נגישות
נגישות

רק בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

348 ביקורות וחוות דעת על רק בשר

ישא - תמונה
ישא מבקר מתחיל
מומלץ בחום מקום חם אוכל טעים שירות מעולה
4.8
25/10/18

ישבתי עם חברים שכולם אוהבים בשר טוב ושירות...קיבלנו איכות של בשר מנות מכובדות יחס חם וביתי...בטוח שנחזור שוב...האוכל, השירות,מחיר ואווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ז'קלין - תמונה
ז'קלין מבקר מתחיל
מדהים ומומלץ מאוד לאוהבי בשר איכותי ושירות מדהים!!
4.8
25/10/18

זו הפעם הראשונה שאני מגיעה לאחר המלצות רבות..לא התאכזבתי,אוכל טעים,שירות מאוד אדיב ומחיר נוח,רמת בשרים גבוה (ואני מבינה באוכל ובשירות) קינוחים מאוד טעימים..היו קשובים לרצון המבוגרים וגם... לרצון הילדים...בטוח שנגיע שוב גם כמשפחה עם ילדים וגם כזוג...צוות מלצרים מדהים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוספה - תמונה
יוספה 4 ביקורות
לא מומלץ . לא אבקש שם שוב
3.3
02/10/18

ארוחה יקרה מאוד גם אם גרופון. הקבב והצוריסו לא היו טעימים בכלל. הפרגית היתהקשה מאוד המחיר ממש מופקע ..גם אם גרופון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבה - תמונה
אביבה 2 ביקורות
מאכזבת מאוד מאוד
1.0
30/09/18

חוויה לא נעימה יחס המלצרים מאכזב לא קשובים לרצון הלקוח לא נותנים את שם בעל המסעדה עושים כרצונם לא ממליצה לבוא למסעדה לא כיף הגענו 15 אנשים לקוח לא מרוצה מרחיק 1000 אחרים חבל ההפסד... שלכם אנחנו לא הגיע יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
רק אם אתם כבר בסביבה
3.0
08/09/18

הבשר סביר ומעלה - פחות היינו מרוצים מאוכף הטלה שהיה יבש ומהפיקאניה שנפרסת לחתיכות דקות ולכן עשויה גם היא להתייבש במהרה. ממליצים להתמקד בנתחים קלאסיים כמו אנטריקוט וסינטה גם אם מחירם... גבוה יותר. השירות לוקה בחסר - עבר זמן רב מרגע שהתיישבנו ועד שבכלל ניגשו אלינו. התוספת והרוטב לבשר הגיעו הרבה אחריו ופגמו בחוויה. חברות במועדון הופכת את המחירים לסבירים יותר ע"י הנחה וצבירה, והיא זו שגורמת לנו לחזור מדי פעם, אבל למדנו שלא לצפות ליותר מדי בעקבות חוייה כמו זו, שנוטה לחזור על עצמה בכל ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pini Philip - תמונה
Pini Philip 4 ביקורות
אוכל ממוצע מינוס, אוירה נחמדה, מחיר מופקע, שירות ממוצע מינוס, והכי חשוב אוכל לא טעים.
2.5
19/08/18

הגענו 5 נפשות עם 3 שוברים זוגיים של GROO . הבעלים לא רצו לכבד את השובר השלישי למרות שלא היה אכפת לנו שיהיה שימוש בו לאדם יחיד. הדבר היה מכוון שנאלץ לשלם מחיר מלא על אדם אחד.ניחא,... השתמשנו בשני שוברים. האוכל הוזמן והיה מוגבל במבחר כמובן. נאלצנו לקחת 4 סוגי בשרים חוץ מאחד שלושת הנותרים היו פשוטים:נקנקיית צוריסו, פרגית וקבב. טוב, חשבנו אולי הטעם מפוצץ ושווה היה לבוא אז לא. הקבב היה יבש כמו הנגב, הפרגית גם כן. מין סוג של מסטיק. הצוריסו היה מצומק כמו נקנקיה רגילה. כמובן שהערנו למלצר על כך בסיום הארוחה. כדי שבני משפחתי לא ירעבו הייתי חייב להזמין עוד אוכל כך שבסופו של יום חוץ מהשוברים שעלו 200 שח, שילמתי עוד כ 300שח. ו...לא נהנינו וכמובן לא נבוא שוב ולא נמליץ כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
בשרים טובים מאוד
3.8
23/07/18

בצד הפלוס: בשרים טובים מאוד, קצת יין בהושבה ע"ח הבית, אוירה נחמדה, מקרר שעושה חשק לעוד, חניה בלי בעיה בשבת בצהריים בצד המינוס: המחירים ממש גבוהים - כמעט כולם מביאים קופון, גרופן או סבתא... בת 90 כי ההנחה זה גיל*3. בשורה התחתונה , עם קופון מתאים , יופי של אוכל במחיר סביר ביותר. בהחלט נחזור בכל פעם שנמצא דיל כדאי כי האוכל טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bernard. - תמונה
bernard. 4 ביקורות
לא מומלץ. נקודה
2.5
20/07/18

הקונספט פלצני וממש לא נעים. האוכל סביר, להבהרה, אילו לא תבשילי גורמה. זה בסך הכל על האש. המחיר מרקיע שחקים. זוג, עם שתי כוסות יין, שתי מנות של חזה אווז, שקדים + שיפוד אחד של ירקות על... האש. 500+ ש"ח. זוהי הגזמה פראית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/07/2018
היי, נשמח שתצרו איתנו קשר בדוא"ל: info2@rakbasar.co.il תודה רבה
yitzikal - תמונה
yitzikal 24 ביקורות
מסעדת קרניבורים מעולה
5.0
15/07/18

התארחנו במסעדת רק בשר סניף רמת החייל בצהרי יום שבת.האוירה,איכות האוכל והשירות מעולים.מנות נדיבות,בשר באיכות מעולה מבקר הגדל ברמת הגולן ושירות קשוב,מחויך,יעיל ומקצועי.חווית אירוח... גסטרונומית מעולה!מסעדת קרניבורים מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 2 ביקורות
אכזבה!
1.5
13/07/18

קבענו לאכול כל החברה (8 אנשים גדולים ורעבים) אחרי שלא נפגשנו הרבה זמן. המארחת קיבלה אותנו יפה והושיבה אותנו בשולחן. מאותו הרגע נאלצנו לחכות חצי שעה על מנת לבצע הזמנה - קונספט מוזר של... המסעדה ולא ברור, שמחייב אותך לקום מהשולחן ולבחור את הבשר שאתה מזמין למרות שזה רשום בתפריט. ההזמנה הייתה לא מסודרת בלשון המעטה! המון בלאגן ורעש, לא לקחו שמות או מספרי הזמנה מאיתנו מה שיצר בלאגן שלם על השולחן לאחר מכן שהאוכל הגיע, בנוסף אחת המנות לא הגיעה בזמן ואחד החברה נשאר מאחור בזמן שכולם סיימו לאכול ולאחר שהוסבר במפורט ל3 מלצרים לפחות שחסרה מנה. אני רק מוסיף שחיכינו לאוכל שעה! בקיצור - שירות בריצפה,בלאגן,קונספט לא מובן,מחיר יחסית יקר ואוכל בכלל לא משהו. באסה. אין סיכוי שאני חוזר לאכול במקום הזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/07/2018