נגישות
נגישות

צפון אברקסס - North Abraxass ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

99 ביקורות וחוות דעת על צפון אברקסס

אילן - תמונה
אילן 34 ביקורות
2.3
17/11/09

נו, טוב. עוד מקום תל-אביבי שייסגר בשנה הקרובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/11/09

אפשר לסכם את ה"חוויה" כעלבון לאנטיליגנציה של אורחי ה"מסעדה". הפלצנות נשפכת מכל פינה. התפריט מנסה לתעתע ולבחון את רמתו של הסועד וההרגשה הכללית בסיומה של הארוחה היא שהשתתפנו בניסוי (מטרת... הניסוי לבחון מתי יקום הראשון ויצעק "עובדים עלינו - המלך הוא עירום). לסיכום האוכל יקר, לא טעים ועד לרגע זה אני מחזיק בהרגשה שצולמתי לסרט חייך אכלת אותה. לאייל שני כל הכבוד נראה לי שהניסוי שלך הצליח, אבל עוד ניפגש...!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.0
06/10/09

בסופו של דבר באים למסעדה בגלל האוכל. והאוכל מעולה. פשוט, עשוי בצורה מושלמת ובא בדיוק בכמות הנכונה. כריך הרובנס והשווארמה היו מעולים. אם "לראות ולהראות" ואווירת הפלצנות לא עושה לכם את... זה כדאי להגיע מוקדם (בסביבות שבע). תקפידו להזמין מקום ולבקש לשבת למטה ולא למעלה - ב"עונש". לפחות המארחת נחמדה ולא אנטיפטית כמו במקומות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
02/10/09

מקום קטן קטן. לצערי ישבנו בחוץ ואכלנו כמויות עישון פאסיבי ואגזוזים בהתאמה למצעד סלבס. שווה לשבת בפנים על הבר. (ולדרוש שלא יעשנו בפנים כמובן). האוכל טעים ביותר. כרוב סגול מופלא, כרובית... חביבה, מנגולד מצויין. מצטיינות הערב היו: ממליגה / פולנטה - מנה מנחמת ומשמחת. שרימפס בפיתה, חריימה עם רוטב מופלא. הפיצה והבמיה היו סתמיות ומיותרות. התפריט פיוטי, הפלצנות גדולה ומשעשעת, השירות היה מצוין. נחזור בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה