נגישות
נגישות

קפה לואיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על קפה לואיז

דורון - תמונה
דורון 20 ביקורות
קפה הבית שלי
4.0
01/03/13

בית הקפה הטוב ביותר בחיפה. שירות מצויין, אוכל טרי, תפריט מגוון ומשתנה, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 19 ביקורות
טעים ובריא
4.0
31/01/13

נהניתי מאד מהמרק הכתום, והפסטה בולונז היתה טעימה וממלאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jogger - תמונה
jogger 13 ביקורות
מקום קלאסי
4.5
21/12/12

תפריט עשיר, מנות עם מרכיבים בריאים והכי חשוב בטעם ביתי ולא תעשייתי והכי חשוב טעים, שירות מהיר לא ממתינים כמעט עד להגשת המנה גם כשהמסעדה מלאה, מומלץ לשבת אפילו על כוס שוקו חם בימי החורף... הקרים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נרקיס - תמונה
נרקיס 2 ביקורות
4.3
27/02/11

פעם ראשונה בקפה לואיז היה שירות מדהים אוכל מעולה ממש נהננו אין הרבה מקמות כאלה בחיפה ומי שלא היה פשוט מפספס!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
24/01/11

אוכל בטעם מקרר ,שמן צף מעל הקינוח-מאכזב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
07/01/11

עקב בעיה במנה (חביתה שהגיע נוזלית, כאשר צויין במפורש שרוצים עשוייה היטב) ביקשנו לשוחח עם אחראי המשמרתת. היינו צריכים לבקש 3 פעמים לפני שזכינו לדבר איתו (כאשר אחת מהמלצריות גם ציינה... בפנינו שהוא יודע שביקשנו לשוחח איתו). היחס שקיבלנו ממנו היה לא שירותי בעליל, ויש שיאמרו מאשים.זו לא פעם ראשונה שהמקום נופל איתנו על שירות (אבל אנחנו תמיד מוכנים לתת סיכוי נוסף - מסתבר שהפעם טעינו...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/12/10

ישבנו לפני כמה ימים ואיך להגיד בעדינות.... מאכזב...לא ברור לאיזה חלק הם קוראים שם בריאות אולי כמו שהם טוענים אין חמאה במטבח או מיונז אבל הם בהחלט "מפצים" על הכל בכמויות של שמן. כשקיבלתי... את החזה עוף לשולחן נאלצתי לספוג אותו על מנת לאכול. המלצרים סבירים מינוס. שירתו אותנו מלצר ומלצרית. המלצרית הייתה חסרת סבלנות ועצבנית,אולי חדשה במקום אבל גם על שאלה כמו האם המרק מכיל אבקות או שמנת התקשתה לענות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/12/10

בלואיז ישבתי כמה וכמה פעמים ותמיד שמחתי לחזור. המנות יפות, מרשימות. הטעמים מעניינים ומסקרנים. אהבתי את הסטייל הבריאותי שענה על ציפיותי. בפעם האחרונה שהייתי היה יום שישי והצטערתי על... ההחלטה לאכול שם. היה מפוצץ, ישבנו במעבר. הזמנו את המנה שהיתה מוצלחת מאוד אך לפתע הגיעו חבורה של ערסים קולניים וחסרי נימוס, לפי השיחה ששמעתי הם אולי בעלי המקום-יפה שיש להם את היכולת לקלקל במו ידיהם מקום נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 3 ביקורות
4.7
03/06/10

בפעם הראשונה היו אלה הפינוקים שבכניסה-מיני ממרחים ולחם לאלו שבאו על בטן ריקה. בפעם השניה היתה זו הגישה לנכים (בעקבות אדם בכסא גלגלים שנכח ונהנה מהמקום), הכירבוליות למי שרוצה לשבת בחוץ... אך לא לסבול מהקרירות של הכרמל וכמובן החנות הקטנה, שמציעה מיני מאפים, ממרחים, קפה, חליטות ואפילו חמאת גוף. השירות אדיב וזמין (אם כי תלוי בעומס) והאוכל....פשוט מלא בהשקעה ובטעם של אהבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 3 ביקורות
5.0
03/06/10

אלון: אפילו כירבולית הם נותנים אם קצת קר בערב!!! מקום נהדר. כל פעם שאנו באים לבקר אנחנו נהנים מאוד מהאוכל והאווירה. אוירה נחמדה, נעימה ולא לחוצה/מלחיצה. והאוכל! אממם... נו, איך קורים... לזה? טעים מאוד... יפעת:בכל פעם שאנחנו באים אנו מגלים דבר מה חדש לגבי המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה