נגישות
נגישות

innSense ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על innSense

Hanna - תמונה
Hanna 2 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.8
23/07/16

הגענו למסעדה עם כל המשפחה המורחבת והמסעדה הייתה טעימה מאוד וגם ידידותית לטבעוניים☺️ הפוקצות מעולות וגם הלזניה וההמבורגר. אני אכלתי סלט טבעוני שהיה מאוד טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה לוי - תמונה
נועה לוי 2 ביקורות
טעימה טעימה טעימה
5.0
26/03/16

היינו בדרך חזרה מאילת וחפשנו מסעדה לעצור בדרך הביתה ננכנסו לרסט ומצאנו את המסעדה התפריט נראה מזמין הן מבחינת המנות והן מבחינת המחירים שהגענו המקום היה מקסים וחמים לקחנו סייניה שהייתי... וטעימה מאוד השילוב עם הצנוברים, שקדים וצימוקים בפנים יחד עם בשר טעים ועסיסי פשוט עשו את מדהימה ולא רציתי שתגמר קדירת פרגית וחיטה ברוטב יין אדום- מנה גדולה, טעימה מאוד, עסיסית ונימוחה בפה ממליצה בחום לכל מי שעוצר

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני בן צבי - תמונה
דני בן צבי 3 ביקורות
אוכל מצויין ואווירה נעימה במצפה רמון
5.0
11/12/15

כבר בשלב ההזמנה, הקשר עם זוהר ״מדען״ המסעדה היה מאיר פנים ואדיב, ונענה לכל בקשותינו, ואף שלח לנו את התפריט במייל. הגענו כל המשפחה ביום שישי, המסעדה נעימת מראה והצוות מאיר פנים. העיקר,... האוכל איכותי וטעים, גם המנות הבשריות וגם הצמחוניות. הפוקאצ׳ות גם מצויינות. גם המחירים סבירים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 2 ביקורות
אוכל רע
3.0
29/11/15

מסעדה חדשה ובאמת מקווה שישתפרו. הזמנו לשם מקום כי חשבנו שמדובר במסעדה שה אוז'ן, אבל הסתבר שנסגרה ומסעדה זו נפתחה במקומה. בסה"כ אווירה נעימה ומלצרים נחמדים. אכלנו שם בשישי בערב ולא... הייתה מנה אחת מוצלחת. מנת ספגטי בולונז לילדים הגיעה למעשה ללא רוטב- ספגטי רתוח ועליו פירורי בשר טחון - הילדים לא נגעו. סינייה- בקושי סבירה, מנת נקניקיות איומה שאפילו הילדים לא נגעו ומנת כבד עוף לא אסתטית, קשה ולא מבושלת כהלכה. אין סיבה לרמה כזו של ביצוע בתפריט כ"כ פשוט ובסיסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה