נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/04/10

אין זו הפעם הראשונה שאני אוכל במסעדה ואף פעם לא התאכזבתי. לדעתי רצוי שאת הרטבים יוסיפו באי המסעדה לפי טעמם, מאחר ולא כל אחד אוהב את הרוטב בכמות הנמזגת למנה במטבח. ... אורי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.3
29/03/10

3 פעמים הגעתי למסעדה, התיישבתי ועזבתי בגלל מוסיקה חזקה מדי (גם אחה"צ). בפעם הרביעית לקחתי טייקאווי שהיה סביר מינוס. בזמן שחיכיתי (הם היו איטיים) גיליתי שהשירותים כמו בתחנת דלק -... מזוהמים. לא משתווה לסניף רמת גן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
23/04/09

היינו השבוע בפעם הראשונה בסניף בפתח תקווה והתאכזבנו מאוד. לציין כי בסניפים של הריבר ברמת גן וראשל"צ נהנינו מאוד מהאוכל. הזמנו את מנת האש והלהבה אשר היתה אמורה להיות חריפה אך לא הגיע כך... אלא היתה מלוחה. כמו כן הסושי שהזמנו 3 רולים שונים -שניים מהם היו מלוחים מאוד במיוחד הסלמון סקין -ממש ממש לא מומלץ. הסושי עטוף בצורה חובבנית ולא מקצועית שלא לדבר על כך שזו פעם ראשונה שאנו אוכלים סושי לא טעים כלל...יידעתי את המלצרית על כך והיא מסרה לאחראית במקום אשר באה לומר לנו שלא ניתן להחזיר את המנה וכי אולי ננסה את הסושי בלי סויה??? כמו כן לדבריה שאלה אותנו אם הכל בסדר וענינו לה שכן כאשר זה היה לפני שהתחלנו לאכול את הסושי, נו באמת... איזה שירות, בושה וחרפה למקום שמכבד את עצמו. מנהלת שלא יודעת מתן שירות מהו... מיותר לציין שלא נחזור לשם וחבל על הכסף שהוצאנו על הארוחה הזו (לא מעט)...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/03/09

הגענו בשבת בצהריים המסעדה היתה מלאה והמארחת הג'ינג'ית והחייכנית דאגה שלרגע לא נרגיש "תקועים" בכניסה , הוציאה לנו ולילדים שתייה והיתה מקסימה. גם השירות בשולחן מצד המלצר היה אדיב ומקצועי... ביותר למרות העומס במסעדה. רק חבל שהמסעדה כל כך צפופה ושאין אפשרות גם לשבת במרפסת, ושכמה מפתיע-האוכל בסדר ותו לא. ללא ספק נחזור, רק בשביל היחס הנהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Luda - תמונה
Luda מבקר מתחיל
4.7
10/03/09

עברנו על יד המסעדה ביום ה' שעבר בסביבות 7 אחרי הצהריים. נכנסנו ל"ריבר" ולא הצטערנו לרגע! האוכל טעים, אווירה נעימה, והשירות היה מפנק ביותר.לקחנו מנת ילדים לבן שחיכה לנו בבית וגם הוא היה... מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nanci Carp Afari - תמונה
Nanci Carp Afari 3 ביקורות
3.3
09/03/09

לאור הערות לגבי השירות התלבטנו שבוע שלם לפני שהזמנו. באנו, בחרנו מהתפריט והחלטנו לקחת הביתה. בזמן ההמתנה קיבלנו כוסות משקה ( פעמים) ויחס מקצועי ואדיב. מאוד שמחנו.... דוקא שהגענו הביתה... וטעמנו, נחלנו את האכזבה. הנודלס היו סבירים וזהו. הסושי היה טוב אבל עצם דג שהתגלתה הרסה הכל. וכמובן בחיים הכל יחסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
27/02/09

אמש, ערב, סעדנו שם שלושה, האוכל היה ראוי, אך - השירות, התירוצים וההסברים, היו משעממים, מוכרים, ומזכירים את הטקסטים שלומדים בקורס איכות השרות,אנחנו לא קנינו אותם, שבת שלום,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/02/09

יש לציין שגם אנחנו ביקרנו בריבר וגם כמה מחברי הטובים ויצאנו משם עם טעם של עוד הכל היה טוב האוכל האוירה ההתיחסות זה היה ביום נישואין קיבלנו קינוח על חשבון הבית עם חיוך גדול של המלצרית... אנחנו חזרנו ונחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/01/09

הגענו לאכול במסעדה במוצ"ש, אני, זוגתי וידידה. שמעתי בעבר המלצות על הרשת מחברים, ואני, שלרוב נוהג לצרוך את האוכל האסיאתי האהוב עליי כה במסעדה המתחרה שממוקמת מעבר לרחוב במתחם יכין, החלטתי... שהמקום שווה בדיקה.המקום מעוצב באופן שמזכיר המון מסעדות אחרות כיום, חלל גדול ומסכי פלזמה על הקירות משגרים מוזיקת מיינסטרים אל האוויר. אך אף על פי כן, האווירה נעימה ונחמד היה לשבת שם.תמהוני עלה כבר בתהחלה, כשהמלצר האדיב, יש לציין, הודיע כי המנות המיוחדות הן הום פרייז וסטייק פילה בקר. מה הקשר בין זה לאוכל אסיאתי? נראה שרק האלוהים יודע...הזמנו את המנות העיקריות שלנו מהתפריט היחסית בנאלי : אני והידידה הזמנו את מנת ה"אש ולהבה", נודלס עם בקר וירקות חריפים, די בסיסי וקשה לפספס. חברתי הזמינה את מנת " עשן אדום". הזמנו כוסות יין וכוסית ערק, שאמורה להיות מוגשת לפני האוכל.קיבלנו את המנות במהירות ואת השתייה באיחור ניכר... המנות היו פשוט גרועות, אני מודה שמימי לא טעמתי נודלס גרועים כל כך: ראשית הם לא הזכירו במאומה את המטבח האסיאתי, אלא יותר את הפולני- הן היו מתוקות להחריד, בטח שלא חריפות כפי שביקשנו, הבשר היה עשוי מדי וצמיגי. חברתי, שאינה יכולה לאכול סוכר ממניעים בריאותיים, קיבלה את מנתה שהייתה עמוסת סוכר והובהר לה שלא ניתן להכין אותה ללא הסוכר, כיוון שרוטב הסויה מעורבב עם הטריאקי יחדיו. טמטום מכוכב אחר... היא הזמינה עוד מנה, אחרי שהבהירה שאסור לה לאכול סוכר, וקיבלה מנה עמוסה בדבש...לדבר לקיר...בסוף היא הסתפקה בסושי...שדווקא היה טוב לטעמה, נחמה פעוטה ביחס לעוגמת הנפש שכבר חווינו.אני חייב לציין, שלמרות הכל, המלצרים היו אדיבים ונחמדים( למרות שקצת הופתעתי כשהמלצרית הגיבה לשאלתי אילו סוגי ערק יש בתשובה:"לא ידעתי שיש סוגים של ערק...")בקיצור, חבל על הכסף ( סכומים גבוהים מדי בשביל אוכל די בנאלי) ועל הזמן, אתם תשיגו נודלס טוב יותר בפיקנסין או סיני ספיד הסמוכה לביתיכם.ואני, אני אשוב לאכול במסעדה האסיאתית האהובה עליי, שם מעבר לכביש. לתשומת לבכם, מנהלי ובעלי RIVER פ"ת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
08/12/08

ממש נהניתי לבקר בסניף הפתח תקוואי של הרשת. יצא לי לאכול כבר בסניפי רמת גן וראשון לציון שגם הם מוצלחים, וכאשר נפתח הסניף החדש בפתח תקווה, קרוב למקום מגוריי, הייתי ממש מרוצה. אכלתי שם וגם... עשיתי טייק-אווי והמקום לא מאכזב - אותו סושי מעולה מהסניפים האחרים (את הנודלס עוד לא יצא לי לבדוק בעצמי, אבל חבר שהזמין גם יצא מרוצה). העיצוב ממש ממש יפה וגם השירות אחלה. אני הפכתי ללקוח קבוע, למרות שיש עוד אופציות יפניות איכותיות ממש במרחק נגיעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה