נגישות
נגישות

קפה איטליה - CAFE ITALIA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

178 ביקורות וחוות דעת על קפה איטליה

nevita - תמונה
nevita מבקר מתחיל
שביעות רצון ושובע + טעם של עוד :)
4.8
30/12/17

הופתענו למצוא מקום בהתראה קצרה בשבת בצהריים, המסעדה היתה מלאה ובכל זאת לא רועשת יחסית; שמחנו לגלות שאין מוזיקה, הנה מקום שמקנה לאנשים להשיח בשעת הסעודה! נתחיל מהסוף: אוכל נפלא, מנות... נדיבות, נהנינו מאד. מיד אחרי שהושיבו אותנו ניגשה אלינו מלצרית נחמדה, שההזמנה שרשמה הגיעה באופן מדויק. התחלנו עם חציל פרמזנו, ממולא בריקוטה, רך ועסיסי וטובל ברוטב עגבניות נהדר. מנה נפלאה ומפנקת להתחיל איתה. למנה עיקרית שותפתי לסעודה הזמינה כבדי עוף שהגיעו עשויים במרינדה על הפלנצ'ה עם עלי רוקט. היא הכריזה שזה כבד העוף הטעים ביותר שאכלה מעודה! אז טעמתי ובאמת היו עשויים מושלם. לי הזמנתי אוסובוקו שעלה על כל הציפיות - הגיע עם עצמות מוח ברוטב עשיר ועמוק, בשר רך ונימוח; מנה ענקית, שלמרות נפלאותה לא הצלחתי להתגבר עליה ונאלצתי להשאיר הרבה ממנה.. שתינו קיבלנו תוספת ירקות אפויים מאד טעימים בתיבול עדין, שלי ללא גזר, כפי שביקשתי מהמלצרית. לצערנו נבצר מאיתנו לדווח על הקינוחים מאפס מקום בבטן :) עוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
vivi - תמונה
vivi מבקר מתחיל
היה מעולה
4.8
24/12/17

rרצינו להודות על ארוחת צהריים מעולה היינו 16 איש האוכל הגיע לכולם יחד המלצרים היו קשובים ונחמדים חגגנו יומולדת 85 לאמי וכולם היו לבבים ונחמדים אמנם ממש לא זול אבל ארוחה מצוינת... וכולם נהנו לשרת 16 איש יחד זה לא הכי קל וקיבלנו אוכל ושירות מעולים תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדה - תמונה
עדה 3 ביקורות
בקיצור נהננו מהאוירה האוכל מצוין
3.8
05/11/17

היתה אוירה נחמדה מאד מלצרים אדיבים הכל הוגש יחסית מהר המנות היו טעימות ומיוחד נהננו מאד נשוב לאכול ולחגוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
מישהו - תמונה
מישהו 5 ביקורות
לא נהנתי
3.3
21/07/17

יחס תמורה למחיר נמוך. מלצרים לא בדיוק יודעים על מרכיבי המנות, שוכחים לחזור עם תשובות. ביקשתי לבדוק אם פירות ים קפואים מיובאים או טריים מהים. לא קיבלתי תשובה אלא מנה מוכנה כאשר לפי הטעם... היה לי ברור שזה היה לא טרי אלא קפוא. אווירה נעימה, שירותים נקיים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami.ate - תמונה
rami.ate 14 ביקורות
האמת, קצת התאכזבנו.
2.5
11/07/17

מכיר את המקום כבר שנים, בד"כ לארוחות ערב. באנו לצהריים. העסקית מוגבלת - אין לחם (תזמינו בנפרד) ליד המנות הראשונות (טעימות, סבירות בגודל). העיקריות מצומצמות, חלק מהעיקריות דורשות... תוספת תשלום. הבולונוז היה בסדר. הסקלופיני סביר מינוס (בלי רוטב, די תפל), תוספת אחת לבחירה). אין יין במחיר לעיסקית, אין קינוח במחיר לעסקית (לקחנו אחד, היה מתוק מידי). עסקית בצהרים, שני סועדים , 284 שקל. איטליה זה לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
חוויה לא טובה
2.0
20/06/17

לא פעם ראשונה שלי במסעדה, אבל פעם ראשונה שיצאתי מבואסת מהמקום. הגענו לחגוג לאמא שלי יום הולדת, אני אמא ואבא - לעסקית צהריים. המקום היה מאוד עמוס ולקח המון זמן עד שניגשו אלינו. הזמנו,... לקח קצת זמן וקבלנו את הראשונות שהיו טעימות מאוד (סלט קפרזה, סלט אדום של ירקות אדומים ובלסמי וחציל אפוי עם פרמזן) כששאלתי אם האוכל מגיע עם לחם המלצר אמר לא, אחר כך ראינו שלשולחן ליד יש לחם שהיה נראה טוב, קצת התבאסתי שהמלצר אפילו לא הציע את האופציה של הלחם בתשלום.. בין הראשונות לעיקריות חיכינו כמעט שעה.. בשעה הזו שאלנו כמה פעמים את המלצרים מה קורה וכולם נורא התנצלו, באיזשהו שלב גם התחילו לצעוק על השני לידנו.. לאחר שעה של ציפיה קבלנו את המנות - לאבא שלי היה אמור להיות בייקון במנה ואחרי חיפוש קצרצר הוא הבין שאין בייקון, כששאלנו את המלצרים היא אמרה שיש בייקון זה פשוט ממש קטן, היינו צריכים להתעקש ורק אחרי שממש הרמנו את הקול היא לקחה את המנה חזרה למטבח כדי לתקן. העיקריות היו בסדר, לא מדהימות אבל בסדר. כשיצאנו אחראי המשמרת אמר שהוא נורא מצטער על הבלגן, אבל מה זה עוזר לנו כשאנחנו כבר בחוץ..מבאס

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי מבקר מתחיל
מסעדה מופלאה. מומלץ בחום
4.8
31/05/17

מסעדה איטלקית משובחת אוכל מופלא. כל מנה הייתה נהדרת. הלזניה מהמשובחות שאכלתי והטירמיסו שמיימי. מומלץ בחום רב. המחיר סביר ביחס לאיכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מר בלום - תמונה
מר בלום מבקר מתחיל
אוכל טוב, שירות שפגע באווירה
3.0
21/08/16

הזמנו שולחן לתשעה אנשים. האוכל עצמו היה ראוי בהחלט - לא משהו יוצא דופן, אבל רוב מה שיצא לנו לטעום היה עשוי טוב למדי. המנות הראשונות מעט קטנות, אבל רוב העיקריות היו גדולות ועשירות יחסית.... גם הקינוחים גדולים ורובם יספיקו לשניים-שלושה אנשים (חבל שהם התגלו כבינוניים מבחינת הטעם...) הבעיה הייתה בשירות: המנות הראשונות הגיעו והכל היה בסדר, אבל בעיקריות אני ואישתי קיבלנו רק מנה. אחרי זמן רב הצלחנו ליצור קשר עם המלצרית שאמרה שתבדוק ותחזור - היא לא חזרה. ביקשנו מאחראית המשמרת לבטל את המנה (בכל זאת, בשלב הזה כמעט כל השולחן סיים לאכול) וזו הבטיחה שתבדוק את העניין. בינתיים המלצרית חזרה ואמרה שהייתה בעיה במטבח ולכן המנה מתעכבת- קצת אחריה חזרה אחראית המשמרת ואמרה שהמלצרית חשבה שאנחנו חולקים מנה אחת - למה לנסות למרוח אותנו? כפיצוי הובטח לנו קינוח (לא נאמר כמה לכל השולחן), הנחנו שלפחות אחד יגיע לנו כפיצוי והזמנו שלושה. מעבר לקינוחים שהזמנו הונח על השולחן גם מוס שוקולד שהוגדר כפיצוי. א. חבל שאף אחד מצוות המסעד לא טרח לשאול אותנו, אני לא אוכל שוקולד בקינוחים.. ב. לא רצינו ארבעה קינוחים, היה אפשר וראוי לשאול מה אנו מעדיפים - אחד מאיתנו סוכרתי ובאנו לאכול אוכל איטלקי, לא להתפוצץ מסוכר...(וגם כך שלושה קינוחים זה לא מעט...) זה גרר וויכוח ארוך עם אחראית המשמרת עד שהסכימה להוריד את אחד הקינוחים. טעויות קורות לכל אחד - אבל צריך לדעת איך להתנהל איתן נכון לאחר מכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פורטר ובניו - תמונה
פורטר ובניו 5 ביקורות
קפה איטליה בעד ונגד
3.5
27/04/16

העיצוב נעים ומושקע,הפסטות שהזמנו היו טעימות למדי,השרות היה אדיב ומהיר,התפוסה היתה חלקית. האקוסטיקה במסעדה נוראית. גודל המנות מאכזב למדי קטנות במידה מוגזמת. לדוגמא הםפגטיני עם עגבניות... שרי ואנשובי כמות מקוממת בצלחת קטנה ממש לילדים קטנים. התמחור יקר ואינו נותן תמורה הולמת גם כפועל יוצא של גודל המנות. גם מחירי המנות האחרונות מוגזם אך יש לציין שהטירמיסו היה טעים. לסיכום האוכל טעים אך יש לפתור את בעית האקוסטיקה,איך האחים ירזין לא נתתם דעתכם על כך. ולהגדיל את גודל המנות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 9 ביקורות
טעים מאוד, מנות נאות, מחירים סבירים, שרות מצוין, אוירה נעימה.
4.8
16/01/16

היינו ארבעה סועדים, כל המנות היו טעימות מאוד, מנות מכובדות, מחירים סבירים, שרות מצוין, עיצוב נאה ואוירה נעימה. זו פעם שלישית או רביעית שאכלנו בקפה איטליה בשנתיים האחרונות, שומרים על... יציבות ההצלחה לא עלתה להם לראש, שומרים על הרמה. בכל הפעמים נהננו מהארוחה ומהיחס שקיבלנו, יעיל מאוד, אדיב מאוד והגון - אין מלכודות, אפילו לא אחת קטנה. החל מהפוקצ'יה בפתיחה ועד לשתיה החמה והקינוח. החשבון הכולל לארוחה מלאה (מנת קינוח אחת גדולה לכולם בהמלצת המלצר) לארבעה סועדים עם בקבוק יין שרדונה רמת הגולן: 620 שקלים + 80 שקל שרות. ניכר במקום שהוא מנוהל על ידי מקצוענים, הכל מתקתק כמו שצריך. שרות מצוין ולא טרחני. המלצרים הגיבו מיד לכל בקשה, ארבעת המנות הראשונות וארבע העיקריות שונות זו מזו הגיעו ביחד בתזמון מדויק, המלצר החליף את כד המים שהתרוקן לפני שביקשנו, רשימת יינות ידידותית ברמות מחירים שונות. הזמנו שולחן מראש ליום חמישי בערב, הגענו בשמונה וחצי המסעדה היתה די מלאה והצוות עסוק מאוד, הושיבו אותנו לשולחן ללא שהיות ותוך דקות הגיע מלצר לטפל בנו. סיימנו בעשר וחצי וגל שני של סועדים כבר מילא את השולחנות שהתפנו - לא בכדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה