נגישות
נגישות

ברבן סטריט - Bourbon Street ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על ברבן סטריט

gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
מקום מגניב!
4.0
18/06/13

יש מה לשתות, ויש הרבה מה לאכול. הכל היה טעים, האווירה מגניבה, שירות קליל אך מקצועי ומאוד חביב, מקום כיפי ושמח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 15 ביקורות
היינו שם בקבלת שבת
3.3
17/02/13

היינו שם בקבלת שם עם הזמר דוד הראובני ששר שירים עבריים ושירים נפוליטניים - היו מעט אנשים ורובם חברים ומכרים קרובים. אוכל סביר, שירות סביר. מקום נחמד אך חשוך מדי לטעמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri Hadur - תמונה
Omri Hadur 7 ביקורות
הפאב אמריקאי - אבל האיכות רחוקה משם
1.8
01/01/13

ישבנו 5 אנשים, הזמנו שני המבורגרים , ציפס גדול , פיצה, שניצלונים ו4 בירות. האוכל היה נוראי, וחסר טעם. השירות סביר , הבירות סתמיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zeev Nahmanzon - תמונה
Zeev Nahmanzon 2 ביקורות
הפאב הכי כיפי ומשתלם בכל איזור המרכז
3.8
04/12/12

הגעתי לפאב הזה לפני מס' חודשים בזכות איזה קופון, ואפשר להגיד שהפכתי אותו ל'שכונתי' שלי (ואני בכלל מת"א). מקום מרווח, חף מכל הפוזה, הדוחק והשופוני המיותר. אווירה מצויינת ומוסיקה טובה.... מבחר נכון ומספק של בירות מהחבית. מגוון מעולה של אוכל פשוט, מפוצץ וטעים. מחירים שפויים לגמרי והכי חשוב- תמיד יש שם איזה מבצע מעניין ושווה. השירות אמנם איטי, אבל לפאב אני הולך כדי לשבת על בירות ולדבר, לא כדי שכל שנייה תבוא מלצרית ותשאל אם טעים לי. בקיצור- אני ממליץ בשמחה על המקום המעולה הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
אכזבה קשה
1.8
07/11/12

לפני שבוע באנו למקום שבעה אנשים. כבר גילינו בתחילה כי השרות איטי ביותר ומסורבל. מלצרים עוברים על פניך ומתעלמים מקיומך ואתה נאלץ ממש פשוטו כמשמעו לתפוס בשרוול המלצר על מנת שייתן לך שרות.... שניים מחבריי הזמינו קולה שהוחזרה לאחר כבוד חזרה בשל העובדה שלא היו בה גזים וטעם מתכתי ניכר בה. המלצר טען שיש בעיה עם הברזים של הקולה. לכל השולחן הביאו בירות ואני נאלצתי לחכות כרבע שעה לבירה שלי. הזמנתי כריך של בייקון שהגיע עם לחמניה קשה ולא טריה וביקון שרוף ויבש.לא חושב שבמחיר של 50 שקלים אני זכאי לקבל אוכל ברמה מאוד נמוכה. רציתי להחליף המנה אך בשל הקושי להשיג מלצרים נאלצתי להישאר עימה. אני ממליץ לכולם לחפש פאב אחר בהרצליה על פני מקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מריה ואלון - תמונה
מריה ואלון 4 ביקורות
מאוד נחמד
4.0
04/08/12

מקוםנחמד קום עם אווירה ומוסיקה טובה, אוכל טעים ומחירים נוחים. השירות היה קצת איטי אבל אנחנו לא מיהרנו אז זה לא כל כך הפריע. לא ממליצה להזמין שולחן דרך האתר, הזמנתי לשעה מוקדמת כי לא... הייתה אפשרות אחרת באתר ואחר כך גיליתי שהמקום כמעט ריק עד 22.30

עוד פרטים
הוספת תגובה