נגישות
נגישות

דדה - DEDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על דדה

קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מומלץ לגרוזינים
2.0
14/10/14

הגעתי בחול המועד בשעה 12:15 . המסעדה הייתה ריקה . 20 דקות לאחר מכן הגיעו שני סועדים . שירות נחמד . תפריט מעניין . ניסיתי תבשיל בשר ברוטב אגוזים . הגיעה קערת מרק עם תבשיל שהזכיר גולש ,... רק פחות טעים . 56 ש"ח רק למנה הזו בשעה שבכל מסעדה באיזור יש ארוחות עיסקיות בשעות הללו . בקבוק פפסי (אין קוקה קולה) עלה 12 ש"ח . סך הכל 68 ש"ח לקערת גולש לא ממש טעימה ובקבוק שתיה (אין קרח במסעדה למקרה ואתם אוהבים קרח בשתיה). אני חייב לציין שהידידה הגרוזינית שלי מאוד נהנית לאכול במסעדה הזו . טעם נרכש כנראה ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/10/2014
תודה רבה על הביקורת.המסעדה נפתחת מדי יום ב-12:00 בצהריים. הקרח במסעדה מוכן רק לאחר שעה מפתיחת המסעדה. אם האוכל מצא חן בעיניך היית צריך לפנות למלצר. בכל זאת נקפיד בעתיד שלא יהיו טעויות נוספות.
gil.chen - תמונה
gil.chen מבקר מתחיל
אוכל פשוט מעולה!
5.0
09/03/14

היינו הערב 8 אנשים וטעמנו מגוון גדול של מנות. מהסלטים דרך המאפים ועד תבשילי הבשר כל המנות היו פשוט מעולות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 6 ביקורות
אוכל טעים, שירות אדיב מחירים סבירים!
4.0
26/02/14

האוכל תמיד טעים, חוזרת למקום שוב ושוב ולא מתאכזבת. השירות מאד אדיב, ומאד נעים. וביחס למסעדות אחרות וכמות האוכל, המחיר סביר +

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilikefood - תמונה
ilikefood מבקר מתחיל
חוויה קולינרית (ואלכוהולית)
4.0
15/12/13

ערכתי בדדה מסיבת הפתעה לחבר שלי, כ-20 איש. האוכל היה מצויין, במיוחד החינקלי, והחצ'פורי שלא אכזבו. השירות אדיב מאד, ומנהל המקום מאד השתדל שכולם יהיו מרוצים. בעיה אחת: מכיוון שהינו הרבה... אנשים ולא סגרתי מנות מראש (כי זה היה יוצא יקר מדי לדעתי), חלק מהאנשים נאלצו להמתין המון זמן למנות. אבל עם כל האווירה, והצ'אצ'א (50% אלכוהול) כולם נהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 3 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.8
01/12/13

לכל מי שדירג מחיר מנות, המנות הן גדולות מאוד! כל מנה עיקרית\פתיחה מתאימה ל2 אנשים. כך שהגודל שלהן הוא בהחלט מספק מאוד. אווירה ביתית חמה, שירות מצוין ובמקום יש שפע של חנייה בחינם בשעות... הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאוניד - תמונה
לאוניד 3 ביקורות
אירוע במסעדת דדה
5.0
24/11/13

שלום רב, עשינו ביום שבת אירוע קטן (15 אנשים) במסעדת דדה בגבעתיים. לדעתי היה מושלם. היחס היה חם מאוד וידידותי. הכל הגיע בזמן ובתזמון הנכון. והאוכל! האוכל היה טעים ברמות ובכמויות שלא ניתן... לגמור. היה מאוד טעים, טרי ואיכותי! מומלץ ביותר! תודה ענקית לכל הצוות! היה מאוד חמים וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 12 ביקורות
לפעמים נחמד ולפעמים פחות
3.5
10/11/13

אוכל טוב ומיוחד בדרך כלל. לעיתים יש ירידה ברמה. יחסית למסעדה- אוכל ביתי. אווירה נחמדה מאד. שונה בנוף המסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil Yardeni - תמונה
Gil Yardeni 3 ביקורות
אחלה מקום
4.0
23/09/13

מקום קטן ונחמד לשבת בו. אוירה נעימה והשירות בסדר. האוכל טעים מאוד, המאפים טריים גדולים ומשביעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
מסעדה מיוחדת וטעימה
3.8
03/09/13

אנחנו גרים בקרבת מקום ולכן נוהגים לאכול בדדה כל חודשיים לערך. הסיבה שאנחנו אוכלים שם רק פעם בחודשיים היא המחיר. לא זול לאכול שם ולדעתי איכות החומרים לא מצדיקה את המחיר. האוכל מסורתי... וטעים אבל לדעתי הבשר שם לא איכותי. ישיבה במסעדה מהנה מאוד. המקום קטן וחמים, עיצוב גרוזיני שממש מרגיש חוץ לארץ. השירות של בעל המקום מצויין. האוכל טעים. אני אוהבת את המאפה העגול עם השעועית, את תבשיל הבשר ברוטב אגוזים (כבד נורא אז כדאי לחלוק עם עוד מישהו) ואת הלחם. הלחם טעים טעים. גם המרק ממש מצויין ומשביע. לדעתי המחיר גבוה מדי ביחס לאיכות החומרים ולתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
היכל האוכל הגרוזיני
5.0
18/08/13

מסעדה גרוזינית אמיתית ללא יח"צנות מיותרת! המנות אוטנטיות וטעימות בדיוק כמו שאכלתי בגאורגיה ומחירים מאד נוחים. הזמנתי מנת חצ'אפורי (מאפה גבינה) שהתקשתי לסיימו ומחירו היה 39 ש"ח. צ'בורקי... (כיסוני בשר) מאד טעימים וגם הסלטים. ארוחת שחיטות לזוג תעלה בקושי 150 ש"ח! שווה להגיע עד גבעתיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה