נגישות
נגישות

טוליפ - tulip ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טוליפ

אלכס - תמונה
אלכס 6 ביקורות
אוכל הונגרי במיטבו
4.5
23/07/13

הבלינצ'ס, גבינת הפפריקה, פשטידצ תפוחי האדמה וכל הבשרים עם תוספת הבצקניות - מהמעלה הראשונה. והמתוקים - "למות" בנוסף לכך השרות הלבבי והמחיר הסביר. שישה אנשים -מנות ראשונותת עיקריות... וקינוחים כ-700 שקל. אין אפס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan2525 - תמונה
ilan2525 18 ביקורות
אוכל מצויין ,אוירה ביתית ,שרות מצויין ומחיר סביר.
4.3
29/06/13

מסעדה הממוקמת קרוב לשדרות רוטשילד המציעה אוכל הונגרי באוירה ביתית ומחיר סביר. מה אפשר לבקש עוד ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadar.ag - תמונה
hadar.ag 10 ביקורות
נוסטלגיה
4.5
09/06/13

האוכל היה בדיוק כמו האוכל של סבתא, השירות היה מעט איטי, אך מלבד זאת היה טעים ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tovi - תמונה
Tovi מבקר מתחיל
טעים
4.3
07/05/13

אתמול אחר הצהרים נפגשנו, 3 חברות ותיקות, שתים מאתנו ממוצא הונגרי כך שהכרנו את רוב המאכלים המוצעים. כל אחת הזמינה מנה אחרת, היה טעים מאד, המנות בהחלט גדולות, אבל התגברנו. השרות אדיב... ביותר. מקווה שנחזור לשם שוב, והפעם כנראה עם הבעל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוה - תמונה
אוה מבקר מתחיל
פשוט מעולה!!
5.0
06/05/13

מצטרפת לכל המלצות של הסועדים הקודמים. האוכל בדיוק כמו האוכל שאני זוכרת מבית אמא, המנות גדולות - ראו הוזהרתם. אכלנו מרק גולש אמיתי, הורטבגי בלינצס, רקוט קרומפלי חלבי ובשרי, וקינחנו... בכופתאות סילבש גומובוץ המופלאות. בעל המקום -רק מוסיף לחווית האירוח, נתן לנו את ההרגשה שהתארחנו אצלו בבית. השירות יעיל ומהיר. נחזור לשם ללא ספק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviva - תמונה
Aviva 2 ביקורות
חווית ביקור במסעדה
4.5
14/03/13

רציתי לספר לכם קצת על מסעדת "טוליפ" מנקודה חוויתי שחווינו אני ומשפחתי. סגרנו את הערב כבר לפני כחודש. הזמנו מקום ל-15 מבוגרים ו-4 ילדים. כדי להבטיח שהמקום מתאים, ניגשנו בתי ואני לפני... שבוע לראות את המיקום במסעדה ששם נשב..לראות שלא צפוף ושיהיה נח לכולם. ראינו והיינו שבעי רצון...ואם אנחנו כבר שם אז ישבנו גם לאכול... בתי הזמינה מנה שלא הכרתי הורטובג'י פלצ'ינטה...ממולא בבשר וברוטב טעים...אני בלי הרבה דמיון הזמנתי בצ'י-סלט becsi-szelet שזה שניצל עגל ענק!! מכסה את כל הצלחת וטעים בטרוף. כאן אני חייבת לומר כמה מילים בזכותו של לאצי שמנהל את המקום - איש נעים הליכות, סימפטי, אדיב וסבלני מאד. כאמור אמש התכנסנו כל המשפחה סביב שלחן שבראש ישבה אמי שתחיה שחגגה אמש יום הולדת 90. לאצי ועוד מלצרית הגישו לנו מכל טוב והסתגלו לכל השגעונות כולל הילדים שהסתובבו בין רגליהם... לא איבדו סבלנות לרגע, כל הזמן עם חיוכים שנתנו לנו הרגשה טובה וחגיגית. אז מה אכלנו? היו מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים... היה כמנה ראשונה בליצ'ס ממולא בתרד, סלטים טעימים היו שם עוד סוגים של בלינצ'ס...כמנות עיקריות, היה כרוב ממולא, סקלי-גולאש, כבד עוף, ספגטי-בולונז, גולאש בקר עם נוקדלי וכמובן becsi-szelet... כמנה אחרונה היה שומליי-גלושקה, פירה - ערמונים ושוב בלינצ'סים מתוקים.. לסיכומו של ענין - אני מאד ממליצה על המקום - באמצע השבוע...כך אמר לאצי כי בסופי שבוע מאד עמוס ואז לא ניתן להזמין שלחן גדול.... אבל לזוג עד 4 סועדים מומלץ מאד עם מבחר עצום של מאכלים - גם לא להונגרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
אוכל שמחם את הלב
4.5
09/03/13

ללטוליפ הגעתי בערב קריר מאוד. את הארוחה פתחתי במרק עגבניות מצוין שהוגש סמיך ועם בצקניות. למנה עיקרית הזמנתי בלינצ'ס במילוי פטריות ברוטב פפריקה ושמנת. הוגש שני בלינצ'סים מכובדים ורחבים... במילוי פטריות מתובלות, הרוטב היה מצוין. מנה מצויינת. בטוליפ האוירה ביתית ונחמדה, השירות אישי וטוב. התפריט מגוון, מומלץ לבקר במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
paikia - תמונה
paikia 18 ביקורות
אוכל טעים, שירות אדיב, מחירים סבירים - מומלץ!
4.8
02/03/13

התחלתי ללכת לאכול בטוליפ די בסמוך למועד הפתיחה של המסעדה, לפני מספר שנים. בפעם הראשונה זה הימור - גררתי את המשפחה לארוחה שם בלי שבאמת ידעתי משהו על המקום. ההימור הצליח, מאוד נהנהו... מהאוכל מהאוירה, וגם החשבון היה סביר ביותר, ביחס למחירים במסעדטת אחרות ברמה הזאת, ומאז "טוליפ" הפך להיות אחד המקומות הקבועים שלנו כמשפחה, וגם חברים אני לפעמים לוקח לשם. האוכל טעים (אני ממליץ במיוחד על השניצל הוינאי ועל בלינצ'ס גבינה לקינוח, אבל יש מבחר גדול של מנות, עם אופציות גם לצמחונים). השירות אדיב ויעיל. המסעדה מנוהלת ומתופעלת ע"י בעל המקום ואישתו ומספר מצומצם של אנשי צוות נוספים, ומרגישים שהם משקיעים את הנשמה. שימו לב שמדובר במסעדה עם אוכל ואווירה ביתיים - המנות מושקעות וטעימות אבל לא פלצניות, המקום נקי ומטופח אבל בלי הרגשת הביזבוז וניקור העיניים שאני מקבל לפעמים במסעדות שמתיימרות להיות "מסעדות יוקרה". בקיצור - ממליץ בחום לכל מי שאוהב אוכל אוסטרי, הונגרי או מזרח-אירופאי באופן כללי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat 7 ביקורות
בודפשט הקטנה...
4.8
18/02/13

סעדנו שם ביום שישי בערב, היה מקסים! מסעדה קטנה ואינטימת, אוכל מצוין, שירות נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan - תמונה
ilan מבקר מתחיל
חוות דעת
4.8
06/01/13

מסעדה נעימה מאוד. הבעלים מאירי פנים, סימפטיים ובעלי אורינטציה שירותית. האוכל טעים, מעורר נוסטלגיה ומשאיר טעם של עוד. בהחלט מסעדה שאשמח לחזור אליה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה