נגישות
נגישות

שכן ביסטרו שכונתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על שכן ביסטרו שכונתי

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
סלט קינואה ועדשים מעולההה
4.8
18/02/15

הגיע מהר במשלוח, עם 2 רטבים (יוגורט ושמן זית ולימון - שניהם הלכו מעולה עם הסלט), 2 פרוסות לחם אגוזים, חמאה וזיתים ממש טובים (אחרי שהערתי להם על ארוחת הצהריים הקודמת שהגיע בלי... זיתים) הזמנתי את הסלט (36 שקל) בתוספת גבינת פטה (5 שקלים) הסלט מאוד עשיר ומפנק ומגיע עם הרבה קינואה, עדים ורוקט (מעצבן שהרוקט לא חתוך בכלל וקצת קשה לאכול), עם בצל סגול, צנוניות, מעט בטטה אפויה ושקדים הפטה רכה ושמנמנה ומלוחה - ממש תוספת טובה לסלט היה מאוד מאוד כיף לאכול למרות שכבר די שבעתי מרוב הנאה הייתי חייבת לאכול הכל המחיר מאוד משתלם וחומרי הגלם טריים וטעימים, אזמין שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
סלט סלק וארטישוק טעים אך קטן
3.0
11/02/15

הזמנתי לצהריים את הסלט סלק וארטישוק שמתומחר יותר יקר מהסלטים האחרים (כמעט 50 שקלים) הגיע עם 2 פרוסות לחם אגוזים חביבות, ללא זייתים או ממרח (בתפריט משלוחים מצוין שמקבלים סלט עם לחם... וזיתים) המשלוח היה מהיר וטוב הסלט הגיע בקופסת פלסטיק שקופה (מצורפת תמונה) חצי ריקה, די מאכזב הסלט הכיל הרבה סלק צלוי, הרבה רוקט ומעט ארטישוק, שקדים, זיתי קלמטה ובצל סגול הייתה לי בחירה בין פטה לטופו ולקחתי פטה שהייתה מלוחה וטובה סה"כ סלט נחמד, מבאס שהוא הכי יקר ומקבלים חצי קופסה ריקה, יכלו לפנק בעוד עלים וארטישוק מקווה שישתפרו לעתיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
קפה נעים אבל השירות קצת פחות
3.3
03/01/15

הגעתי לארוחת בוקר. יש מבחר דיי גדול והמחירים יחסית נוחים. הזמנו ארוחת בוקר קלאסית שהייתה סטנדרטית אבל החביתה עצמה הייתה עם תוספות טובות והייתה משודרגת ממקומות אחרים. הלחם והתוספות היו... רגילים אבל טריים. השירות היה לא להיט. שמענו את המשפט "שניה סבבה?" כל פעם שפנינו למלצרית. והיו אולי 4 שולחנות במקום....גם היה לחץ מיותר לפנות כל הזמן דברים. זה עושה הרגשה של לכו הביתה. אולי סתם נפלנו על מלצרית פחות נעימה. אבל בס"כ החוויה הייתה נעימה וזה בהחלט אחלה בית קפה לחזור אליו באזור הדרומי של אבן גבירול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
בית קפה טעים וכיפי!
5.0
13/01/13

בית קפה טעים וכיפי שצמח ממאפייה קטנה. מנות טעימת, גדולות ומגוונות. ארוחות בוקר ופסטות נהדרות. מומלץ בחום. וגם הקפה הטעים ביותר בת"א!

עוד פרטים
הוספת תגובה