נגישות
נגישות

פאפאגאיו - papagaio ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

111 ביקורות וחוות דעת על פאפאגאיו - papagaio

אילנה - תמונה
אילנה מבקר מתחיל
טוב מאוד
5.0
12/11/13

איך לא הלכנו קודם? פשוט מסעדה נפלאה עם אוכל טעים ושירות מעולה. אמנם לא לקחנו את האכול כפי יכולתך אבל הכל טעים. לא לוותר על הקינוחים. אחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishukim - תמונה
nishukim 2 ביקורות
בר מצווה מהסרטים
5.0
26/06/13

ביום שני האחרון חגגנו בר מצווה לבננו במסעדה עם השולחן הברזילאי המפורסם היה חלומי כל הכבוד לאורי המנהל ולצוות הנהדר שלו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakov - תמונה
Yakov 2 ביקורות
יותר מלא מומלץ- פחות מבינוני
1.3
17/02/13

באנו לחגוג את יום ההולדת של סבתי 3 זוגות. האוכל הגיע לכל אחד בזמן אחר. איכות המנות היה 25% מיובש 25% לא מוכן ו50% כפי שביקשנו. בקשתינו להחליף מנה שרופה לא נאנתה והאוכל הלא מוכן נילקח... פעמיים והוחזר אליינו בכמה רמות בישול עד שהוזמנה מנה אחרת שעלייה שילמנו מכיר מלא. בסוף כיבלנו גלידה על חשבונם אך כלל לא הרגשנו שהדבר פיצא אותנו על הערב המעכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 3 ביקורות
חגיגת יום הולדת
2.8
21/08/12

בשביל מסעדה בכשרות מהדרין היא אופציה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
מאוד מאוד מאכזב!
1.3
18/04/12

הינו אתמול 2 זוגות במסעדת פאפאגיו ירושלים , הזמנו את המנה הברזילאית ששכחתי את שמה על בסיס אכול כפי יכולתך 199 ש"ח לאדם. השירות מתחת לכל ביקורת , הבשר מגיע פעם ב.. ובקמצנות, הקציצה כמו... גוש בשר לא מתובלת ולא טעימה. יש לציין שחיכנו לבשר גם בהתחלה כשישבנו וגם בהמשך הערב יותר מחצי שעה!!! לקנקנן מים שביקשנו חיכינו יותר מרבע שעה. כשקארנו לאחראי ואמרנו לו שאנחנו מחכים לבשר יותר מחצי שעה הוא בקושי התייחס ואמר שהוא מטפל בזה מיד , ואז שוב חיכינו רבע שעה. בנוסף בא מלצר אחר והתחיל להסביר לנו שהמלצר שלנו הלך הביתה כי גמר את המשמרת והוא החליף אותו ולא העביר לו את הבקשה שלנו , את מי זה מעניין ???????????????. לאחר מכן הזמנו חשבון ורצינו לעוף משם כמה שיותר מהר. הזוג שישב שולחן לידנו ביקש צ'יפס וכנראה גם קיבל אותו אחרי מאתיים שנה ואמר למלצר :" הייתי הולך הביתה מביא תפוח אדמה ועושה את הצ'יפס יותר מהר ממש שקורה כאן". ראיתי בלא מעט שולחנות שהמנהל עצמו ניגש להביא את החשבון , אלינו הוא לא הגיע ואפילו לא יצר קשר עין כי התלוננו הוא פשוט שלח את המלצר . החשבון יצא 800 שח ל4 נפשות , ובלב מלא פשוט חבל על הכסף , אני יותר לא אדרוך שם בחיים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
05/10/11

ההגענו למסעדה לאחר הזמנת מקום ליום הולדת הזנו תפריט בשעה 9 ורק בשעה 10 ושלושים קיבלנו את האוכל קיבלנו פרגיות שהם היו יבשות ללא טעם והקבב פשוט דוחה אני חושבת שהם לא יודעים להכין קבב... קיבלנו גוש בשר טחון ללא תבלינים קשה שגם הצורה שלו דוחה קיבלנו סטיק שכנראה היה תבול בטעם של בירה וזה היה כל מר כך שלא היה טעם של בשר לצערי האוכל לא אכיל וכל כך יקר בצורה מוגזמת על משהו שלא טעים בכלל מעבר לכך ביקששנו מהפקיד לקחת דמי שירות ומסתבר שם לא לקחו ולאחר מכן הם רדפו אחרנו ואמרו שאנחנו לא שילמנו הטעות שלהם ולא שלנו לצערי הם צריכים לשנות את גישת הבשר שלהם אם הבשר הוא כולת הכותרת שלהם .חבל מאוד כי אותנו לא יראו יותר ועוד אחרים משלנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
03/10/11

ניכנסנו למסעדת פאפגיו בירושלים אחרי היתלבטות קשה ממה להזמין מהתפריט המצומצם החלטנו להזמין גונטוס ( ארוחה זוגית ) במחיר של 296 ש"ח ללא שתיה או קינוחים . ביצענו את ההזמנה בשעה 9 וקיבלנו... את הבשר שעה עשר וחצי .. אחיר שנירקבנו על הכיסא . האנטריקוט הגיעה מיובש ועשוי מידי והפרגיות הגיעיו כהטעם שלהם נשאר במטבח , העגל הוצף בבירה ונשאר עם טעם מר מאוד ועל הקבב אני אפילו לא רוצה לדבר , אני אישית ממש מאוכזב מהמסעדה אפשר לומר שכשאתה דורש 200 ש"ח מאדם לפחות תביא אוכל טעים אם השירות שלך ממש גרוע ולמרות שלא השארתי טיפ אחרי שהייתי כל כך מאוכזב המלצר יצא אחרי בריצה עד לקניון האחים ישראל ושאל למה לא השארנו טיפ אתם מבינים הוא ברוב חוצפתו היה מופתע ... בקיצור ולעניין אני עם מסעדת פפאגיו סיימתי את הרומן שעדיין לא התחיל שלום ולא להיתראות ... כל כך יקר ומיותר ......

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishukim - תמונה
nishukim 2 ביקורות
4.3
25/09/11

היה מגניב אוכל משובח , חבל על הזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/07/11

חברה משהו מזעזע הייתי במסעדת פאפאגאיו ברחוב יד חרוצים 3 ירושלים איך שנכנסתי ישר תדע לך שב 12 חשבון ואתה בחוץ וחזר על זה כמה פעמים, באתי עם קבוצה של שמונה הזמנו תפריט ברזאלי (למי שלא... מכיר זה אכול כפי יכולתך) השירות גרוע בקושי סלטים ועד שזזים העיקר שלא תוכל הרבה, ואחר כך הוא בא ומתלונן שנתן לו שירות נתתי לו שירות חלק מהסכום שרצה, ואז הוא השתולל אין לכם בושה וכו' ואחרי דקה תצאו מיד מהמסעדה בעוד שהיה הרבה סועדים במקום, ממש ביזה אותנו ובגלל זה נשבר לחבר שלי בקבוק וויסקי של 50 דולר בושהההה. מה אתם אומרים?

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדעון - תמונה
גדעון 2 ביקורות
1.0
04/04/11

נקדים ונאמר-כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. הזמנו מנת בשרים משולבת (ג'ונטוס),חצי עוף ברזילאי ,תוספות וקינוחים. מנת הבשרים(290 שקל) היתה קטנה ביותר .כבדי העוף היו חרוכים כמו גם... הפרגית.הקבב היה סביר ונתח האנטריקוט הזעום היה עשוי למדי.העוף צלוי מדי /ומדמם .הקינוחים רגילים.שרות מבייש! התוספות דלות ותעשייתיות.החשבון מוגזם ולא תואם את הרמה.והשיא-נדרשנו לשלם 8 שקלים אבטחה למרות שלא היה מאבטח במקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה