נגישות
נגישות

וואן - סושי בר - ONE ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על וואן - סושי בר

Noam - תמונה
Noam 6 ביקורות
אין מספיק מנות צמחוניות.
4.3
23/10/20

כצמחוניים אין מספיק מגוון של מנות. קל מאוד להחליף את רכיבי הבשר ברכיבים צמחוניים/טבעוניים, כמו שעושים בהרבה מקומות. משלוחים איטיים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 2 ביקורות
לא חוזרת
2.0
23/06/19

באתי ביחסית לא שעת עומס, (היו המון מקומות ריקים במסעדה), בסושי היו חסרים מרכיבים מן ההזמנה והחיתוך פשוט נוראי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
טעים טעים טעים
4.8
08/06/19

אחת הסושיות הטובות לטעמי, מגיעה מהמרכז ואין אכזבות. לאחרונה השירות נהיה ממש איטי, זמני המתנה מוגזמים לרולים, גם כשנאמר בטלפון זמן מסויים זה לאחרונה לא מתקיים בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Len - תמונה
Len מבקר מתחיל
איכותי
4.5
14/03/19

הסושי הכי טעים בארץ מבחינתי. מושקע, איכותי, הסושי גדולים ומשביעים, לא מתקמצנים על חומרי הגלם והאיכות. אנחנו עובדים באזור ותמיד אוכלים שם צהריים או מזמינים. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 2 ביקורות
לא לבנות עליהם בשעות העומס
2.0
14/02/19

שירות זוועתי. עשינו הזמנה טלפונית ל take away. אמרו לנו לבוא לקחת בעוד שעה ורבע. כשהגעתי אחרי שעה וחצי, הם פשוט לא מצאו את ההזמנה שלי. לא קיבלתי אפילו שום התנצלות. בקיצור ממש לא מומלץ... לבנות עליהם בשעות העומס

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 8 ביקורות
טיפות רגיעון
3.0
25/08/18

לארוחה עסקית מדובר בחוויה מאוד נעימה ובמחיר סביר. השירות החובבני מינוס והלא נעים מבאס מאוד את החוויה של האירוח. אם אתם באים רגועים למסעדה ומוכנים לחכות ולהתעמת עם הקופה - לכו על זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexandra - תמונה
Alexandra מבקר מתחיל
מזעזע
1.5
17/02/18

רצינו להזמין עם החברות משלוח לבית. השירות מזעזע, הקופאיות לא יודעות את העבודה. בפעם הקודמת חורבנו בכרטיס אחד ב1.20 שח ואת הכרטיס השני חייבו בכל הסכום. גם הפעם זה קרה, תשובת הקופאית... הייתה ״תתקזזו בינכם״, בנוסף אמרה כי מדובר ב״טעות אנוש״. אך הפעם החלטנו לא לוותר וביקשנו פיצוי על טעות האנוש הנ״ל. הנציגה אמרה שאין פיצוי ואין גם מנהל במקום. החוצפה שלהם עברה כל גבול והחלטנו לבטל את כל ההזמנה. אני לקוחה קבועה במסעדה גם במשלוחים וגם בישיבה במקום. חבל, הפסידו לקוחות פוטנציאליים. המנות יקרות וכבר מזמן לא שוות את הערך הכספי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lilliana9578 - תמונה
lilliana9578 2 ביקורות
אחלה דבר
4.5
16/10/17

המקום קצת יקר אבל עדיין לא מתפשרת על המסעדה הזאת! תמיד כיף להזמין לרוב משלוחים ופעמים אחרות ישיבה במסעדה! היום שירת אותי בחור מקסים בלונדיני נאה ! מקסים הם מוטיבציה ורצון לעזור! תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 2 ביקורות
לא ממליץ בכלל
1.0
11/09/17

בזמן האחרון ניהיו על הפנים. בטלפון מודיעים לך על זמן המתנה מסוים ושאתה מגיע למקום מוסיפים לך עוד 20 דק בטענה שיש שיפוץ מה שלא נאמר בטלפון בכלל. וכל זה ללא פיצוי כלשהו שירות על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alan - תמונה
Alan מבקר מתחיל
פשוט בושה.
2.0
19/08/17

פשוט ביזיון הזמנו יום שישי בערב קומבינתיות סושי לקחת נאמר לנו שזה יקח עד שעה ועשרים. גם לאחר שעבר שעה ועשרים שלדעת כןלם זה מפסיק זמן היה עוד עיכוב של 20 דקות וכשהתלוננתי עני לנו בסדר מה... אתה רוצה זה לא אשמתנו אז אני שואל אותכם אם זה לא אשמת המסעדה זה אשמתי אני אשם בזה שבשעה ועשרים לא מספיקים לעשות 2 קומבינציות באמת סליחה. פשוט בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה