נגישות
נגישות

טמפל בר - Temple bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על טמפל בר

Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
אל תסתכלו בקנקן אלא במה שבתוכו
4.0
27/09/13

טמפל בר מבחוץ בסניף חיפה נראה שומם ומשעמם, ןמבפנים- גן עדן. להקה שמנגנת בערבים, מקום עישון סגור וכיפי, עיצוב מעניין אירי אותנטי ומגוון משקאות חריפים מכל הבא ליד. גם הנשנושים מומלצים... וטעימים: שניצלונים, חציל עם פרוסות בקר..שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
טמפל בר סינמול, חיפה
1.0
29/07/13

הגענו היום בצהריים לטמפל בר בחיפה. היה ריק לחלוטין. הזמנו 2 ארוחות עסקיות. המתנו כחצי שעה לאוכל. פאי הרועים היה בסדר, לא להתעלף. העסקית שלי היתה אמורה לכלול 5 שיפודי טלה וצ'יפס בלגי.... בפועל קיבלתי 4 שיפודים יבשים, שרופים ומתפוררים. הצ'יפס היה ספוג שמן. את השיפוד החמישי קיבלתי כשכבר סיימנו לאכול. היתה מלצרית אחת על מקום ריק לחלוטין. כשהיא החזירה את השיפוד למטבח היא שוחחה עם אחראי המשמרת שלא ממש התרגש מזה שאנחנו לא מרוצים. בלי להתבלבל חייבו אותנו על מחיר מלא של שתי העסקיות. שילמנו ויצאנו. על הקינוח וויתרנו. לא נחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gloteron - תמונה
gloteron 24 ביקורות
עסקיות שוות, אחלה מקום
4.5
02/02/13

הזמנו שתי עסקיות שבפאב הזה מתקיימות לקראת הערב, מתאים מאוד לשילוב עם סרט לאחר מכן. למנה ראשונה הגיע סלט שלא נפלתי ממנו, ולחם עם שני ממרחים. נגיד. העיקריות היו כתף בקר בבירה וכנפי עוף,... שתי המנות היו גדולות מאוד וטעימות מאוד! חבל רק שלא נתנו לשדרג לבירה אחרת, אם כבר יש לכם 50 סוגי בירות, תנו לשדרג למשהו אחר... אבל עדיין המחיר משתלם מאוד! ישנן מנות מעניינות אחרות בתפריט, שווה ללכת. העיצוב במקום יפה. המלצרים היו אדיבים אבל קצת מבולבלים, בעיקר כי כל רגע הגיע אחד אחר. היה עדיף לקצת יותר שקט :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
dolevela - תמונה
dolevela 5 ביקורות
במילה אחת : חוויה. בשתי מילים : חווייה קשה.
1.8
25/01/13

טמפל בר בלב המפרץ : הכוסות גם כשלא מגיעות שבורות, יש בהן יותר צ'ייסר על הדפנות של הכוס מאשר בפנים, שבע מלצרים משרתים שולחן אחד כאשר אין שום סוג של סנכרון ביניהם. הקבב מדיום וול הגיע... מדיום רר, מתוך 3 מנות שהוזמנו הגיעו 2 נכונות, 1 לא נכונה, ו-1 שלא הוזמנה, אבל השוס היה בחדר השירותים, כבר בשעה שמונה הריח היה מאוד לא נעים והייתה תחושה שלא ניקו אותם כבר זמן מה. מנהל המשמרת שעובד שם כבר עשר שנים טען שלא מריח כלום, ואף נשף מלוא אפו בכדי להוכיח, דבר שלא הסתדר לי עם הגישה של "מה אתה רוצה ?" ו"מה הבעיה ?"

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 5 ביקורות
יום הבחירות
1.0
23/01/13

בצהרי יום הבחירות הגענו 6 מבוגרים ושני ילדים למסעדה. למרות שלא היה עומס הגיעו לקבל הזמנתנו רק אחרי הפצרות ו המתנה ארוכה. ביקשנו שיזרזו את מנות הילדים. בפועל הגיעה מנה אחת מתוך שתיים... זהות אחרי 20 דקות ועוד אחת אחרי הפצרות ועוד 10 דקות. חלק מהמרכיבים למנות היו חסרים. לאחר ששאר המנות לא הגיעו אחרי המנה ממושכת. שילמנו על המשקאות ומנות הילדים ויצאנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
ארוחה חורפית
3.8
13/01/13

בחורף, מאכלי הקדירה מתאימים מאוד, ומכיוון שבטמפל בר מכינים כמה מנות מסוג זה החלטנו לאכול צהריים בשבת חורפית. בטמפל בר יש תפריט עסקי גם בשבת. תמורת מחיר הוגן מקבלים סלט עלים מנה ראשונה... (אין אפשרות אחרת), מנה עגרית ושליש בירה (או שתייה קלה). בין מאכלי הדקירה הטעימים: מקום ראשון לוקח הפאי רועים, מקום שני הצלי האירי ומקום שלישי האסדו עם ירקות וגריסי פניניה. כולם טעימים מאוד. קינחנו עם קרמבל תפוחים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
3.6
09/10/11

הינו חמישה חגגנו יום הולדת מקום נעים מזכיר את הפאבים באירלנד תאורה אפלולית מסכי טלוויזיה עים נופי אירלנד ומשחקי כדורגל שם ביקרנו לפני כשנתיים הצלי על הכיפאק ההמבורגרים בסדר הנקנקיות... בבירה עים כרוב חמוץ אין סוף סוגי בירות חגיגה לא צריך לשדוד בנק כדי לבלות נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/07/11

שלום הפאב מאוד נחמד וכיף לשבת בו אולם יש בעיה אחת גדולה- אני לא מבינה למה לא מגישים בירות מהחבית בכוס של 1/3? מה ההיגיון שעומד מאחורי החלטה זו? חלקינו נוהגיםה ביתה לאחר מכן!! בכל פאב יש... את האופציה של 1/3 גם מהחבית חוץ מבטמפל בר! חבל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה