קלה. אווירה טובה ונוף נהדר אל הנמל, אך בעיית אקוסטיקה בולטת. לא בגלל המוזיקה אלא הרעש הכללי של אורחי המסעדה שנגרם כנראה ממבנה החלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagit - תמונה
hagit 5 ביקורות
מומלץ להזמין מקום מראש ובשביל חוויה של פעם ב... - שווה כל פרוטה!
4.3
26/08/17

הגעתי היום למסעדה לארוחת צהריים עם אמי. החוויה המצוינת החלה בשיחתי עם המארחת, ליאן, שענתה לשאלותיי הרבות באדיבות ובסבלנות. ואז באה ההפתעה הנהדרת כשהושיבו אותנו בשולחן פרטי עם נוף לים... למרות שנאמר לי שניאלץ לשבת בשולחן משותף. ולבסוף, ציוותו אלינו את ענבר, מלצרית מלאת אנרגיות, טאקט בשפע וחוש קולינרי משובח. האוכל היה מעולה מהמנות הראשונות ועד לקינוח וליין, התזמון בו הגיעו המנות היה מדויק ואף כי המחיר גבוה מאד אף כי ניתן להזמין עסקית גם בסופש - נהנינו מכל רגע ובהחלט נמליץ בכל פה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מקום מדהים ליד הים
4.0
29/07/17

הגענו לארוחת צהרים באמצע השבוע , השירות טוב וקשוב , האוכל טוב מאוד ,הנוף הנשקף נפלא .מה צריך יותר ! ראוי לציון הניוקי פטריות ובייחוד טורטליני טלה. הקינוח לימון קרם לא אכזב. נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
הפלא השמיני התגלה...טעמים מגן עדן
4.8
30/12/16

כחובב מסעדות מושבע חשבתי לתומי שלעולם לא אמצא מנות טעימות כמו בעשיריה הפותחת של המסעדות בתל אביב... אתמול בערב הבנתי שיש מסעדה אחת שמתעלה על כולן!!! KITCHEN MARKET!!! פשוט יואהוו אחד... גדול. 1. שירות - 10 - מרגע ההגעה, החינניות של המארחת והנימוסין והיחס היו מדהימים. שלא נדבר על המלצרית ששירתה אותנו ברמה גבוהה, איכות מדהימה עם כל הכללים המחייבים ובמקצועיות. שמה של המלצרית: לי. לי הייתה כל כך שירותית שרק הוסיפה לחוויה המדהימה שחווינו. אוכל - 10 המנות מדהימות!!! הפורצ'יני לא אנושי! מנה כל כך מיוחדת וטעימה שהשאירה אותנו פעורי פה! מנת הביצה - לא מהעולם הזה...יש תחושה שהשף חזר מהעתיד להראות לנו מה זה מנה מנצחת! פרוסות הטונה- חובה חובה חובה!!! עוד מנה שהגיעה מגן עדן וחובה לאכול אותה!!! הדג הלבן - מעדן מלכים!!! הקינוח!!! עוגת הגבינה!!! רבותיי....אם אתם מעוניינים להרגיש איך זה להיות בגן עדן, תזמינו את הקינוח הנ"ל!!! יין - היין טוליפ שהוזמן היה טעים וערב לחיך ונמזג במקצועיות. המינוס היחידי - הרעש במסעדה...אך מצד שני מוסיף לאווירה - לי אישית זה מינוס קל... שורה תחתונה - מי שאוהב אוכל איכותי ומיוחד במקום הנותן שירות מקצועי וחייכני, מומלץ שיגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה