נגישות
נגישות

קפה גרג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
1.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על קפה גרג

רוית פפאי ברוך - תמונה
רוית פפאי ברוך 2 ביקורות
אכזבה
2.3
24/08/14

הגענו למסעדה מול המרינה לארוחת בוקר עם הילדים ומאד התאכזבנו, מלצרים רדומים וחסרי אדיבות שרותיות והתלהבות, לאוכל לקח מלא זמן להגיע בקיצור לא נמליץ - נהפוכו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vic - תמונה
Vic מבקר מתחיל
שומר נפשו יירחק!!!
1.3
29/08/13

אתמול בערב בשעה עשר המסעדה הייתה ריקה.למרות זאת השירות היה איטי מאד מיץ אשכוליות סחוט שהכיל בעיקר מים. הלחמים הגיעו קרים מאד ולא טריים ..סלט קינואה הגיע עם טעם וריח חזק של מקרר לא... נעים.. בקשנו להחליפו ואז קיבלנו סלט ירקות ששוחה במיץ של עצמו וגם הוא מאותו מקרר... פנינו למנהל המשמרת שלא ידע בדיוק מה לעשות עם זה .. .שלמנו את החשבון ועזבנו את האוכל על השולחן ... לא נחזור שוב לסניף זה ובספק אם ננסה סניף אחר ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שראל - תמונה
שראל מבקר מתחיל
עוגמת נפש מבילוי בקפה גרג במרינה הרצליה
1.0
17/08/12

ביום שישי 17.6 בשעות הצהרים ישבנו בקפה גרג במרינה בהרצליה, למרות שהמקום לא היה מלא נאלצנו לחכות 20 דקות עד להגעת המלצר הראשון לקבלת הזמנה, עוד 20 דקות לקבלת המים ועוד 20 דקות לקבלת... האוכל (ובסך הכל הזמנו ארוחת בוקר סטנדרטית. המנות הגיעו חלקיות בלבד ובתשלומים, מנות הילדים הגיעה ללא לחם וללא תירס וגבינה צהובה, על פי המלצר אילו הן המנות (למרות שבתפריט הופיע תאור שונה) הלחם היה לא טרי וחומם לצנימים והשיא היה שאת הכפיות היינו צריכים ללכת להביא בשרות עצמי. בקיצור אכזבה, פנינו למנהל המשמרת ואפילו התנצלות לא קיבלנו, לשם אנחנו כבר לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 3 ביקורות
אפס שירות
2.3
16/06/12

האוכל היה טעים (במיוחד הלחמים), הייתה אמורה להיות עוגה בסוף על פי התפריט אך לא קיבלנו אותה ועקב השירות המזעזע לא היה לנו כוח לשאול. האווירה הייתה רועשת (יום שבת, משפחות עם ילדים... שמתרוצצים יחפים וצועקים זה לעבר זה). המחיר היה סביר. באנו היום לאכול ארוחת בוקר. השירות היה מתחת לכל ביקורת. ייבשו אותנו מהתחלה ועד הסוף למרות שהתלוננו. חיכינו 20 דקות לארוחה ואז עוד 20 דקות לכוס קפה (למרות שהזמנו אותה בהתחלה). שום דבר לא זז שם!! המלצרים עומדים ומפטפטים בצד וכשעוברים לידך אז הם כאילו לא שומעים שאתה קורא להם. בשלב מסוי קמנו וביקשנו עזרה. הפסקנו לספור את כמות הפעמים שקיבלנו לשולחן שלנו אוכל או חשבון של שולחן אחר... בקיצור, מזעזע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
חוויה נוראית!!! בושה לקפה גרג!
1.0
01/04/12

אני אוכלת בקפה גרג כבר במשך כמה שנים אבל התקריות שקרו לנו בשנה האחרונה בסניף המרינה הרצליה, הולכות ומדרדרות מישיבה לישיבה. אתמול זו הייתה הפעם האחרונה שישבנו שם והאחרונה אי פעם שנשב שם.... הגענו בערב, מתים מרעב, המקום לא היה מאוד מלא, מה גם שבניגוד לבדרך כלל הם סגרו את המתחם בחוץ ועבדו רק במתחם שבתוך הקניון - משמע אפילו פחות עבודה. מאחר ואנחנו מעורים בתפריט הזמנו ארוחת בוקר, כל אחד ביקש את החביתות עם תוספות שונות, שאלתי אותו אם הוא יזכור כי הוא לא טרח לרשום כלום ואמר שכן. ביקשתי ממנו שיביא לנו את הלחם עם הארוחה כדי שלא נשבע רק ממנו. אחרי עשרים (!!!) דקות קיבלנו את הלחם בלבד, אמרתי לו שביקשנו אותו ביחד עם הארוחה והוא אמר שהיא מתעכבת בעוד עשרים דקות ואמרו לו בינתיים להוציא לנו את הלחם. אמרתי לו שאנחנו מתים מרעב ופתאום הוא שינה גירסה ״הארוחה שלכם תצא עוד 2 דקות ומגיע לכם עוד לחם חוץ מזה שהבאתי לכם עכשיו״. מיותר לציין שהיא ממש לא הגיעה אחרי שתי דקות אלא אחרי עוד רבע שעה, כשהתוספות לחביתות שביקשנו בכלל לא קשורות אחת לשנייה. החזרנו אותן ואמרנו שוב מה ביקשנו. בפעם השנייה קיבלתי שוב דברים שלא הזמנתי, ובן זוגי נאלץ לחכות עוד 5 דקות עד שהוא קיבל את שלו. בלי קשר מסביבנו הייתה המולה, ראינו כל הזמן מנות חוזרות למטבח ומוחלפות במנות שהאנשים כנראה הזמינו. השולחן שהיה לידנו הזמין ארוחת בוקר יחיד, הביאו להם את ערכת הסלטים הזוגית, הם התחילו לאכול מהגרנולה, פתאום בא מלצר ולקח להם את כל הערכה באמצע הביס, אחרי כמה רגעים חזר עם ערכת סלטים לארוחת בוקר של יחיד. אני שוב מדגישה שהמקום לא היה מלא בכלל, מה שלא הצדיק את זה שהמלצרים לא היו מפוקסים בשיט והתנהגו בצורה ממש ביזיונית. מדי פעם שמענו כלים מתרסקים במטבח ואותם נקרעים מצחוק. הייתה ארוחה ממש מתישה, החביתה שלי הגיעה שרופה, כי הטבח כנראה הוסיף מה שלכאורה היה חסר בתוספות שביקשתי וטיגן אותה שוב עד שהיא נחרכה.. למקום כל כך נחשב ולרשת עם כזה שם פשוט בושה וביזיון לראות את אחד הסניפים שלה מתנהל בצורה כזאת. זו ללא ספק הפעם האחרונה שאוכל שם או אמליץ למישהו לאכול בכל הרשת הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/05/10

"קפה גרג מאוד"במרינה בהרצליה-תוצאה: מאוד מאכזב!מיץ תפוזים - סחוט? בטח שסחוט ענהמנהל המשמרת בכבודו ובעצמו-מה קיבלתי?מיץ שלא היה בו שום דבר סחוט,אולי כמה חתיכות תפוז שנזרקו לקנקן - בשביל... ה"מאוד"! תבשיל קינואה-תפל!! וההמבורגרים הקטנים - יבש, עלוב ומביש - המנהל משמרת ענה שככה זה אצלנו-חוצפן! והמלצרית חשבה שסלט חסה זה קלוסלאו-לא ידעת?!140 ש"ח בבית קפה - לא מומלץ,לא מאוד ולא זול!

עוד פרטים
הוספת תגובה