נגישות
נגישות

טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי - Triola ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

50 ביקורות וחוות דעת על טריולה בראסרי - בשרים, איטלקי

גיל - תמונה
גיל 17 ביקורות
טריולה
4.5
31/01/14

כבר ביקרתי מספר פעמים במסעדה ותמיד האווירה נעימה, אוכל טעים, שירות מעולה. הזמנתי כרובית טרטפו כמנה ראשונה - סוף הדרך אם כי מעט יקרה, ורגטוני בטטה כמנה עיקרית שהייתה מעולה. אמשיך לבלות... בטריולה - מממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
מאוד טעים
4.3
17/12/13

חגגנו לאישתי יומהולדת עם הילדים. היה טעים מאוד. הזמנו רביולי,בולונז ופיצה וכולם נהנו. נבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avishai - תמונה
Avishai 6 ביקורות
מעולה בכל פעם
5.0
12/12/13

האוכל ברמה גבוהה, השירות מצויין והאווירה נעימה מאוד. אנחנו אוכלים במסעדה כפעמיים שלוש בשבוע והאיכות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערית - תמונה
יערית מבקר מתחיל
נחמד
3.5
08/10/13

המסעדה מעוצבת בצורה יפה מאוד והאווירה נעימה. האוכל היה נחמד אבל לא מדויק והמחירים סבירים. לראשונות הזמנו פוקצ'ה שהייתה לא לגמרי אפויה במרכז, סלט קפרזה רגיל למדיי וכרובית בטאבון שהייתה... עמוסה קצת יותר מדיי באיולי שלא ניתן היה לקבל אותו בצד אלא רק על כל הכרובית. לעיקרית הזמנו את הספיישל של הרביולי אספרגוס שהיה טעים עם טעמים חזקים של גבינת עיזים. המקום היה נחמד מאוד וקרוב לבית, אולי נחזור לנסיון נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי מבקר מתחיל
המלצה חמה
4.8
17/06/12

בתאריך 16/6 חגגנו מסיבת בר מצווה משפחתית במסעדת טריולה. החלטנו לוותר על עוד ארוחה בבית והזמנו את המשפחה והחברים הקרובים (כ-40 מוזמנים)לחגוג במסעדת טריולה. השירות שקיבלנו היה מדהים, החל... משיחת הטלפון הראשונה, דרך הפגישה והפגישה הראשונה עם תמיר המשיך במילים החמות והמרגיעות במייל הצעת המחיר ועד לאירוע עצמו וגמר החשבון. זכינו לאירוע משפחתי יוצא מן הכלל, אוכל מעולה ובשפע, מגוון וטעים מאוד. הילדים חגגו עם הברמן על הבר שפינק אותם, אנחנו קיבלנו שירות מלא חיוכים מהמלצרים והמלצריות. האורחים נהנו מכל ביס. המנות הראשונות היו מצוינות ומיוחדות (לא עוד חומוס וסלט...) העיקריות היו גדושות מכל הלב והקינוחים היו ענקים ! בקיצור – ממליצים בחום...וכמובן שנחזור (והפעם בלי כל הילדים...) מלי ושלומי סודרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
sintyaj - תמונה
sintyaj 3 ביקורות
מומלץ מאוד!
4.8
28/05/12

האוכל מאוד טעים, הזמנו פיצה ופסטה והופתעתי לטובה. חוזר לשם בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל מבקר מתחיל
אוכל טעים ומדויק. לאוהבי האוכל האיטלקי
4.8
26/11/11

היינו פעם אחת במסעדה ולאחר מכן עשינו פעמיים Take-a-Way . האוכל טעים מאוד גם במסעדה וגם בבית. אין שם מנות מפתיעות אבל מה זה משנה שכל מנה טרייה , מדויקת , נדיבה וטעימה כמו שצריך. בקלות... יכול להתחרות כמעט עם כל איטלקית מתל אביב, מה גם שפתוח בשבת בניגוד לרשום בתפריט. הפיצה עם בדק דק - מעולה . רק לא לשכוח שאם זה עבור הילדים לבקש בלי עלי בזיליקום. אני מאוד אוהב את המנת בולונז - פסטה מיוחדת , רוטב עשיר ומאוד טעים. לא נשארת טיפה בצלחת. שיהיה להם בהצלחה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/10/11

שלום,שמי שירן ואני עובדת בטריולה. בתור עובדת המקום ובתור לקוחה קבועה בשעות הפנאי אני חייבת לומר שהאוכל מדהים ,טרי,שונה,מבחינתי כל מנה ובמיוחד הרגטוני פולו גוסו היא ממש חוויה! הקינוח... המושלם מוס שוקולד שרק נותן לך את החשק להזמין אותו שוב ושוב. המוזיקה בווליום הנכון גם בשעות הצהריים וגם בשעות הערב. משעות הערב האווירה רק מתחזקת והמקום הופך להיות בר שמעולם לא היה בפ"ת. לקיצור - האוכל השירות האווירה - טריולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/10/11

אין ספק שפתח תקווה התפתחה ונפתחנו הרבה מקומות חדשים בעיר...זה עדיין לא אומר שצריכים להתפשר על אוכל בינוני ושירות מגעיל ולא מקצועי..בחיים לא אמרתי מילה רעה על אף מקום..אבל פה ההמלצה... האישית שלי..תחסכו לכם את מה שאני עברתי ואל תכנסו למקום...אני מאוד התתאכזבתי..טריולה-פ"ת..ממש לא

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael - תמונה
yael מבקר מתחיל
4.3
04/10/11

ביקרנו בטריולה מספר פעמים, זה בהחלט המקום לכל אירוע, גם לארוחה משפחתית, גם לבילוי עם חברים, וגם סתם לבירה על הבר... המנה המומלצת שלי היא הפסטה עם הפירות ים! והפיצה בין הטובות שאכלנו,... אין ספק שהטאבון הגדול שלהם (ניתן להציץ למטבח) עושה את העבודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה