נגישות
נגישות

בי בי בי - BBB ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על בי בי בי

חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
חוות דעת של הילדים - טעים
3.8
02/08/17

הגיע החופש הגדול, ולאן לוקחים את הילדים, לארוחת המבורגרים, הגענו בשעות הצהריים, המקום היה די מלא, השירות איטי, בכל אופן המנות שהגיעו היו די טעימות ופיצו על ההמתנה. הילדים הזמנו המבורגר... עם ציפ'ס ושתיה. לדבריהם היה להם טעים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים והרבה פעמים יש הנחה
4.8
07/04/17

היינו במסעדה עם בן זוגי באמצע השבוע. האוכל טעים, הוא אכל המבורגר ואני פרגית, תוספות גם טעימות ואחלה בורגוס רינגס. ישבנו על הבר כי מי שישב על הבר קיבל ראשונות חינם אז לא שילמנו על... הבורגוס רינגס+10% הנחה לחברי מועדון. לא היה כפל מבצעים ולכן לא יכולתי לנצל נקודות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומשתלם
4.8
18/02/17

הייתי במסעדה עם אמא שלי ביום שישי בצהריים, אוכל טעים, אכלנו המבורגרים מבקר, אני גם הוספתי חביתת עין להמבורגר, כמו כן אכלנו מנת פתיחה של פטריות שהייתה מצוינת וצ'יפס. מבחינת השירות, היו... שתי מלצריות, אחת קצת רדומה והשניה דיברה מהר אבל הבינה עניין, הרדומה בטעות שברה צלחות ונשפך על אמא שלי, כנראה בהתחלה הייתה בהלם וכאילו לא התייחסה אבל אחר כך התנצלה. אני בטוחה שזה קרה בטעות והיא כנראה הופתעה בעצמה שזה קרה לה. מבחינת מחיר הייתה לנו הטבה של בהצדעה 2 המבורגרים של 160 גרם ב 49.90 שקלים, לצערי שכחתי את הקבלה אז לא זוכרת את המחירים של שאר הדברים אבל היה טעים ומשתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה ואנדרי - תמונה
מרינה ואנדרי מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.0
10/11/16

הייתי במסעדה עם בעלי והילדים ביום רביעי שעבר בערב. לא היו הרבה אנשים במסעדה ועדיין השירות היה פשוט גרוע. החל מזמן ההמתנה הרבנלמלצרית, אח"כ ביקשנו דפי ציור לילדים שלא הגיעו והיינו צריכים... לבקש שוב ושוב, ולדעתי זה הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר מגיעה משפחה עם ילדים קטנים. האוכל לא היה טעים והלחמניות ממש התפוררו כאילו יצאו מהמקפיא (למרות שנאמר לנו שבמסעדה משתמשים רק בלחמניות טריות....). בארוחות הילדים שהזמנו מגיע הפתעה בסוף, הילדים שאלו כמה פעמים את המלצרית האם יש הפתעה, פעמיים היא אמרה שתבדוק ובפעם השלישית היא אמרה שאכן יש הפתעה ואח"כ כאשר חזרה אמרה "מצטערת אבל ההפתעות נגמרו"! לא נראה לי שניתן לעשות דבר כזה לילדים במיוחד אחרי שנאמר להם שכן יש הפתעה ובמיוחד כאשר זה אמור להגיע בארוחת הילדים שלהם!! תביאו להם בלון או עוד שטוט כלשהי!! אבל אל תגידו לילדים שאין הפתעה!!! התלוננו למלצרית שככה לא עושים, אבל היא לא חשבה לנכון להעביר את זה לאחראי. גם לחשבון לקח המון זמן להגיע. אחרי ששילמנו ואחראית המשמרת החזירה לי את העודף... לא התאפקתי ואמרתי שזה לא שירות ובמיוחד אם אין לחץ במסעדה (וגם זה לא תירוץ).... האחראית הייתה ממש נחמדה והיה לה חשוב שאצא עם הרגשה טובה, אמרתי שכרגע אין מה לעשות כבר אין לי ולילדים סבלנות. ואז היא ביקשה את הטלפון שלי בכדי שמנהל יתקשר וידבר איתי על החוויה הלא נעימה שאנו עברנו......ובאמת חשבתי שאם יתקשרו אז אכן מתייחסים כאן ללקחות שלהם בכבוד (במיוחד לחברי מועדון), כנראה שטעיתי והלקוחות ממש לא מעניינים אותם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ושירותי כרגיל
5.0
02/05/16

היינו במסעדה עם בן זוגי וזוג חברים, כמו תמיד אווירה נעימה, מלצרים חביבים. האוכל מאוד טעים, הרבה מנות של המבורגרים ולא רק (למשל אחד מהחברים סוכרתי ולא אוכל המבורגר אז הוא הזמין חזה), לא... מתקמצנים גם על תוספות. המחיר היה טוב כי קיבלתי מלאומי קארד הטבת 1+1 בקופון וגם אני חברת מועדון וחברת אפליקציה istudent שיש מבצעים\זיכויים על פי נקודות למשל תוספת בצד חינם, תוספת בהמבורגר חינם, 30 ש"ח לקינוח וכו' וכו'. תמיד כיף לבוא לשם עם חברים, משפחה או לדייט ולהתפנק עם בשר טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 3 ביקורות
שירות אדיב ומנות טעימות
4.8
07/03/16

היינו ביום שלישי והיה מצוין וכייף! אוכל טעים ותוספות איכותיות ומגוונות (ממליצה על פטריות מטוגנות) השירות היה נעים ואדיב. נהננו מאוד ועוד נחזור ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
טעים ושרות מצויין
4.3
18/08/15

ישבנו במסעדה משפחה מרובת ילדים והורים, המלצריות היו סבלניות ונענו לכל בקשותינו במהירות וביעילות. האוכל מצויין, מנת הילדים מאד קטנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
סניף טוב מאוד
4.5
07/04/15

סניף BBB ראשון לציון בדרך כלל מספק את הסחורה, ישבתי שם מספר פעמים והאוכל מעולה, השירות מתפקד כמו שצריך, המנות יוצאות מהר יחסית והאווירה מהנה. שומרים על הקו של הרשת, רק חבל שאין משלוחים.... מומלץ למי שבסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
המבורגר טעים ושירות מצוין
4.8
11/02/15

המלצריות עזרו לנו בהורדת האפליקציה וקבלת הטבה מה שהפך את הארוחה לכבר יותר משתלמת. ההמבורגר היה עשוי טוב ומוצלח הצ'יפס והטבעות בצל היו תוספת נחמדה מאוד ואפילו מפוצצת שזה הגיע חשבנו שנשאר... רעבות אבל הגודל של ההמבורגר הכניע אותנו. היה נחמד עם העסקית לילה הייתה מתחילה בשעה 22:00 במקום 23:00.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אחלה אוכל במחיר סביר
3.3
22/01/15

האוירה במקום ממש תוססת ומגניבה מבאס שבחלק החיצוני של המסעדה מעשנים והדלת המפרידה בין שני האגפים תמיד פתוחה - כך שבמסעדה יש ריח מאוד חזק של סיגריות! התלוננו מספר פעמים למלצריות ולמנהל... המשמרת וזה לא כלכך עזר אבל המלצרית שלנו הייתה אדיבה וגם עזרה לנו להבין האם צריך לשלם על חניה באזור התעשיה הישן בראשון (התשובה: כן, גם בשבת בערב) ההמבורגר מאוד מוצלח והמחיר סביר - לקחתי את התוספת על ההמבורגר צ'דר בצל וצ'יפוטלה ונהנתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה