נגישות
נגישות

סודפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על סודפה

 - תמונה
4 ביקורות
4.3
27/02/11

מקום מקסים, אכל מצוין בהחלט נשוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
4.3
14/02/11

אכלנו ארוחת ערב מצוינת, השרות היה נפלא ונעים, האוכל היה מעולה בעיקר החציל עם הבשר והטחינה ומנת פילה הבקר שהיה עשוי במדוייק עם רוטב נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
18/12/10

מקום אכן נעים אווירה מקסימה אוכל מעולה שירות חביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
4.7
21/11/10

הגענו למסעדת סודפה לחגוג את יום הולדתה של אימי. המסעדה נמצאת בבית אבן יפהיפה והגענו בהמלצת חברים, נהננו יותר ממה שציפינו. האוכל פשוט מעולה - מתחיל בלחם הבית המיוחד והטעים עד מאד, מנות... נוספות שאכלנו ואהבנו: סלט סודפה, חציל ממולא, גלילות סינטה, פילה (שהיה הסטייק הכי טעים ורך שאכלתי בישראל), קבב בטחינה וסטייק עם אווז. השירות היה טוב, נעים ומקצועי. בקיצור.... מומלץ ביותר ושיהיה לכם בתאבון :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
30/12/09

שירות מעפן המנות לא טעימות מקווה שישפרו את המנות ואת השירות החובבני המקום פשוט מדהים והאווירה מקסימה לפחות זה היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/05/09

היינו בסודפה ביום שבת , וזו הייתה אחת המסעדות הכי יפות בארץ, גם האוירה וגם האוכל הנפלא. ממש הרגשנו כמו בחו"ל. אכלנו מנה מדהימה של שלושה סוגים של בשר, גן עדן. הקינוחים מדהימים, מחירים... סבירים. שווה כל שקל. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
19/03/09

אחד המקומות הטובים והממומלצים בארץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
01/02/09

מבקיור שני שלי במסעדה עדיין מאכזב ומאוד מאכזב ממה שציפיתי, מאהבתי לבילוי למסעדות אני דואג לרשום ולעדכן אותכם על המסעדה שלא אחזור אליה לפחות לא בזמן הקרוב , ביקרתי במסעדה לפני כשנתיים... היינו קבוצה די גדולה היו הרבה טענות אבל למסעדה די חדשה לא באים בטענות מאחר ובציפיה שהיא תדאג לשפר את עצמה מכל הבחינות , ביום שישי שעבר ביקרתי בערב במסעדה עם חברה שלי ועוד אנשים חיכינו בכניסה שניות אחדות ובעלת המקום ניגשה אלינו וטענה כי המקום בפנים מלא (למרות שחלק מהשולחנות היו ריקים, יכול להיות שהם אכן שמורים ) ביקשתי ממנה שברגע שיתפנה מקום שתדאג לנו ובזמן זה ישבנו בחוץ כחצי שעה ללא התייחסות של מלצר או כל גורם אחר מהמקום כגון הבעלים או מנהל המשמרת לאחר מכן החלטנו כי לצאת מהמקום רק שאני אבדוק פעם נוספת ואכן התפנה שולחן ונכנסנו לשבת בפנים (לאחר התעקשות מצד בעלת המקום) עד שקיבלנו תפריט לקח זמן די רב ,קראנו למלצר והזמנו סלט שהיה מאוד עלוב בהשוואה למחיר ולכמות הזמנו בנוסף אווז עם רוטב שבכלל לא מוצדק המחיר 44 ש"ח ויבש מבחינת טעם , הקרפצו היה מאוד מלוח ללא בלסמי בהפך למה שרשום בתפריט כשביררנו זאת עם המלצר לא נתן תגובה ונתן הבעה שאין לי מה לעשות , ניגש אלינו אחד העובדים שאנחנו מכירים בחיוך שמביע שהוא יודע על כל הבלגן גם מהשירות וגם מהאוכל , אני חוזר על דבריי אני לא אחזור לשם בזמן הקרוב רחוק . ובהזדמנות זו אני רוצה לשבח את מעצב המקום בעל הטעם הנפלא והאיכותי והחם . הייתי ממליץ לבעלים שם נראה כי השקעת כסף די רב על המקום רק ששכחתם להשקיע כסף במלצרים וטבחים איכותיים וזה מה שיקם את המקום כי פשוט זה מה שחסר מקווה הצלחה והתקדמות נתראה בתקופה הרחוקה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/10/08

קשה לדעת מה טוב יותר במסעדת סודפה - האוכל, יופיו של המבנה, השירות האדיב. מי שתכנן את המקום הקפיד על כל פרט. כל המנות שניסנו היו מעולות. פשוט פנינה בלב נצרת ממליצה בחום אילנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/07/08

מקום פשוט מהמם מרגישים הישר כשנכנסים שיש משהו מיוחד מאוד במקום .....שירות מעולה ואוכל מצוין ממש אהבתי.....

עוד פרטים
הוספת תגובה