נגישות
נגישות

רטטוי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על רטטוי

אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
1.0
15/10/11

נתחיל מהסוף - גועל נפש של מקום. לא להתקרב גם בחינם. הלכנו 2 זוגות. הזמנו מקומות מראש. רצינו לחגוג יומולדת. אמרנו מראש 4 סועדים ותינוק שצריך כיסא. הגענו. אמרו שאין להם מספיק כיסאות... לילדים. שנחכה. אחרי רבע שעה התפנה כיסא ילד לידינו אבל המלצרית אמרה שיש תור.. ממתי אין כסף לכיסאות ילד למסעדה? זאת מסעדה ראבק!! זה כמו להגיד שאין כרגע מספיק מזלגות ותחכו.. ובמיוחד למסעדה שלוקחת כל כך הרבה על כל מנה? אז אחד מהמבוגרים שיחק עם התינוק והאכיל אותו בעדלה. עונג. אח"כ קיבלנו את המנות אחרי נצח. בתור מסעדה חלבית, ציפינו לרביולי ברמה במיוחד שלקחו איזה 70 ש"ח לצלחת. קיבלנו רביולי מטוגן (מי מטגן רביולי?!!! מזל שלא הזמנו סטייק, הם בטח מבשלים אותו במרק..), ומנת ספגטי ברוטב עגבניות שמורכבת מרסק מקופסא עם שום. בצבא היה לי אוכל יותר טוב. אישתי הלכה להקיא את נשמתה בשירותים. היה תור. אני מרגיש עד עכשיו צרבת אחרי 10 שעות. סיימנו אחרי שעה עם תחושת תסכול, פחות 450 ש"ח ! והבטחה שלעולם לא נחזור לשם!!! אהה, כיסא תינוק עדיין לא טרחו להביא לנו.. מה שכן, מבחוץ המקום יפה, והשולחנות עץ יפים והמוזיקה נחמדה. פשוט רק הניקיון, האוכל והשירות גרועים והשירותים מטונפים.. אז מי שמחפש מקום יפה עם מוזיקה טובה לשבת ולשתות כוס מים, זה המקום. מי שמעוניין בלאכול משהו, סעו למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
09/07/11

היינו 5 זוגות חגגנו יום הולדת צפינו לאוכל ברמה והתאכזבנו יש להם שיטה בכדי להגיש את המנות מהר הם מטגנים את המזון כמה שעות לפני וכשהלקוח מזמין הם מטגנים שוב שיוגש חם אך התוצאה זה דג לא קר... יספי ספוג בשמן ומאד לא טעים הדבר נכון גם לגבי הכרובית המטוגנת גם המחיר גבוה יחסית למסעדות באותה רמה חבל כי המקום מהמם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
01/07/11

חגיגת שישים של הורי התחילה בכך שביטלו את ההזמנה שלנו, 16 איש ונאלצנו לחכות בחוץ לשולחן שלא הזמנו כי החדר שהזמנו היה תפוס, חוצפה, לאחר האוכל החלפנו שוב חדרים לחדר שהוזמן כדי להנות ממלוא... החגיגה שתוכננה. חבל, צפיתי ליותר ממסעדה ששולחת תפריטים ומקפידה לקחת פקדון לשולחן , אך היחס של המנהל, בסוף היה מזלזל, מגעיל שאת כל הטעם של הדג קלקל. נכנסנו בהרגשה לא טובה ויצאתי לא מרוצה, מאוכזבים, ולא נשוב יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
daya - תמונה
daya 2 ביקורות
4.7
27/03/11

מנות הדגים שאכלנו - פשוט חלומיים היין והקינוחים, המלצרים אדיבים. בטח שנחזור!! האווירה והנינוחות ממש נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
23/03/11

כמו טיסה לחו"ל- אם לא הגעת 3 שעות לפני זמן הטיסה פיספסת אותה!!! הגענו בדיוק בזמן ולמרות זאת חיכנו שעה ו10 דקות בחוץ בקור בעמידה!!!(כמובן שכל כמה זמן המארחת סיפרה לנו סיפורים שכבר אנחנו... נכנסים...) ממש מביך משפיל ומבזה. כף רגלי יותר לא תדרוך שם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
15/02/11

פשוט מדהים! הזמנו מקום לזוג לערב הוולנטייז, אמנם נאלצנו להמתין כרבע שעה עד שיתפנה מקום אך אחראית המשמרת האדיבה סידרה לנו שולחן במהרה. למרות העומס שרבץ באותו יום לחוץ השירות היה מעולה... מהיר ואדיב. המסעדה הייתה מפוצצת עד לאפס מקום ובכל זאת המנות הגיעו פחות מ 10 דקות המתנה. האוכל פשוט מעולה שווה את המחיר. אך ללא ספק העיצוב המדהים הוא זה שגונב את ההצגה. המסעדה פשוט יפהיפיה. ממומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ami - תמונה
ami מבקר מתחיל
1.7
28/01/11

האוכל בינוני השקשוקה בטעם גרוע שלא ניתן לאכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/01/11

היינו קבוצה של 9 נשים. המנות הראשונות היו טעימות. חלק מהמנות העיקריות שהוזמנו היו סלמון הבית וסלמון יפני ולא היה מוצלח... סלמון הבית במיוחד לא היה מוצלח בכלל... הקינוחים היו טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/01/11

אני רוצה להדגיש את האוכל שם:אוכל מדהים עם תעם ניפלא שממש כיף לאכול עם רטבים ממש תעימים סלטים:סלטים מדהיממים ותעימים אני אישית מאוד אוהבת סלט כפרי שיש בו כול טוב כול מה שרוצים לבקש... :אגוזים חסה עלי ביבי עגבניות שרי ועוד.......

עוד פרטים
הוספת תגובה