נגישות
נגישות

סנטה מריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על סנטה מריה

eynav.go - תמונה
eynav.go מבקר מתחיל
גרועים
2.8
13/03/21

המיקום שלהם מטריף אבל הם מפסםסים לגמרי וחבל... קודם כל הם מפרים בבוטות את החוק למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון, התשמ"ג-1983. מי שרוצה לשבת במרפסת ולהנות מהנוף לים צריך... לסבול מחנק סיגריות מכל הכיוונים. וכשמבקשים מהם לטפל בזה מול השולחנות המעשנים הם מעבירים את האחריות למעשנים בעצמם ואומרים לבם שאם לא בא להם להתחשב הם לא חייבים... אישה בהריון מבקשת שיפסיקו לעשן עליה והמקום לא עושה כלום ומעל לכל - האוכל היה ממש לא משהו... הכל היה עשוי מידי, על גבול השרוף, ופשוט לא טעים חבל.... בזבוז של לוקיישן מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
אוכל מצוין, שירות על הפנים
2.8
05/11/18

סנטה מריה היה פעם מבתי הקפה האהובים עי בו אפשר למצוא מאכלים טעימים ובעיקר כאלה שלא נמצאים במסעדות כשרות. לדאבוני, כי רבה, בתקופה האחרונה, השירות הוא מתחת לכל הציפיות. איטי עד בלתי נסבל... ולעיתים יש טעויות של המלצרים בהזמנה. לפי התפריט אינני חושב שהתחלפו הבעלים. רצוי מאוד להשקיע בשיפור השירות ולמנוע מהאורחים המתנה מייגעת למנות. בברכה, אנדרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בגלל החיוך, בשביל השטרודל
4.5
30/08/17

חזרנו פעם נוספת על מנת לאכול. הזמנו שתי מנות שונות של נקניקיות. מנת הבית הייתה נדיבה וטעימה מאוד- נקניקיה ענקית, עסיסית, עם גבינה , כרוב מבושל ותפוחי אדמה- מנה שצריך עזרה בשביל לסיים.... המנה השנייה, לצערנו, הייתה הרבה פחות טובה- מעט מאוד נקניקיה, שנחתכה וטוגנה למרות שהתפריט לא הזכיר זאת, והוגשה עם ירקות צלויים ותפוחי אדמה- ולא הצליחה להשביע. כיוון שחיכינו למנות זמן רב, מעל חצי שעה, היינו פשוט רעבים מכדי להחזיר אותה. השטרודל, שמוכן במקום, הוא קינוח חובה. גם הקפה מצוין. פעם נוספת נפעמנו, ממש כך, מהאדיבות של הצוות ומהחיוך בו הם עושים את עבודתם. מה שפגם בכך הוא, כאמור, הזמן הלא מבוטל שנדרש למנות להגיע, והפער העצום בטיבן. אם נחזור, נדע מה (לא) להזמין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
שונה ונעים על ההר
3.5
30/07/17

באנו רק לשתות בשבת בצהרים. אף שהמקום היה מלא לחלוטין קיבלנו יחס מצוין ונמצא לנו שולחן תוך כמה דקות. העיצוב המיוחד מזכיר אתר סקי, והמוזיקה הקלאסית מוסיפה לאווירה. המחירים גבוהים יחסית,... אולי כיוון שהמקום תיירותי מאוד, אבל כדאי לנסות לפחות פעם אחת- ולו בשביל התפריט האוסטרי המסקרן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
ייחודי
4.0
25/06/17

מסעדה במיקום מעולה עם תצפית לים ו5 דקות הליכה מהרכבל. המנות מאוד טעימות ומגוונות. בית קפה מאוד מומלץ גם בגלל הנוף וגם בגלל הייחודיות של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
בואו בהמוניכם!
5.0
31/05/16

סנטה מריה הפכה מזה שנים למקום בו אני חוגג אירועים משפחתיים. מעולם לא התאכזבתי והמקום רק משתבח עם הזמן. אנשי המקום דואגים לכך, שהאורח ירצה לחזור שוב ושוב. הגדיל לעשות אחד מהאורחים שלי,... בתארו את המנות שאכל כאשר השתמש בביטוי חריג מאין כמוהו: "לו יכולתי, הייתי מלקק גם את אצבעות הרגליים".

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
חוויה- גן עדן!
5.0
19/04/16

שלום רב! הרומן שלי עם סנטה מוריה החל לפני כ-4 שנים בזכות המלצת חבר. מאז ועד היום, התחלתי להיות "חבר מועדון" של המקום. מעבר למקום המרווח והישיבה הנוחה, הסועד מתרשם מאדיבות השירות... ויעילותו. באשר לתפריט, הוא משובח ומקנה לסועד אינספור אפשרויות למצוא את מבוקשו. הכריכים הם גן עדן, הסלטים עשירים ובאשר לעוגות- כולם מלקקים את האצבעות! בכל פעם שפקדתי את המקום עם משפחה או חברים, כולם שיבחו את הבחירה שלי ואף הימשיכו לבקר במקום לאורך זמן. תודה שאת קיימת- סנטה מריה! בברכה, אנדרי ליבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
בית הקפה סנטה מריה -- תענוג לחיך
5.0
04/12/15

בית הקפה סנטה מריה מקבל את האורח בזרועות פתוחות, עם שירות +10, נוף יפה אך בעיקר תפריט מגוון, עשיר ומשובח. כל איש ימצא שם אוכל לטעמו. אני אישית "חולה" על הכריך שינקן עם גבינה, שהוא מוצר... נדיר במחוזותינו. בסנטה מריה יש לו טעם של גן-עדן. העוגות הן פשוט משגעות ומזכירות לכולם את אוסטריה והונגריה. שווה לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iosyf - תמונה
Iosyf 7 ביקורות
לא כשרה ואולי הודות לזה, טעימה מאוד
5.0
03/10/15

אחרי הראשונה, החלטתי לפקוד את המסעדה לפחות עד שאסיים את כל אחת מהמנות הבשריות המעולות תוך שתיית בקבוק בירה משובחת. בחודשיים אחרונים סעדתי במסעדה לפחות 10 פעמים והשארתי את הצלחת מוכנה... להכנסה ישירה למדיח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מקום חמוד וחניה בשפע
4.0
18/07/15

גילינו את הקפה מסעדב הזאת באקראי. במקום לנסות למצוא חניה במרכז הכרמל ולהתעצבן כל פם מחדש כשיוצאים למסעדות בחיפה שהם ממש לא משהו טוב שיש מקום כיפי עם אוכל טוב,בירה טובה עוגות טובות... ואוירה כיפית של חוץ לארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה