נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Elad - תמונה
Elad 2 ביקורות
הכי זול והכי טעים
4.5
29/07/13

המסעדה האהובה עליי - גם מחירים הוגנים וגם סושי טרי וטעים. גם השירות אדיב ותענוג להזמין TA.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
גפניקה
3.5
25/02/13

חיוב: אוכל טעים, זול, שווה את המחיר, בדר"כ מלצרים נחמדים, כשאין לחץ מפנקים שלילה: לעיתים המסעדה מאוד רועשת (מוזיקת מועדונים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiril - תמונה
Shiril 5 ביקורות
1.5
13/09/12

היה במנה משהו שלא היה אמור להיות בה והאחראי משמרת טען שזה לא מהמטבח ומבחוץ ושאל אם בא לי חתיכה אחרת וזהו! האשים ולא פיצה, לא קינוח, לא זיכוי. באמת שזוועה ממש ממש! וגם בלי קשר לא היה כל... כך טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
galgof - תמונה
galgof 3 ביקורות
שירות גרוע - סירוב לזיכוי באשראי על מנה שרופה
1.8
11/07/12

אחרי ששכחו (בהזמנה השנייה ברציפות שלנו מאותו הסניף) לשלוח ווסאבי עם הסושי, ואחרי שאמרו בטלפון שכדאי להבא לבקש ולציין במיוחד שאנחנו רוצים ווסאבי (בקשה משונה לכשעצמה - במסעדה מוגשים... ווסאבי ורוטב סויה עם כל מנת סושי, ואילו פה רק רוטב הסויה הגיע, פעמיים), ואחרי ששלחו לנו מנה שרופה, ואחרי שנציגת השירות הטלפוני דלית (שהייתה חסרת סבלנות) אמרה מפורשות בטלפון ש"לכל המנות יש טעם של שרוף" וש"אפשר לשלוח לי עוד פעם מנה אך גם לה יהיה טעם שרוף", ואחרי שאמרה שלא ניתן לזכות באשראי אלא רק לתת זיכוי לרכישה עתידית בג'פאניקה, ואחרי שדלית התעקשה שאי אפשר לדבר עם מנהל כי מנהלים לא מדברים בטלפון, ואחרי שעומר המנהל (שדווקא היה נחמד ואדיב) התעקש שבשביל לזכות אשראי צריך לקבל את המנה חזרה "כדי שנוכל ללמוד מהטעויות שלנו", ואחרי שעומר הודה שלמעשה הוא מבקש שאשלח בחזרה את המנה על מנת לוודא שלא אכלתי ממנה, ואחרי ששלחו שליח במיוחד עד אלינו הביתה בשביל לקחת את המנה חזרה ולוודא שלא אכלתי ממנה לפני שמזכים אותי באשראי - אחרי כל זה, הודיעו לי כי יש לי זיכוי למנת פתיחה ולנודלס, בהזמנה הבאה שלי... עברו כמה ימים טובים עד שראיתי זיכוי באשראי (36 שקלים). הארוחה שלנו נהרסה, ובמקומה נאלצנו לקיים כשש שיחות שונות עם שירות הלקוחות במשך שעה וחצי. בשלב מסוים בשיחה התחננתי בטלפון במילים האלו ממש - "תעשו את הדבר הנכון, אם האוכל שלכם הגיע על הפנים לפחות תתנו שירות שלא משתמע ממנו שאני שקרן וגנב". הבקשה נפלה כנראה על אזניים ערלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
07/03/11

מוצאי שבת בערב ישבנו והרגשתי כמו במועדון נוער. חתך הגילאים נע בסביבות ה 20+ ולא חצה את גיל ה-30 למעט זוג אחד או שניים. מעבר לכך, מוזיקה רועשת מדי שלא אפשרה לקיים שיחה נורמלית. למה זה... מאוד נפוץ בארץ? מעבר לכך, האוכל איכזב: מנת חזה עוף על הגריל עם אורז, הגיעה כמו מנת קייטרינג צבאי: חסרת יצירתיות ומעוף: חזה עוף עם רוטב סויה שהונח ברישול על אורז יבש שדרש חימום חוזר לאחר שהגיע קר. יש מקום לשיפור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 3 ביקורות
1.7
11/09/10

סושי מאכזב. האורז היה יבש. מלצר בסדר גמור. מארחות חמוצות פנים - איפה תודעת השירות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/07/10

הגענו 5 אנשים לאכול עיסקית מהירה. לקח 10 דקות עד שנגשו אלינו ויותר מרבע שעה לקבל מנות ראשונות המנות הגיעו בהפרשים גדולים אחת מהשניה ובצורה לא אחידה. המרק שאני הזמנתי נשפך כולו על כל... הצלחת ונראה כאילו חומם במיקרוגל. הכפות היו שונות אחת מהשניה והמנות היו תפלות למדי. חיכינו יותר מחצי שעה לעיקריות ואז הגיעה רק אחת והאחרות לא. בסוף ביקשנו לבטל את כל הארוחה. בזיון! אנחנו לא חוזרים לשם יותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer 9 ביקורות
4.7
04/04/10

המלצה על קומבנצית סושי עם סלמון ואבוקדו ועוף מצופה בא עם סלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונה ויואב - תמונה
רונה ויואב מבקר מתחיל
1.7
12/01/10

ישבנו בחוץ בצהריים קבוצה של 6 ב3 שולחנות מחוברים. ביקשנו 4 פעמים ג'ינג'ר ולא קיבלנו! האחראי הגיע ראה שבשולחן 1 מתוך ה3 (המחוברים) היה צלוחית עם 2 עלי ג'ינג'ר ששני האנשים שישבו בשולחן... אכלו ממנו ואמר- אבל יש שם ג'ינג'ר! סושי עם טונה אדומה הגיע עם רצועת עור עבה וטעם לוואי. היחס של האחראים  היה נוראי - עושים טובה שהם נתנו לנו לאכול ולא מוכנים להתנצל שלא לדבר על פיצוי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאור - תמונה
נאור 7 ביקורות
1.3
12/01/10

גרוע. מנה ראשונה הגיעה קרה (אדממה). אח"כ הגיעו מנות הסושי. דג הטונה נראה מצו'קמק ועייף עם חתיכות עור וגידים. מנהל המשמרת אמר שהוא "מבין במסעדנות" וככה הוא מקבל את הדג ו-"לפעמים נופלת... חתיכה כזאת במנה, זה לא נורא". אח"כ ביקשנו תוספת ג'ינג'ר. רק בפעם הרביעית שביקשנו הואילו בטובם להביא לנו. כשהסבנו את תשומת ליבו של מנהל המשמרת לכך הוא אמר: "אל תתנהגו כמו ישראלים, יש לכם עוד קצת ג'ינגר בקצה השולחן".

עוד פרטים
הוספת תגובה