נגישות
נגישות

התרנגול הכחול ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על התרנגול הכחול

Irena - תמונה
Irena 2 ביקורות
לא נחזור למקום הזה
2.5
26/11/21

ריזוטו היה בינוני ביותר. פטה כבד מעולה. סטייק אנטרקוט טוב מאוד (190 שח אבל!). מכת מצרים של הערב - ספריבס טלה. חתיכות שומן מבושל. פשוט לא אכיל. אנחנו אוהבים בשר קצת שומני ולא יבש אבל... במקרה הזה זה לא רק לא מתאים למסעדת שף אלא גם לא לדוכן בתחנה מרכזית. מוזר שמנה כזאת בכלל מופיעה בתפריט של המסעדה ברמה כזאת. גרוע ביותר!! קינוח - קרם ברולה פיסטוקים - לא מוצלח. לא נראה יפה וגם לא מיוחד בטעם. הוגש כשהקפה כבר התקרר לגמרי. כנראה שכחו שהזמנו קינוח. למעט הגשת קינוח השירות היה טוב מאוד. מפיות נייר במסעדת שף עם רמת המחירים שנקבעו בעקבות הסטטוס המכובד הזה - גם הגזמה. בסך הכול הרגשה לא טובה. יש דברים שאמורים להצדיק את המחירים ואת הסטטוס. זה לא קרה בתרנגול הכחול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
finzi - תמונה
finzi מבקר מתחיל
My favorite
5.0
24/10/21

מנות מעולות . חוויה נהדרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidk - תמונה
davidk 16 ביקורות
חוויה
5.0
06/10/21

ביקור חוזר חוויה של מקום ,שרות עשר,מחיר שווה למצרכים של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 2 ביקורות
לא משהו
2.0
30/09/21

שירות לא טוב, אף אחד לא שאל אותנו על קינוח ובמהלך הארוחה אמרנו שלא טעימה לנו אחת המנות אבל הם בניסיון טיפשי ומביל ניסו ל"שפר" את המנה במקום להחזיר, בזבוז זמן וכסף ועבודה... בקיתור

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
לא עקיב
3.3
02/08/21

האוכל לא עקבי..השניצל לא היה ענק והיה יבש בחלקו. האמבוגר בסדרהאך הבריוש מיותר. הסלמון בסדר. שירות מנומס. מחיר לא זול אך עסקית סבירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור איניו - תמונה
אור איניו מבקר מתחיל
המחיר לא מצדיק את התמורה
2.3
01/08/21

היינו ביום שבת עם ילדה והזמנו מנת ילדים שניצלונים ופירה,הפירה היה טעים אבל השניצלונים היו בושה וחרפה. שניצלונים מוכנים משקית של מאמא עוף או משהו דומה ממש מגעילים. הזמנו שתי מנות עיסקיות... שבאות עם לחם הבית שהוא בעצם חלה מיום שישי מחוממת, מנה ראשונה לקחנו סלט סלק שעשוי מסלק חי והזכירו לי ביקור ברפת שם ראיתי שמאכילים את הפרות בסלק חי ודג סלמון שהיה סביר בתוספת פסטה קשה. המנה השניה היתה פטה כבד עם ריבת בצל שהיה סביר ולא יותר והמבורגר עם אסאדו שגם היה סביר. בקיצור כגודל הציפייה גודל האכזבה, אני לשם לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל זלישנסקי - תמונה
ישראל זלישנסקי מבקר מתחיל
הכל היה מצוין ואז בסוף הרסו
3.0
04/07/21

ביום חמישי האחרון 01/07/21 הלכנו שלושה למסעדה הזו. היה לנו שובר לארוחה זוגית והוספנו מנות כי היינו שלושה. הזמנו גם בקבוק יין אדום. אחת התוספות למנה העיקרית, עליה גבו מאיתנו 25 ש"ח לא... הגיעה אבל חוייבנו בחשבון. הקינוח הזוגי שנכלל בשובר היה קינוח זוגי בהפתעה - אז זהו שההפתעה הייתה מאוד מאוד לא נעימה והרסה את כל הערב וחבל. בסוף הארוחה קיבלנו צלחת קטנה עם מעט מאוד מוס שוקולד עליה ושברי מרנג ירוק. הקינוח היה קטן מאוד, פשוט ביותר ומראה מאוד לא מפתה. אם קיבלנו את הדבר הזה, שהם קראו לו קינוח זוגי בהפתעה, בגלל שזה היה בממסגרת שובר, אז תתביישו לכם פעמיים - שובר יש לכבד כמו כסף לכל דבר, שהרי זה משולם. שנית כל קינוח שהמסעדה מוציאה זה המוניטין של המסעדה - אם זה אחד הקינוחים של כבוד השף בן אדרת אז אני אזמין אותו אליי הבייתה לטעות מהו קינוח טוב ואמיתי. המוס היה מוס שוקולד הכי פשוט שיש. כאשר התלוננתי על הקינוח, אז פשוט הציעו לי קינוח זהה נוסף. הסיום של הארוחה השאיר טעם מר בפה במקום מתוק. הרגשתי מושפל והייתי צעד לפני החזרת הקינוח לשף. זה מה שאני אזכור מהמסעדה הזאת, לא את יתר המנות - את הסוף המשפיל הזה והקינוח הנוראי. אם בזה המסעדה חסכה 30-40 ש"ח והפסידה לקוח, שיהיה למסעדה ולשף לבריאות. אני לא אחזור לשם לא לבדי ולא יחד עם חברים או משפחה. שכרם יצא בהפסדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anathanin - תמונה
anathanin 2 ביקורות
חגיגת בר מצווה בחדר הפרטי
5.0
11/06/21

חגגנו ארוחת בר מצווה בחדר הפרטי של המסעדה. הצוות קיבל את פנינו עם נרות ואוירה מהממת. התפריט היה בסגנון כשר עם הקפדה על הפרטים הקטנים ובטעם מעולה. היתה התייחסות אישית לרצונם של האורחים -... הצמחוניים, הכשרים עם הכשר( הובאה מנה מקייטרינג במיוחד) וכו בחדר הפרטי ישנו מסך טלויזיה להקרנת מצגות ושירותים פרטיים לחדר. מציינת שהצוות היה מיומן וקשוב...וזה מה שחשוב! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל מושלם!!!
4.0
29/05/21

תמיד כיף לחזור ל״תרנגול הכחול״, אוכל מגוון ועשוי כהלכה. כל אחד יכול למצוא שם מנה, השירות מוקפד, האווירה נעימה (במיוחד בחוץ), המחירים קצת יקרים אבל שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hi there - תמונה
Hi there מבקר מתחיל
חוויה שלא מצדיקה את המחיר
2.0
02/05/21

שירות חמוד, הרבה מלצרים. מנות פתיחה שלא מכבדות את העסק (לחם שברור שאינו טרי, סלט כפרי "מנת הדגל" שהיה נחמד ופולנטה שהייתה לא מוכנה). מנה עיקרית של סלמון שהייתה לא טובה ומנה עקרית של... פילה שהייתה מצויינת. סך הכל חוויה סבירה- שאינה תואמת את המחירים שמתאימים יותר למסעדה עם כוכב מישלן ולא את החוויה שאנחנו פגשנו. זאת ללא קשר לעובדה שביקשתי מהמארחת בטלפון להפתיע בסוף בקינוח לכבוד יום הנישואין (כמובן על חשבוני, לא מצפה למשהו שאינו מגיע לנו) -אך הדבר התייחסות ונשכח כלא היה...

עוד פרטים
הוספת תגובה