נגישות
נגישות

בשרלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על בשרלה

שוש - תמונה
שוש מבקר מתחיל
מסעדת בשרים מעולה
4.8
21/04/17

חגגתי לבעלי יום הולדת עם 33 מוזמנים היה מעולה, האוכל מושלם, השרות אדיב ומהיר, מחיר מנה סביר, האווירה נעימה, מנהל המקום עשה הכל כדי להשביע את רצוננו, ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מספר 1 בבשרים!
5.0
01/01/17

אירחו אותנו ביום שישי, השירות היה מעולה ותודה על הפינוקים :) מחיר לא יקר,בשר איכותי טרי וטעים מומלץ להגיע עם החברה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mark - תמונה
Mark מבקר מתחיל
פריירים לא מתים רק מתחלפים.התביישי לפני משפחתי על הארוחה הזאת.
2.0
06/02/16

הזמנתי את משפחתי כ10 אנשים ליום הולדת של אשתי.ברגע הראשון שהגענו המלצריות נתנו לנו הרגשה לא נוחה.רציתי לעשות אירוע שלא יחסר כלום .שאלתי את המלצרית מה להזמין והיא אמרה לי שכדאי לחכת... בובה מיקס שהיא מתאימה ל4 אנשים כפול 2.ה מה שהזמנתי.כאשר קיבלנו את האוכל זה היה פשוט מצחיק.הבומבה מיקס מתאים אולי לזוג מקסימום.התוספות למנה היו דוגמיות.מיץ לימון קנקן 29 שח.בושה וחרפה.הנזק 1000 שח כולל טיפ.פעם ראשונה ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר דגן - תמונה
עומר דגן 3 ביקורות
האנטריקוט הכי טוב בישראל
5.0
19/06/15

זו פעם שלישית שלי במסעדה ואני מגיע במיוחד בשביל האנטריקוט רמת הגולן. אין נפילות.כל הזמן טעים שם.הם מצליחים לשמור על רמה גבוהה וזה מה שחשוב לי. הסטייק עצמו עסיסי רך ועשוי נכון. גם הסלטים... שם תמיד טריים. פשוט מסעדה מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב ורעות - תמונה
אביב ורעות 5 ביקורות
חוויה מושלמת - אוכל ואווירה
5.0
24/05/15

שירות מעולה. החל מהאדיבות של המלצרים, האוכל המושלם, מידת העשייה הכי טובה שפגשתי. פעם שניה שאני חוזר לחגיגת יום הולדת ובטוח שאחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סוניהממן - תמונה
סוניהממן מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת היום, 7.3. בבשרל'ה
2.0
08/03/15

חגגנו היום יום הולדת לאבי המשפחה. כבר עם קבלת התפריט שהכיל עמוד אחד בסך הכל, ראינו שהמבחר דל ביותר. לכל מנה לא צרפו תוספת ירק והיה צריך להזמין בנפרד. קיבלנו צלחות ענק ובמרכז דוגמית של... פרגית או כבד על מצע שתי כפות! פירה. ירקות קלויים שהוגשו בנפרד הונחו בגריל והוצאו משם מיד כך שהיו קשים כמו אבן וכמובן הוחזרו אחר כבוד למלצרית. מנות הילדים היו דוגמיות בלבד. מה רבה היתה אכזבתנו מאחר מאחר וקיבלנו המלצה חמה על המסעדה! ועדיין לא דיברנו על המחירים חסרי הפרופורציה - יקר בטירוף! בקיצור, לעולם לא נחזור לאותה מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Julia - תמונה
Julia 2 ביקורות
להוריד ציפיות
2.3
30/11/14

חגגנו יום הולדת, 11 מוזמנים, בחרנו בתפריט אירועים של 160 ש"ח לאדם. למרות שציינתי מי כלת האירוע את הזיקוק בקינוח הלא נכון הביאו למישהי אחרת. סטייק אנטריקוט לא היה מבשר איכותי. סלטים היו... סתמיים בצלוחיות מינימליסטיות, לחם היה צריך לבקש...לא מילאו בזמן. תה עם נענע הוגש בספלים של אספרסו, יותר נכון מים עם נענע - תיונים לא קבלנו. סופלה שוקולד שהובטח עם גלידה וקצפת הוגש בלי.בקיצור ניכר חיסכון בכל מרכיבי האירוח, אפילו בתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mila - תמונה
Mila 2 ביקורות
מעולה
5.0
05/06/14

אוכל טעים שאין דברים כאלה. מחיר 99 שח לעסקית והתמורה שאין לתאר. שירות אדיב ביותר.. היינו ביום נישואין ונהנו מאוד מאוד.. שנינו חובבי בשר ויודעים להעריך בשר טוב אז למי שבאמת רוצה להנות... מאוכל משובח כדאי מאוד לבקר שם. מומלץ מומלץ מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון ואלירן - תמונה
סיון ואלירן מבקר מתחיל
ארוחת ערב מפנקת ושרות מעולה!
5.0
07/12/13

השבוע אני ובעלי חגגנו יום נישואין וחיפשנו מסעדה איכותית וטובה! הגענו לבשרלה בקרית חיים, קיבלנו אותנו בסבר פנים מחייך ונעים. התפריט מגוון עם מנות ספיישלים מיוחדות. במנות הפתיחה נהנו מ10... סוגי סלטים מגוונים וטעימים להפליא! כרוב, סלק, חציל מדהים, כרובית בטחינה , אבוקדו,סלט עגבניות חריף ועוד...את אלו קיבלנו עם לחם חם וטרי. לאחר מכן הזמנו מנת ספיישל עולמית של כבד אווז עם ריבת בצל משובחת פשוט תענוג,ראוי לציין שבזמן הזה כל הזמן מילאו לנו את הסלטים והלחם עוד לפניי שנגמרו...לעיקרית הזמנו סטייק אנטריקוט שהיה עשוי כהלכה וטעים מאדדד . בסוף קינחו עם סופלה פרווה מצוין!!! סוף סוף מסעדה שדואגת גם לשומרי הכשרות להנות מסופלה איכותי וטעים עם כוס תה חם ומפנק..ללא ספק האוירה הייתה נעימה וחמה, השרות נהדר, האוכל משובח, הכל נקי, טרי והכי חשוב טעים!!! וכן כן גם המחיר שווה לכל כיס שזה לא פחות חשוב! תודה לכם בשרלה, אנחנו בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir מבקר מתחיל
מקרה שקרה ...
2.0
07/01/13

מעשה שהיה... ביום שני, ערב הסילבסטר החלטנו אני חבר ואישתו לפנק עצמנו בארוחה בשרית, בחרנו במסעדת בשרל'ה. הגענו, התיישבנו, קיבלנו תפריט, המלצה מהמלצרית ובחרנו מנת בשר שנקראת פורטרהאוס... (סינטה + פילה) במשקל 400 גרם... ביררנו לגבי העצם במנה, נאמר לנו סביבות ה50 גרם וכמובן ללא שומן...הזמנו... המנה הגיע לשולחן...עצם של דינוזאור, בשר שנראה מלא שומן (ולא אמור להיות בכלל)...החלטנו לאכול למרות שהמנה ניראתה קטנה מאוד יחסית לכמות שהזמנו...צדקנו, לצערנו, המנה היתה מלאה בעצם ושומן כמעט ללא בשר...אולי מקסימום מקסימום 150 גרם, בשר הפילה לא היה שם, רק נתח סינטה שומני. לקראת סוף הארוחה פנינו למלצרית...היא הופתעה ופינתה לנו את השולחן... הציעו לנו קינוח כפיצוי...החלטנו לקבל למרות שלא לזה ציפינו ממסעדת בשר שמתיימרת להיות מובילה בתחום. פנינו לבשרלה בתכתובת אישית בפייסבוק בטענה שקיבלנו מוצר אחר לחלוטין מזה שהזמנו...בשרלה כנראה כל כך אוהבים את הלקחות שלהם שנתנו תגובה שמאשימה אותנו ברוע, ארס והתנצחות איתם!!! לקחת מלקוח 125 ש"ח על מנת בשר שלא ראויה למאכל - זה בסדר...כשאתה פונה אליהם אתה כבר מתנצח, רע ונוטף ארס... יש להם מסעדה מעוצבת, מלצריות תוססות וחומוס לא רע - אבל בשר כפי שמתואר בתפריט לא בטוח שתקבלו! בסוף הערב יצאנו רעבים, מאוכזבים וקצת מופתעים מהאיכות הגרועה של המסעדה...את מנהלי בשרלה זה לא כל כך מעניין הם מספרים לנו שיש להם חווה לגידול בקר ו3 סניפים ברחבי הארץ... לא ביקשנו הרבה, רק לקבל מה שהזמנו על פי המפורט בתפריט, כוונתנו לא היתה לשלם מחיר מופרז על מנת בשר שלא היתה שם... בנוסף לאחר התעלמות מצד מנהלי המסעדה, פרסמתי את המקרה הנ"ל בדף הפייסבוק של בשרל'ה. במקום לקבל שם תגובה בנושא התגובה היחידה שלהם הייתה למחוק את המקרה מדף הפייסבוק שלהם , ולחסום אותי מלהיכנס לאתר. כנראה כשהנהלת בשרל'ה משתמשת בסלוגן "יש סודות ששמורים רק לה" הם יודעים על מה הם מדברים עד כאן, מקווה שתחשבו שוב לפני הכניסה למסעדה הזאת...או שאתם אוהבים לקחת סיכונים...

עוד פרטים
הוספת תגובה