נגישות
נגישות

צחי בשרים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על צחי בשרים

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
קבב ופרגית מעולים
3.5
20/08/14

החבר'ה נותנים יחס יפה הבשר טעים ותוספות נחמדות גם השווארמה לא רעה שווה להוסיף עוד סוגי סלטים טריים עסקית בצלחת מעט יקר אבל תמיד מלא אנשים וזה מראה משהו על המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ira - תמונה
Ira מבקר מתחיל
התרשמות שלילית ביותר
1.8
16/08/14

הסלטים הגיעו בשקיות(כרוב וחמוצים) והיו נראים ממש לא טריים. השווארמה עצמה היתה לבנה, לא מטובלת וטפלה. באמת שהייתי מאוד מאוכזבת ואני בספק אם אי פעם אגיע שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
golan.ro - תמונה
golan.ro מבקר מתחיל
אכזבה כפולה
1.3
12/02/14

בתאריך 11/02/14 ביצענו הזמנה מסניף חולון. קיבלנו את המשלוח כמעט שעה לאחר ההזמנה. פתחנו את השקית שהכילה את 2 החמגשיות שהזמנו והופתענו לגלות שכל התוכן שלהן היה מחוץ לחמגשית ובתוך השקית.... הכל היה מפוזר. כל האוכל והרוטב התפזרו בשקית, זה קרה בגלל שהחמגשיות היו פתוחות כמעט לגמרי. ניתן לציין שזה קרה בכל השקיות והמנות שהזמנו באותה הזמנה. בנוסף לכך האוכל היה קר. כשהגיעה ההזמנה וראינו את שנקרה אז התקשרנו מיד למסעדה. כשביקשתי את האחראי,לאחר טלפון שבור והעברות מאחד לשני,קיבלתי את האורזת של המנות. לאחר שסיפרתי לה מה שקרה לא רק שהיא לא הביעה איזושהי מחילה היא גם התנערה מכל אחריות ובנוסף מבין השורות היה ניתן להבין שזה בסדר ותקין. כמובן שהכל יכול לקרות השאלה אם זה צריך לקרות וזה תקין, ומה עושים אם זה קרה. במקום לבקש שישלחו לי שוב מנות חדשות וארוזות היטב, ביקשתי קינוח כפיצוי אבל מצידה אמרה ואני מצטט: "מה אני יכולה לעשות?" אני משם יותר לא אעשה הזמנות ולא ממליץ לאף אחד, אלא אם כן תרצו לאכול אורז ופרגית משקיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
קיבלתי מהם משלוח הביתה
3.8
10/09/13

הזמנתי צ'יפס גדול, 5 כדורי פלאפל ולאפה עם שווארמה. הכל ביחד עלה 67 שקל. היה טעים ומשביע, קיבלתי עם הלאפה סלטים וחמוצים בכלים חד פעמיים נפרדים. המשלוח הגיע מהר אבל אני מניחה שזה גם יחסית... בגלל שאני גרה קרוב למקום. אני אקח אותם בחשבון בפעם הבאה שאהיה בבית וממש יבוא לי שווארמה או משהו אחר ממגוון התפריט שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה