נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר בטעם.
2.5
20/10/18

המחיר יקר. השירות איטי. 4 פעמים עד שהביאו מים 5 פעמים בקשנו עד שהביאו קרח. האוכל סביר בטעמו לא יוצא דופן.הסלט בסדר. קומבינציית שוסי בסדר וכדורי הגלידה בטעם מנגו טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 8 ביקורות
שיחוק
4.8
25/08/18

בטעות הגעתי לארוחת צהריים עסקית במסעדת מינה טמיי בקניון קסטרא בחיפה. השירות מתחילתו ועד סופו היה מאוד חינני ואדיב. ההסבר של המלצרית לגבי אופי המסעדה, 5 המטבחים ואופן יציאת המנות היה... אישי ונחמד. זכינו לטעום טעמים אותנטיים ולא מתחנפים יותר מידי לחך הישראלי. חייב לשבח גם לטובה את תפריט הסושי והקוקטיילים האלכוהולים (הקוקטייל מלפפון ו 3 הקפסולות היה שיחוק) המחיר טיפה יקר לעסקית. 163 ש"ח לזוג אך לחלוטין השאיר לי חוויה טובה מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
מעולים
4.8
11/06/18

מסעדה מעולה שכבר שנים רבות שומרת על רמה יפה, אתמול הזמנו משלוח הגיע ארוז היטב יחד עם רטבים בצד. המרק ןוהאגרולים נשמרו טריים כמו שצריך וגם המוקפץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamir - תמונה
Tamir מבקר מתחיל
לא ממליץ
1.0
27/03/18

האוכל לטעמי לא טעים אך בכל זאת אמרנו ננסה קינוח , הקינוח היה זוועה וכאשר שאלו אותנו איך הקינוח ענינו שלא לטעמנו ,גרמו לנו לא להרגיש לא נעים ולא בנוח בנוסף שכבר החליטו להחליף לנו את... הקינוח למרות שלא רצינו כבר בסוף חוייבנו עליו ,נפגענו ולא נחזור לשם בחיים לא ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 8 ביקורות
מדהים.....
5.0
10/03/18

מחיר סביר בהחלט...אווירה אידיאלית לכולם כולל ילדים...מנות טעימות מאד ונדיבות...והעיקר הצוות מדהים..חביב אדיב ומשתדל למלא בקשות מעל ומעבר עד שיוצאים מרוצים(במיוחד הילדים).. .כמובן שנחזור... ומהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
יפה וטרי
5.0
15/01/18

דבר ראשון מקום מדהים ביופיו המנות מאוד מרשימות המטבלים שלהם מאוד מיוחדים והסושי פשוט מושלם ממליצה מאוד עם סלמון מרגישים שממש טרי שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
מאכזב מאוד.
1.3
21/10/17

הגענו ביום שישי בערב עשינו הזמנת טייקאוואי.. לא רק שציינתי שאנחנו שישה אנשים ושצריך הרבה סכום ורטבים, לאחר 25 דקות קיבלנו את האוכל ולאחר בדיקה שלנו שמנו לב שיש שלוש מזלגות, ביקשנ עוד... ועוד רטבים, התשובה של העובדת הייתה תסתדרו עם הצופסטיקס, שביקשתי עוד רטבים נעשו לנו פרצופים. הזמנו ארבע מנות של נודלס ועוד אחד של סושי. שלוש מתוכם היו בלתי אכילות, אחד מהם היה בכלל גוש בלתי נפרד של נודלס, עד מנה הגיעה כעיסה, והשלישית חסרת טעם לחלוטין. חייבת להגיד שסך הכל חוויה באמת מאכזבת, ושישה אנשים שלא יחזרו למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
חוויה מיוחדת במינה
5.0
14/10/17

ישבנו 6 סועדים (4 מבוגרים + 2 פעוטות). בחרנו להתחלק במנות ולטעום מכל המטבחים...טרטר סלמון, אגרול ויטנאי והכיסונים (גאלי באפ - טופו) - פשוט מעולה! הזמנו גם קומבינציית סושי (שיבויה) -... טרייה ומעולה. את הביבימבאפ אהבתי פחות.. כל המנות הוגשו בצורה ממש מעניינת..ובכלל מסעדה פשוט מעולה...כולל השירות. בטוח שאחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ia - תמונה
ia 6 ביקורות
Never Say Never
4.3
18/08/17

תיקון מושלם לארוחה קודמת ופחות מושלמת.לפני כשנה בערך ומרגע ההגעה הכל היה לא מוצלח.מקום ישיבה בלתי אפשרי ל-5 אנשים,דין ודברים להחלפת מקום, מתיישבים בסופו של דבר וכולנו כבר טעונים... וכעוסים.המנות מגיעות באיחור מטורף,צרחות של ילדים מסביבנו..בקיצור נורא.ממש.הבטחנו שלא נחזור.אז הבטחנו.הבת חוגגת 14.היא בניגוד לכולנו הייתה אופטימית.בחוסר חשק מוחלט אבל מתוך רצון לשמח את ילדת יום ההולדת הזמנו מקום.הגענו למסעדה.הובילו אותנו לשולחן במרכז המסעדה.הנה זה מתחיל חשבנו...התיישבנו בחוסר רצון.אחד האחראים ניגש אלינו והציע שנמתין מעט, מתפנה שולחן צדדי,מרווח יותר.שמחנו מאוד.מאוד.הודנו לו וזו הייתה תחילתה של ידידות מופלאה.שלנו ושל המסעדה כמובן.תומר המלצר המקסים והתיאטרלי !!!!! שולט בתפריט, חייכן ומצחיק, בקיצור קסם אמיתי ונועה המקסימה לא פחות תרמו לארוחה משפחתית נהדרת.השירות מעולה.המנות היו משביעות לחלוטין ומוגשות בצורה מיוחדת,זמן ההמתנה למנות השתפר אך תמיד ניתן לשוף ליותר לא?המחיר היה סביר.לא זול ולא יקר.שעתיים וקצת מהנות, טעימות, מצחיקות.בקיצור, תיקון מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון - תמונה
אהרון 3 ביקורות
ממש כיף!
4.8
17/04/17

מנות מספיקות בהחלט, מחיר סביר, שירות מצוין! המלצרית נתנה לנו שני קינוחים במתנה. המסעדה לא מכוונת לילדים, אבל אם הם מסתפקים בשניצל, אורז ונודלס, אפשר להביא אותם.

עוד פרטים
הוספת תגובה