נגישות
נגישות

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על פורטר אנד סאנס

אירס לבארי - תמונה
אירס לבארי 3 ביקורות
מאכזב מאוד.
1.8
05/09/18

פרגית היה יבש. לא ממליץ המלצרית שפכה משקה על אחד האורחים.המלצרים היו מבולבלים. המשאות החריפים היו טובים. Good sapre ribs. מחיר ממוצע לסועד יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מקום של בירה ואוכל
4.0
16/02/18

הרצינות והמיקצועיות שהפגינה המלצרית בבירה הייתה מרשימה. כשמוסיפים לזה אוירה טובה , שירות טוב ויעיל ואוכל טוב זה יוצר ערב מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 2 ביקורות
לא מאמינה שאחזור, בשורה התחתונה שילמנו הרבה ויצאנו רעבים
3.5
26/10/17

האווירה במקום מאוד נעימה, השולחנות מרווחים והמקום עצמו מרווח ולא מרגיש חנוק. האוכל והשתייה טעימים, אבל אין פרופורציה בכלל בין גודל מנה למחיר שלה. אנחנו הזמנו מנת נקניקיות עם שעועית... שמחירה 79 ש"ח, הן מתיאור המנה והן מהמחיר הסקנו שמדובר במנה גדולה ועיקרית. בפועל הגיעה צלחה עם שלוש נקניקנות קטנטנות וכמות שעועית שמונה אולי שתי כפות הגשה. כנ"ל לגבי השתייה, הבירה שהזמנתי הוגשה בכוס של קוקטיילים והייתה מלאה עד לחציה קרח כך שלמעשה שתיתי חצי כוס. העלות למיטב זכרוני לא פחות מ 34 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
חוויה קולינרית לאוהבי הבירה והבשר!
5.0
29/07/17

בטעות בוטלה הזמנתינו במסעדה לחגיגת יום הולדת דבר שגרם לנו מפח נפש. התיקון שנענשה לטעות זאת על ידי איתי מנהל המסעדה היה מרשים מקצועי ומעורר הערכה. הבן אדם אוהב את מה שהוא עושה והאוכל... והשתיה נעשים באהבה. קבלנו גם סיור בחדר הבירות המרשים והסבר מחכים. אין ספק שנחזור לשם בהקדם. האוכל טעים ביותר הבשר איכותי ושווה את המחיר . מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Вия - תמונה
Вия מבקר מתחיל
אחזבה דגולה
1.8
29/07/17

לא מומלץ .שירות לא מקצועי.לא מנקים שולחנות.מלצר לא מטפל בך .מנות מגעים באיחור גדול. לא כדא לבוא.למראות שאוכל טעים ואתה יוצאה ממסעדה עם טעם רע ותחושה שאתה לא חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/08/2017
מצטערים מאד שטעינו, נשמח אם נוכל ליצור איתך קשר אישי וללמוד עוד על המקרה כדי למנוע את המקרים הבאים, וכמובן בשביל לתקן את הרושם שיצרנו. במשך 8 השנים האחרונות היו לנו גם טעויות, מהם אנחנו לומדים ומשתפרים. בכבוד רב, איתי לייפר, מנהל מסעדה 054-9167009
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מעולה
4.8
28/07/17

הפתעה טובה . הגענו בשעה 16:30 , זמן אידיאלי , המסעדה כמעט ריקה ותפריט העיסקיות פעיל . הזמנו 4 עיסקיות ב 59 ש"ח. המנות הראשונות שהגיעו היו מעולות : כבד קצוץ מהטעימים שאכלתי ולא היה מבייש... אף מסעדה יהודית , סלט סלק מעולה , טבולה טרייה , לחם מאוד טרי וטעים עם חמאה וכרובית בחמאה . הכל מהמם . הצמחונית שבנינו טרפה את ההמבורגר הצמחוני בשמחה , הבנות נהנו מהמבורגר רגיל שהיה טעים מאוד עם לחמניה מתקתקה ופירה חלבי וציפס חם . הכבד עוף היה מעולה . לקינוח לקחנו עוגת שוקולד חמה שהייתה בסדר . הורדתי ציון לשירות כי המלצרית החביבה החליפה בין הבירות שהזמנו . מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
REST - תמונה
REST 4 ביקורות
נפלא. נחזור בוודאי
5.0
29/04/17

חגגנו לי יום הולדת בצהרי יום ששי. החדר הפרטי הוכן מראש ל 10 אנשים. האוכל הוגש מהר ובצורה יפהפיה. כל אחד הזמין מנה שונה. כולם נהנו. המנות האחרונות לתפארת היצירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AmitD - תמונה
AmitD 2 ביקורות
נחמד טעים ונעים
4.8
21/01/17

מגוון בירות מדהים ואיכותי, פוגע לכל טעם. שירות מהיר ויעיל אווירה נעימה מעט רועש. בקיצור נחזור פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenwa - תמונה
orenwa 4 ביקורות
מסעדה מעולה. ממליץ בחום
4.8
08/01/17

הגעתי אם זוגתי ושני ילדנו הקטנים, במקרה, כי המסעדה שרצינו ללכת אליה. היתה עם תור ארוך מידי אז חיפשנו מקום אחר עם אוכל שילדים קטנים יאהבו. מצאנו את פורטר&סאנס. היה מקום. קיבלו אותנו יפה.... הבירות מעולות. המנות בדיוק בגודל הנכון. לא מפוצץ אותך ולא נשארים רעבים. הטעם מעולה. השירות היה טוב. הקינוח היה מעולה. התמורה טובה מאד ביחס למחיר. המחיר של ס''כ מה שאכלנו מאד הפתיע לטובה. ממליץ מאד לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתנאל - תמונה
נתנאל 5 ביקורות
אוכל מצוין ושירות נהדר
4.8
29/10/16

אווירה מצויינת, עם מבחר רחב מאוד של בירות, האוכל היה ברמה גבוהה מאוד, פשוט נהנינו, ולא בפעם הראשונה. המחיר ברמה בינונית גבוהה, אבל מצדיק את עצמו בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה