נגישות
נגישות

שוואטינא סטלה מאריס - shawatina ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על שוואטינא סטלה מאריס

Jehad - תמונה
Jehad 3 ביקורות
אחלה מסעדה בעולם
5.0
15/07/14

שירות אדיב שמתחיל במלצרים המקבלים אותך מרגע הכניסה מסדרים לך את השולחן לפי בחירתך , אחראי משמרת שלא מזלזל במלאכה שלו , והשף פשוט ״אומן״ נוהג הרבה לבקר שם ובכל פעם מפתיעים אותי מחדש ,... סלטים שאין באף מסעדה אחרת ושבכל בית קפה הייתי משלם עבורם 150 ש״ח ומעלה .. הם פשוט מגישים את הכל בזמן תחילה בסלטים .. מנת ביניים ומנה אחרונה .. ואף פעם לא מוותרים על הקינוח שזה קנאפה שעושים על המקום ליד קפה או תה ... פשוט הכל נפלא והמחיר די סביר יחסית למסעדות אחרות ובעיניי זול ביחס למקצוענות שלהם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sason Adato - תמונה
Sason Adato מבקר מתחיל
אכזבה משוואטינה
4.0
26/04/14

ביקרנו היום עם חברים במסעדה,אשתי ואני הזמנו שתי מנות דג דניס מפולט בגריל.גודל הדג במנות היה קטן ממנה סבירה לטעמי,למרות שהשירות היה טוב לא נראה לי שנבקר שוב בעתיד,במקום לייקר את מחירה של... המנה ככל הנראה ראו לנכון להקטין את המנה וזה חבל. נראה שנפסיק לבקר בה להבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהרה - תמונה
זוהרה 8 ביקורות
ממליצה להימנע
1.5
19/11/13

35 דקות של המתנה לשולחן שהוזמן מראש. ולא שלא התפנו שולחנות בזמן שהמתנו כל המשפחה, זקנים נשים וטף בעמידה. דווקא התפנו. אבל 10 דקות אחרי שנכנסנו, נכנסה אחרינו מישהי שהזמינה שולחן לחצי שעה... יותר מאוחר, ובגלל שהפמליה שלה מנתה יותר אנשים היא קיבלה עדיפות עלינו. כך גם היה עם הפמליה השניה. עד שהגיע האוכל כבר לא ממש בא לנו. העובדה שהמלצרים ניסו להתנחמד בשלב הזה לא מאוד הועילה לעובדה שהיינו ממש רעבים ובאיחור ניכר. לגבי האוכל: הסלטים מאוד נחמדים. אולי שווה לבקר במסעדה הזאת בשביל הסלטים (בטח לא בסופי שבוע). המנות העיקריות היו מאכזבות. חצי מפלטת פירות הים הרגישה כמו גומי. מנות הדגים שהוזמנו הוחזרו למטבח (ביקשנו בלי פלפל שחור והן הוגשו מצופות). המנות שיצאו יותר מחצי שעה מאוחר יותר, אחרי ששאר יושבי השולחן סיימו, היו תפלות עד מגעילות (הלברק סבל מטעם לוואי כימי בלתי מזוהה ולא היה מנה ששווה 80 שקל). בקיצור, לא מקום ששווה לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eytan - תמונה
Eytan 2 ביקורות
אוכל מעולה שרות נהדר נוף מקסים במחיר סביר
5.0
16/11/13

הנוף הוא היפה ביותר בחיפה ואולי בכל מישור החוף - בכל מזג אוויר ובכל שעה. המנות טעימות מושקעות ונדיבות אסור לוותר על מבחר הסלטים כמנה ראשונה. בניגוד לחלק מהמסעדות המזרחיות בנו זו מלכודת... כאן תקבלו אין סוף צלחות עם סלטים בהתאם לעונה ופשוט נהדר. השרות מעולה חביב ומקצועי והמחיר - סביר מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
נוף יפה למסעדה מיוחדת
3.5
24/10/13

תמיד אהבתי את האזור הזה של בת גלים והיה חבל לי שמוזנח שם לאחרונה והנה נפתחה מסעדה מקסימה מול הים. לצערי השירות של המלצר הראשון שהגיע לשולחן היה מביש. הוא היה אדם קר ומגעיל שאפילו דרך על... הבן הקטן שלנו ולא ביקש סליחה. לכל שאלה ששאלתי הייתה לו תשובה מתנשאת ומכוערת. לשמחתנו הוחלף המלצר אשר הפעם היה בחור מקסים ולבבי וחביב. האוכל היה מיוחד ומאוד טעים. הפרגיות סתמיות אבל הדג היה נהדר וגם מבחר הסלטים שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 2 ביקורות
שוואטינא רכבל עליון
5.0
11/10/13

השבוע ביקרנו במסעה עם אורחים מאיטליה ומאוד נהנינו מהאוכל מהאוירה ומהשירות קיבלנו שולחן צמוד לחלון וכל בת גלים ונמל חיפה היו מולנו והאוכל התחיל לזרום וכל דבר היה מעולה טעים ומתובל כמו... שצריך ממש חוויה ןהיה מדהים אין ספק שנחזור לשם שוב....ובמיוחד השירות שקיבלנו ממר איסמעיל מנהל המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabriel Levi - תמונה
Gabriel Levi 18 ביקורות
היה טוב מאוד
4.3
11/09/13

ראשית - המיקום. נוף יפהפה של מפרץ חיפה נשקף - בלילה. האוכל היה טעים מאוד ועשוי בקפידה (מטובל מדי אבל אפשר להסתדר) - גם פינקו אותנו בפתיחים על חשבון הבית. שירות אדיב וסבלני. נקודה אחת... יורדת מכיוון שהשירותים היו לא הכי נקיים וגם ברז אחד שם לא עבד. בהחלט מקום שכדאי להגיע וגם לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב 2 ביקורות
שוואטינה ברכבל העליון חיפה
5.0
18/08/13

במילה אחת - מ ע ו ל ה מסעדה מצויינת בניצוחו של איברהים אוכל מצויין, שירות מפנק ביותר, אוירה נעימה מאוד, נוף מקסים, מחיר סביר ביותר. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lusi - תמונה
Lusi מבקר מתחיל
יום הולדת 75 של אבא
5.0
14/06/13

הזמנו מראש 6 מקומות .היה ממש נהדר!עשינו לאבא הפתעה .מלצרים שיתפו פעלה , יצא יפה ומרגש כולם מחאו כפיים. קלמרי וכבד אווז היו ממש DELICIOUS! נוף מהסרטים !!! רוצים לבוא עוד , מומלץ מכול הלב... ... יורי +משפחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabiak - תמונה
Gabiak מבקר מתחיל
שירות גרוע ומתנשא ! אוכל לא טעים בכלל!
1.0
03/05/13

הגעתי למסעדה בהמלצה של חבר,נאמר שהאוכל טעים והנוף לים שובר לבבות. רצינו לשבת בחוץ והיה מקום אך היה צריך לסדר מעט את השולחן ואת הכיסאות. כבר מההתחלה היחס היה משפיל ומזלזל. המלצר שהיה... אחראי על השירות בחוץ בוקשי זרק לעברי מבט כאשר אמרתי שלום וביקשתי שיסדר לנו מקום לשניים. המשכתי להמתין דקות ארוכות ליד המדרגות של המסעדה וכאשר שאלתי שוב מה קורה עם הישיבה, הוא ענה בצורה גסה שאני אמתין. החלטנו שבינתיים נשב ליד היציאה, שולחן פינתי עם מלא כיסאות לידו..מקום שממנו לקוחים שולחנות וכיסאות על מנת לסדרם במרפסת. בדיוק התפנה מקום כאשר קבוצה של אנשים עזבו, הם ישבו על 4 שולחנות וקרובים לנוף. ביקשנו לשבת שם, אך המלצר סירב שטענה שזה מקום של קינוחים ??!?! למרות שהם לא אכלו קינוחים אלא פשוט סעדו. הוא הסביר לנו שתכך יוצאים מהמסעדה אנשים שהזמינו את המקום והם אמורים לשבת שם. התבאסו והוא ערך לנו את השולחן שכבר התיישבנו בו כאשר המתנו לשולחן נורמלי. עכשיו להזמנה,רציתי סלט - אין עגבניות שרי, רציתי מנה אחרת - חסר מרכיב. אז הזמנתי את מה שבטוח יהיה למקום הזה להציע - סלט ערבי יווני או בשמו המקומי - סלט פאטוש. נחמד - לא יותר מזה - מלא מיץ לימוו לשימור מראה הסלט. הזמנו בנוסף רביולי בטטה ברוטב שמנת פטריות - מה שקיבלנו זה בריכה של רוטב - אין סימן לפטריות , אולי רק אבקת מרק של פטריות - הרוטב מאד דליל במים אך לא חסכו לנו בחוויה הקולנרית הזו ומילאו את הצלחת עד הסוף. קיוותי שיהיו גם קשים - יש לי קינק לשתות את הרוטב הזה, לצערי לא יצא. את מושג אל-דנטה לקחו לרמה נוספת בכך שהוא היה לא מבושל וקשה. כאשר ביקשתי פרזמ'ן - המלצר הסתכל אלינו כאל חייזים וניסה לחקות את המילה המוזרה הזו שהרגע הוצאנו מהפה שלנו. מילה אחד - גרוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה