נגישות
נגישות

בית-גני ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

68 ביקורות וחוות דעת על בית-גני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/08

הגענו למסעדת בית גני לאחר שבוע של חיפושים באינטרנט לחגוג יום הולדת לבן במישפחה. חייבים לציין שהמקום באמת מדהים כבר בכניסה למיסעדה מרגישים ממש חוץ לארץ הגינה מדהימה. וכשמגיעים וניכנסים... למיסעדה פשוט עושים וואו אחד גדול. הנוף המשקיף דרך החלונות מדהים העיצוב הכילים וביכלל כל מה שנגיד מידגמד לאומת העניים הרואות. למרות שהייתה עוד מישפחה שחגגה באותו זמן איתנו גם יום הולדת הרגשנו פרטיות מוחלטת, הבאנו מצגת וקיבלנו מקום וחביבות רבה מבעלי המקום שנתינה זה מקום ראשון וזה לא מוגזם. הגענו לאוכל שפשוט מדהים ברמה גבוהה ביותר. המנות מגיעות בצורה אסטטית ומגרה והכל בשפע. אנו מתחננים לחגוג בר מיצווה לבננו ואין לנו ספק שזה יהיה אצלכם. תודה תודה תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאורה - תמונה
ליאורה 14 ביקורות
4.0
01/07/08

באנו אני ובעלי בערב. היינו רק שנינו במסעדה, הרגשנו קודם כל על גג העולם, ושהמסעדה פרטית רק לנו. האוכל היה מאד טעים ומעניין. קודם כל המרק טעים מאד, האורז מעניין וטעים, והבשר מצויין. היה... המון אוכל ולכן לא הגענו לקינוח.השרות מאד אדיב ומקצועי (הבת של איריס, בעלי המקום). באמת מקום מיוחד אוירה ביתית וחמה, היה ממש כיף. נשמח לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו 2 ביקורות
4.7
04/05/08

באנו בשישי בצהריים האחרון, במסגרת סופ"ש בצפון. כשהתקשרנו לתאם, אמרו לנו מראש כי בשל הזמנה של קבוצה גדולה ייתכן מעט לחץ.למרות ה"אזהרה", ברגע שנכנסנו התקבלנו בכבוד מלכים ובאירוח חם ולבבי... כמוהו לא נתקלנו בעבר גם במסעדות יוקרה. איריס, השפית, דני בעלה ובניה יוצרים תחושה נעימה, של בית ממש. העיצוב של המקום מיוחד ומושקע, האוכל - נהנינו מכל ביס, ועד הרגע שעזבנו את המסעדה פונקנו שוב ושוב.הביקור שם היתה חוויה מיוחדת, וכפי שאמרנו להם - היוותה פתיחה מצוינת לטיול שלנו.אנחנו ממליצים בהרבה חום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/04/08

כבר בכניסה למסעדה מרגישים שמגיעים למקום מיוחד.האוכל מעולה, מוגש בצורה מיוחדת, הטעם ממש גן עדן. צורת ההגשה מושקעת.האווירה במקום רומנטית וממש אין חשק לעזוב את המקום.הגענו לארוחת ערב... והופתענו מהכמות, האיכות והטעמים הנפלאים.איריס נותנת תחושה טובה, נעימה ומקצועית.ישבנו במסעדה שלוש וחצי שעות ולא הרגשנו איך הזמן עובר.במידה ואתם בצפון אל תחשבו פעמיים !!!אנחנו בטוחים שנחזור לשם.עוד המלצה קטנה תגיעו רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
31/03/08

אנחנו עדיין עם הטעמים המיוחדים בפה.הגענו למסעדת בית גני לאחר המלצות חמות של חברים שסעדו במקום ואכן כל מילה ותאור על המקום והאוכל היה פשוט צנוע מבחינתם.אנו מצטערים שאנחנו מהמרכז ואין... באפשרותינו להנות ממקום כל כך מושקע ומיוחד, יותר פעמים. אך מבטיחים לחזור לבית גני בכל פעם שנהיה בצפון ציון 100מה הסוד של הקציצות?

עוד פרטים
הוספת תגובה
לארי - תמונה
לארי 8 ביקורות
4.3
27/03/08

הגעתי במקרה למסעדה, באצעות אתר אינטרנט. לשמחתי, הארוחה הייתה מעל למצופה. החשוב ביותר, שבעלת המקום, איריס, מבינה את המשמעות של לתת חווית שירות. היא פתחה את המסעדה רק עבורי ועבור אישתי,... בתאום מראש כמובן. העיצוב, הכלים, השולחנות, הנוף- הכל תורמים לחוויה הנהדרת שהייתה לנו. המנות יצאו אחת אחת מן המטבח, כשכולן מפתיעות וטעימות. הכי אהבתי את המרק המקסיקני.מעבר לכך -איריס ובן זוגה הם בני שיחה נעימים, והיה כיף גם לשבת ולפטפט איתם.מאוד משמח שיש מקומות כאלו, ועוד כשרים!שיהיה להם בהצלחה בהמשך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/03/08

היינו ועוד נחזור.המקום מקסים החל מהעיצוב דרך האוכל ועד לשירות. איריס, את מדהימה היה ממש כיף לשוחח איתך ולאכול את מאכלייך כמובן! חבל שלא פגשנו גם את דני...ממליץ בחום לכולם חוויה נהדרת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/02/08

הגעתי לבית גני במקרה, ולשמחתי גיליתי מקום מקסים מעוצב בטוב טעם, אוירה נעימה ורומנטית, שירות מפנק, נוף מדהים ואוכל נהדר, ממולץ בחום...תודה רבה לאיריס, והמון בהצלחה, בהחלט נגיע שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
coby_el - תמונה
coby_el מבקר מתחיל
4.7
20/02/08

שלום לכולם.. אני בחור מהמרכז שהגיע למסעדה לאחר שראיתי את המרק המפורסם של איריס בתכנית של גיל חובב ממש במקרה.. אני וידידה החלטנו לעשות יום כיף בצפון.. וכמובן לאכול מרק.. שהוא ממש טעם גן... עדן עם לחם ביתי טרי וחם.. שרות אדיב ומפנק.. מקום מדהים מומלץ בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/02/08

לאיריס ודני, תודה על ערב קסום שבילינו במסעדה שלכם. האוכל היה מדהים וטעים והאווירה קסומה ונעימה.שידרגתם לנו את החופשה. אתם מדהימים.יישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה