נגישות
נגישות

רופטופ - Rooftop ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על רופטופ

Avital - תמונה
Avital 2 ביקורות
מדהים מדהים מדהים
4.5
14/02/17

האוכל מדהים ברמות אחרות, לאחר שהבן זוג שלי הציע לי שם נישואין כל הצוות השתתף בחגיגה עם קינוחים מטורפים וטעימים ושמפניה וזיקוקים, אין ספק שאמליץ לכולם לחגוג שם אירועים שחשובים להם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat 2 ביקורות
קטסטרופה
1.3
25/12/16

מתחת לכל ביקורת. המתנו רבע שעה להושבה למרות שהזמנו מקום. חיכינו 50 דקות למנות ראשונות כי המלצרית איבדה את ההזמנה והיינו צריכים לחזור עליה בשנית. כעבור שעה עדיין לא קיבלנו את המנה... העיקרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yanival - תמונה
yanival 4 ביקורות
שירות מעולה, נוף מרהיב, אוכל נחמד
4.5
04/09/15

השירות הכי לבבי שקיבלתי לאחרונה. החל מנלי המארחת, צוק המנהל, רן הברמן, ואריאל המלצר - כולם פשוט יצאו מגדרם כדי לשדר שהם באמת ובתמים נמצאים שם רק כדי להנעים את זמננו. האוכל היה נחמד.... טוב, טעים ומיוחד, אבל אכלתי טובים ממנו (אם כי - בהחלט שייך לליגה הגבוהה). בסיכומו של דבר הארוחה הייתה מוצלחת מאוד, נהנינו, ונחזור. ושוב - במיוחד יש לציין לחיוב את הצוות והשירות המעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן - תמונה
לירן מבקר מתחיל
לא מה שחשבנו
2.3
17/10/14

הנוף מהמסעדה עוצר נשימה. היה קריר אך מפזרי חום שפוזרו ליד השולחנות עשו את העבודה. האוכל קצת פלצני. סטייק האנטריקוט שהזמנתי מדיום וול הגיע וול דן..היה קשה ולא עסיסי. כשרצינו להחליף את... הסטייק אמרה לנו המלצרית שזה עשוי לקחת עוד כ 20 דקות. מכיוון שכבר המתנו מספיק למנה העיקרית אז ויתרנו. נאמר לנו בשלב זה כי הם יבחנו פיצוי. קינוח שהזמנו בסיום פאי תפוחים, כאילו יצא מהמיקרו אחרי חימום עם גלידה סורבה שלא היתה שייכת בכלל. קצת זלזול למנה שעולה 50 ש"ח!! מכיוון שמדובר במסעדה יקרה מאוד 530 ש"ח לארוחה זוגית, ציפינו לקבל את הטוב ביותר. חבל..אנחנו כנראה לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
יוקרה זה שם המשחק
4.3
22/04/14

באיזור המקסים של ירושלים, בלב שכונת ממילא שממוקמת בין העיר העתיקה והמקסימה של ירושלים לבין איזור מרכז העיר השוקק. נבנה מלון יוקרה מעוצב בצורה עדינה אך מרשימה במיוחד. על גג המלון קיימת... המסעדה המיוחדת, האווירה במסעדה שונה ומיוחדת, מקום מקסים שקט ורומנטי מומלץ לזוגות. נהננו מהאוכל ומהשירות המוקפד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אחת המסעדות השוות בירושלים
4.3
03/01/14

אחת המסעדות המדהימות בירושלים ובארץ בכלל. המחירים לא נמוכים, אבל אווירה ונוף מדהים שווים את זה. מנת אנשובי וסלט עגבניות מדהימה, מנת מח עצם טעימה ומוגשת בצורה יפהפיה והקינוחים נהדרים.... מתאים במיוחד לארועים מיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair מבקר מתחיל
עדיף להימנע
1.3
18/11/13

במסעדה עם אורחת מחו״ל,הזמנתי פילה מדיום,קיבלתי רייר עם פירה תפל בצד,והפילה עצמו היה ברמת מליחות גבוהה שלא תיאמן,בנוסף לזה,גם השירות היה אנמי ובלתי מקצועי בעליל,והקינוח שוקולד שהיה אמור... להיות חם,היה קר באמצע זה אומר שלא חיממו אותו מספיק,שילמתי 400 ש״ח כולל טיפ,על אוכל ושירות של מסעדה ברמה בינונית ומטה,ויצאתי בהרגשה כבידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 9 ביקורות
מאוד מיוחד
4.3
08/05/13

באנו לחגוג יומולדת וקיבלנו אירוח מלכים. "תשומי" של כל הצוות ופינוקים. מעבר לכך שהמקום מיוחד ביותר באווירה שאין דומה לה על הגג מול חומות העיר העתיקה. יצאנו מאוד מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dvir - תמונה
dvir מבקר מתחיל
יקר ללא סיבה
1.8
27/11/11

אז ישבתי במסעדה ובהחלט מבעד ליריעות ניילון הנוף מדהים. אבל האוכל זה כבר סיפור אחר, הזמנתי נתח קצבים שהגיע קר, ומנת פתיחה של מרגז משהו. האוכל היה תפל וחסר טעם. הקינוחים תעשייתים במידה... הנכונה. לשמחתי האוירה בארוחה הייתה נפלאה וזאת הודות לחבריי לשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/12/10

גילינו שהנוף דרך יריעות פלסטיק שקופות אינו מרשים במיוחד . עיצוב המקום חסר כל טעם וקיימת תחושה קרירה של מאהל בחירות בגני יהושוע. הישיבה על כורסאות נמוכות מסורבלת. מרק העדשים היה דליל... מידי והשאיר לנו תחושה תפלה בפה. מקווה שהשף לא נעלב שלא גמרנו את הצלחות.ממתי ערמה של עלים ירוקים זהים נחשבת לסלט? דיי התאכזבנו –ציפינו ליותר ! חבל שאין יותר מ 400 תווים אולי היה נשאר לי מקום למילה טובה ...

עוד פרטים
הוספת תגובה