נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

ohwell - תמונה
ohwell מבקר מתחיל
פסטות טובות ולא מעבר
2.8
15/01/15

אכלנו עסקית, הסלט היה לא טעים, הפסטות היה מעלות. השירות היה זוועתי, המלצרית היתה חסרת סבלנות ו"זרקה" את המנות לשולחן. חבל מזה זמן לא אכלתי ברוסטיקו אבל גיליתי שהשתנתה לרעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
טעים ונעים
3.8
21/12/14

הרוסטיקו תמיד יודעים לתת שרות ואוכל אכותי ולכן כל פעם שאנחנו באזור בזל אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו אצלם. המלצרים תמיד מהירים, שרותיים ומקצוענים והאוכל מעולה. (הפעם מרק הערמונים היה... מדהים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
תמיד מעולים!
4.3
04/11/14

אני פשוט אוהבת את המסעדה הזו! האוכל תמיד תמיד מעולה והשרות מקצועני מאוד. השבוע ביקרנו שם בחמישי בערב עם זוג חברים וכרגיל מאוד מאוד נהננו. המנות הראשונות, הפסטה המעולה והקינוח השווה!... ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
kanna270 - תמונה
kanna270 9 ביקורות
שרות מזעזע
1.3
12/09/14

לא זוכרים את האוכל והאווירה מרוב שהשרות היה מזעזע היינו ב"ולנטיין דיי" כנראה שרצו לפנות את השולחן שלנו מאוד מהר מכיוון שקיבלנו את המנות הראשונות לפני השתיה, בין הראשונה והעיקרית יצאנו... לעשן, חטפנו נזיפה מהמלצר (אחראי משמרת) וסיפור כמה פסטה לא טעימה כשהיא קרה- ממש הרגשנו כמו שיחה עם המחנכת בכיתה א בסוף- כשהגיע חשבון ע"ס 274 ₪, השארנו סך של 300 ₪, (לא שהיה מגיע להם), האחראי הגיע לברר למה לא השארנו טיפ גבוה יותר. ממש הביך אותנו. בקיצור, לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
מקום מעולה לארוחת בוקר מיוחדת
4.8
31/05/14

אנחנו מאוד אוהבים מסעדות איטלקיות. במיוחד אם הן מגישות ארוחות בוקר. כאן יש תפריט מיוחדת לארוחות בוקר, כוללת פריטטות, חביתות וכל הדברים שמסביב. הזמנו שתי פריטטות עם תוספות שונות. שתיהן... היו מעולות. במקום צלחות של מזטים, כמו במקומות אחרים, כאן את הגבינות מסדרים מסביב לפריטטה. מאוד נחמד. נחזור שוב כדי לנסות את הקינוחים. כדאי לבוא ממש רעבים. בנוסף אני חייב לציין ששרות במסעדה מצוין. פשוט מקום כיפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
קטן קטן...
2.5
15/02/14

היינו ברוסטיקו בוולנטיינס.הזמנו סלט למנה ראשונה, עגבניות, פסטו ומוצרלה. הסלט אכן הכיל בדיוק את מה שכתוב - מוצרלה, 4 עגבניות שרי חתוכות, בתחתית היה קצת פסטו ושישה קרוטונים. 46 שקלים???... איפה ההיגיון? לא טרחתי לשאול אם המנה מגיעה עם לחם הבית כי עוד לא יצא לי לאכול במסעדה שמגישה סלט בלי לחם. אז זאת לא מגישה. מחיר מופקע לגודל ולתכולת המנה, מרוב שהייתי בהלם לא היה לי נעים לשאול את המלצרית אם זה הכל או שהם שכחו חלק מהירקות במטבח.. למנה עיקרית הזמנו פסטה פירות ים - הפירות היו ממש טעימים, הפסטה תפלה, ושוב, מנה קטנטונת יחסית למחיר (78 ₪) , והזמנו גם פיצה - לכל אוהבי הפיצה בעובי דף A4 , אלה ממש יאהבו, אנחנו פחות.. אבל סך הכל היא הייתה ממש טעימה, יותר מהפסטה זה בטוח.. בקיצור - לא הייתי חוזרת לשם בקרוב.. כיף יותר לאכול במקום שאתה מרגיש שיש תרומה לסכום שאתה משלם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עיסקית משתלמת, אבל לא רמה גבוהה בכלל
3.3
09/01/14

היינו זוג לעסקית. לראשונה הזמנו את הברוסקטה עגבניות. זה היה ממש מגוכח. עגבניות חתוכות על בגט קריספי. ממש מבאס. החציל היה עוד נחמד, אבל מלא שמן. העיקריות היו ממש טובות. הפסטה פירות ים... הייתה מצויינת והפסטה עגבניות אנשובי גם היה טוב. אבל לא מדהים! המחיר היה נוח. כוס יין במחיר מוזל. ס"כ אחלה אופציה כשרוצים איטלקי לא יקר מידי, אבל כשיש כזה מבחר בעיר, לא הייתי חוזרת שוב, לא לעיסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 12 ביקורות
איטלקי טעים - עסקית שווה
3.8
25/12/13

באנו לאכול עסקית... אחלה עסקית כוללת ראשונה, עיקרית ושתיה... לראשונה שתינו הזמנו מרק קרם בצל - לא שמן מדי בול חם וטעים.. כמובן שהוספנו את הפוקצה האגדית... לעיקרית מנה אחת עם פירות ים... ומנה שניה פסטה תרד ולימון, שתיהן מדויקות וטעימות. מנה אחרונה מין מאפה עם נוטלה וקרם מסקרפונה מתאים למתחזרים...זו מנה קרבית אך טעימה קטנה ממנה סוגרת תפינה. שורה תחתונה אחת העסקיות הטעימות והשוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
7 במדד שלנו 🍝
3.8
12/12/13

הגענו לשם לגמרי במקרה כשהסתובבנו בבזל. האווירה במקום נעימה והמלצרים אדיבים. את המפיות החליפו לנו כל כמה דקות מה שהיה נחמד, והאוכל? חביב, לא יותר. אמנם הזמנתי פסטה פנה ברוטב רוזה ככה שאי... אפשר להשתגע יותר מידי אבל בכל זאת אכלתי בהרגשה של ״אני יכול להכין את זה יותר טוב״. לעומת זאת הפילה סלמון היה מעולה. מחיר העסקיות לא זול וחבל. בסה״כ אני ממליץ, בתאבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
טעים אך לא הכי משביע
3.8
24/10/13

אוכל איטלקי טעים מאוד,הגענו כמה חברות הזמנו שתיים שלוש מנות מכל סוג: סלט קאפרזה, ניוקי, ריזוטו ופיצות ובסוף כמובן קינוחים. הניוקי נימוך, הפיצה פריכה והריזוטו מושלם. ללא ספק אוכל מעולה... אבל משום מה כולנו יצאנו רעבות מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה