נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מדהים
5.0
17/01/18

לפי דעתי המסעדה במצב טוב מאוד אווירה מדהימה שירות מצויין האוכל מאוד טעים לאוהבי סושי ונודלס ממליץ בחום מאור מקווה שתהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
ממש לא מומלץ
2.0
27/06/17

ישבתי עם ילדיי בג'פניקה אשדוד, במטרה ליהנות מארוחה טובה וזה נגמר באכזבה! הזמנו עיסקיות של ג׳פאנקו ונודלס בשילוב מנות ראשונות . הנודלס משהו ברוטב שלו היה ממש מר, הזמנו מרק תירס שהיה בלתי... ניתן לאכילה מאוד נוזלי ועם מראה עכור שאותו החלפנו בסלט אוסקה שהיה נראה ממש לא טוב והטעם מוזר וממש לא רענן כמו שאמרו לנו. מאוד התאכזבנו ושילמו 170 שח .מה שבטוח לא נגיע לסניף הזה יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל - תמונה
אביטל 2 ביקורות
שירות לקוחות מביש
1.0
21/01/17

שירות משלוחים מזעזע!! לא קרה פעם אחת שביצעתי הזמנה, והמשלוח הגיע בזמן. בפעם האחרונה זה עבר כל גבול כשההזמנה לא הגיעה גם לאחר שעה וחצי של המתנה!! השירות לקוחות לוקה בחסר בלשון המעטה.... "עשו לי טובה" בכך שביטלו את ההזמנה, דיברו בצורה מזלזלת והציעו פיצוי מביש! יש המון סושיות טובות באשדוד... לא נראה לי הגיוני להמתין למשלוח מגפניקה מעל לשעה וחצי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
ברור שנחזור לשם. ואנחנו בכלל מאזור תל אביב. היה שווה.
5.0
24/12/16

מסעדה מעולה. אוכל מצויין. אהבתי במיוחד את המרקים שלהם. אכלנו מרק תירס ומרק אצות עם פטריות שיטאקי. רולים מעולים. הדג סלמון עם אורז מוקפץ היה טעים. לקינוח הזמנו תה חליטה וקרם ברולה שהיה... מצויין. נהננו מאד עם הילדים. מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
karinrim - תמונה
karinrim מבקר מתחיל
זלזול לא יאמן מצד המארחת והמלצריות
2.3
05/02/16

אתמול הגענו אני ובן זוגי למסעדה באשדוד,ניסנו למצוא את המארחת,ולבסוף התיישבנו בעצמנו.כלל השולחנות לא היו ערוכים והיו מלוכלכים,התיישבו בשולחן כזה בלת ברירה.חיכינו למצרית כ15 דקות עד שתגיע... לנקות את השולחן ולתת לנו תפריטים.חיכינו חצי שעה עד שבכלל תפסנו מלצרית שתיקח את ההזמנה.לא קיבלנו את השתייה שלנו במשך 20 דקות,שלא נדבר על האוכל שלקח לו כמעט 50 דקות מרגע ההזמנה להגיע,הנודלס הגיע שרוף.שולחן לידנו התיישבו(אחרינו) חברים של המארחת.שקיבלו את הכל כול כך מהר,לא חיכו יותר מחצי שעה בשביל לקבל את השתייה והסושי.מאוד מרגיז,ככה לא מתנהלת מסעדה.לפחות פעם בחודש אני אוכלת בגאפניקה וזלזול כזה עוד לא קיבלתי בשום מסעדה.איבדתם לקוחה קבועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
NIVNESS1 - תמונה
NIVNESS1 2 ביקורות
מסעדה אסייתית טובה, אך יש לי מספר הערות!!!
3.5
14/04/15

טוב אז ככה למי שלא יודע, ג'פניקה היא רשת מסעדות אסייתות מעולה בדגש ענק על המעולה!!! אז ככה הסניף באשדוד נמצא במתחם של רביבו סנטר והאוירה בו נעימה לגמרי, השירות קצת לקה בחסר משום שהמנה... שלנו הגיעה קצת מאוחר מעבר למצופה, האוכל היה מדהים- הזמנו קומבינצייה צמחונית (הכל היה טעים במיוחד- במיוחד ניגירי טמאגו), שורה תחתונה- כדאי מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
SCORPIOSB23 - תמונה
SCORPIOSB23 34 ביקורות
חויה...
4.5
21/10/14

אכלתי סושי פעם ראשונה, קיבלתי המלצה מבחורה שקיבלה את ההזמנה. ההזמנה הגיעה תוך זמן קצר. הכל היה טעים ומסודר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
מצויין
5.0
20/10/13

אוכל ממש טוב, אווירה מאוד טובה ונעימה, מלצרים מנוסים ואיכותיים. מומלץ מאוד לאכול "ג'פנקו" רול גדול ומשביע במחיר של 32 שקלים. מומלץ לכל המשפחה. שירות מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
18/10/13

אוכל מעולה, אווירה מאוד מאוד נעימה וטובה! מלצרים ברמה גבוהה ושירות מהיר. מנות גדולות וטובות, 34 שקל למנה גדולה של נודלס עם עוף! שווה במיוחד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niv - תמונה
Niv 22 ביקורות
השם ג'פניקה כבר אומר הכל..
4.8
08/08/13

הייתי בהמון סניפים בתל אביב ובראשון לציון אבל בסניף הזה נורא נהנתי, אין עומס והשירות יותר אדיב והאוכל כרגיל - פשוט מעולה!! הסושי מעולה במיוחד הטמפורה והמאקי פשוט משהו!! שורה תחתונה:... סושי זה המומחיות של ג'אפניקה

עוד פרטים
הוספת תגובה