נגישות
נגישות

הרואה בקפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על הרואה בקפה

ארז - תמונה
ארז 32 ביקורות
טעים ועשיר
5.0
01/07/19

ארוחת בוקר ממש עשירה טעימה ומגוונת , הלחם ממש טרי חם ופריך , המטבלים ממש טעימים ועשירים , החביתות חמות ועסיסיות. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
מנות טעימות בגודל המושלם, ממליצה מאוד!
4.8
22/04/19

אווירה נעימה, בדרכ האוכל מעולה אך בעקבות פסח התפריט השתנה כמובן לתפריט כשר לפסח והאוכל נשאר מצויין!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 25 ביקורות
נהיננו ונחזור
4.0
29/06/18

נוח להגיע לפי וויז, היה בחור בכניסה שכוון את המכוניות לחניה. הגענו לארוחה משפחתית, קבלנו בזמן סביר את המנות, היו בסדר, המחיר סביר, היה רעש רקע בחדרי המסעדה, ניתן היה לפחות להמנע... מהתהודה אם היו מתקינים ווילונות לבליעת רעש. שמתי לב להערות קודמי לגבי הריח בחוץ לא הרגשתי בשום ריח לוואי מחוץ למסעדה. בסך הכל יש טעם לחזור למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meirav - תמונה
Meirav 3 ביקורות
מאכזב
1.0
17/12/17

הרואה בקפה היא "המסעדה" של איזור עמק חפר. אנחנו נוהגים לבלות בה הרבה. הפעם התכאזנו מאוד. בדרך כלל האוכל טעים מאוד והשירות אדיב. הפעם הזמנו סלט קינואה. הסלט הגיע מלוח מאוד. הודענו... למלצרית שהסלט מלוח. היא מצידה טענה שאין מלח בסלט , המליחות היא מהגבינה הבולגרית. הסברנו לה שאכן יש מלח בסלט וביקשנו להחליפו. המלצרית שאלה אם במקום להחליף נוכל לקבל את הסלט משופר/מתוקן ? ענינו בחיוב. לאחר כ 5 דקות הגיע הסלט המיוחל , אך הפעם הגיע עם סוכר. הודענו לשני מלצרים שונים שהסלט עם סוכר , ואפילו הראינו להם גרגירי סוכר שטעמנו, אך הם מצידם התעלמו מהעניין. גם כשאמרנו שבעלי נענע מאכילת סוכר לא נראה שהעניין הפריע להם במיוחד. מכל המקום, הסלט נשאר כפי שהוא על השולחן. ביקשנו לפנות אותו. סיימנו את הארוחה (אגב, הגענו לחגוג יום הולדת לבן שלנו). נמנענו מהזמנת קינוח. ויצאנו לדרכינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/12/2017
צר לי כי כך טופלה פנייתך. זו לא הדרך בה אנו נוהגים כאשר מנה לא לשביעות רצון הלקוח, דבר שעלול לקרות... ציינתם שאתם נוהגים לבוא אלינו כך שאתם יודעים כי אנו מקפידים על שירות טוב והתייחסות לכל פנייה. התקשורת מולנו פתוחה ואנו מעריכים פנייה אישית ולא על גבי האתר. להמשך טיפול בפנייתך נשמח אם תצרי קשר בטלפון 0526070075
אייל - תמונה
אייל מבקר מתחיל
רועש ובלתי נסבל.
1.3
04/12/17

הושנו בחלל החיצוני המקורה, התחושה היתה לא נעימה אז ביקשנו להיכנס פנימה, החלל הפנימי הוא חלל אחד שבו מפוזרים שולחנות. הרעש היה בלתי נסבל, ללא כל אינטימיות , תנועה בלתי פוסקת של אנשים... וללא אויר. זאת למרות שהחלל לא היה מלא. בחוץ היה ריח חזק של זבל תרנגולות, אז האופציה הזו לא באה בחשבון, המארחת יידעה אותנו כי נאלץ לפנות את המקום עוד שעה וחצי. הזמנו את מנת ליקוטי היער שכללה ערימה של חסה שעליה מגוון יפה של פטריות צלויות - בפועל היה תפל ומשעמם, בנוסף הוזמנו פסטה ופיצה כמנות ילדים וטוסט סלמון - הילדים לא אהבו את המנות, הטוסט היה בסדר ותו לא. מחיר החוויה היה כ-350 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/12/2017
צר לי שזו הייתה חווית האירוח שלך, זוהי לא התחושה שאנו מקבלים מכלל לקוחותינו.על מנת לקבל תגובה ענינית לפנייתך את מוזמנת ליצור קשר באופן אישי לטלפון 0526070075, אנו שמחים לטפל בפניות ישירות ולא דרך האתר.
צור - תמונה
צור 3 ביקורות
חויה טובה. עושה חשק לעוד.
4.8
24/08/17

המקום מעוצב מהמם. נקי מרווח ומזמין. על אף שהיה בתפוסה מלאה, המנות הגיעו בזמן קצר, מנות גדולות- בנדיבות רבה וטעימות מאוד! המלצרים סבלניים, נעימים ומסבירי פנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
נעים
4.0
24/06/17

עצרנו בדרך צפונה לארוחת בוקר, לקחנו את זו הישראלית שהיתה טעימה וטרייה אם כי ללא בשורות מיוחדות. המקום היה מלא למדי אך השירות נותר יעיל. הרשמה למועדון החברים הניבה שייק פירות טעים מתנת... המקום, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamarish - תמונה
tamarish מבקר מתחיל
מקום שנעים לחגוג בו במסגרת משפחתית
5.0
18/02/17

חגגנו בת-מצווש משפחתית לבתינו שירה בחדר השקוף שבמסעדה, מורן עזרה לי בתכנון האירוע בטלפון, יובל המלצרית דאגה לאורחים במקום בחיוך, בנדיבות ובמהירות! האוכל היה טעים מאוד, חם והוגש... מהר. אנחנו נמליץ בחום לחגוג אצלכם תמר שופל ומשפחתה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דלית - תמונה
דלית 2 ביקורות
לשם לא נחזור עקב שרות חובבני ומזלזל
2.5
25/08/16

ישבנו אמש. בכזה שרות גרוע מזמן לא נתקלנו. בעודנו מתכנסים ביקשנו מים. הגיע בקבוק. היינו שישה. הבקבוק נגמר מהר. ביקשנו בקבוק מים נוסף משלושה מלצרים שונים. לא הגיע! לאחר לקיחת ההזמנות... השאירו לנו חלק מהתפריטים הענקיים על השולחן למרות בקשתינו שייאספו. המנות החלו להגיע למרכז השולחן כפי שביקשנו. לא הביאו לנו מפיות (קמנו ולקחנו לבד), סכו"ם וצלחות, והיו חסרות כפות הגשה למנות. לאחר שביקשנו, חיכינו וחיכינו ורק לאחר שהמזון כבר התקרר - הביאו אותן והניחו אותן על התפריטים שנותרו (!!) בקבוק יין אחד נגמר מהר, והזמנו בקבוק נוסף. חיכינו. חיכינו. ראינו שהבקבוק מונח על הדלפק אך אף אחת מהמלצריות לא מביאה. בעצמנו עשינו זאת. לאחר פינוי הצלחות, לא נוקה השולחן ועדיין המים לא הגיעו. פניתי לאחראי המשמרת והתלוננתי. חייבת לציין שהשיטה שבה כל המלצרים עובדים על כל השולחנות לא מוכיחה עצמה במקום הזה. השרות הגרוע ממש לא מתאים לרמה הגבוהה של המנות שמוציא המטבח. היה שרות חובבני, מזלזל, אף מלצרית לא זכרה את הבקשה המקורית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/09/2016
שלום אשמח לשוחח בפרטיות, אין לי שום דרך לטפל בפנייתך באופן זה. בברכה, מורן שיקלר 0526070075, הרואה בקפה
Done Own - תמונה
Done Own 23 ביקורות
אווירה טובה, אוכל ושירות טובים. שווה.
4.3
17/04/16

הזמנו מקום במסעדה מעכשיו לעכשיו. היינו 10 אנשים בצהרי יום ששי. חיכה לנו שולחן במסעדה. ההזמנה הייתה מהירה חלקה וללא בעיות. המלצרית הסבירה לנו בסבלנות מהן המנות, וענתה על כל השאלות. חזרה... מיד כשהתברר כי שתיים מההזמנות "לא במלאי". השירות היה ממש צמוד. האוכל היה בסדר גמור. לאף אחד לא הייתה טענה כלשהי (פרט אולי לגודל המוגזם של המנות) האווירה הייתה ממש טובה. המחירים סבירים. קצת התברברנו עם החנייה, מפני שלא בדיוק הבנו היכן היא (ממש מתחת למסעדה) רשמנו לפנינו עוד מסעדה "שווה"

עוד פרטים
הוספת תגובה