נגישות
נגישות

פריים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על פריים

a - תמונה
a 21 ביקורות
5.0
05/08/10

המסעדה הכי מעולה בכל ישראל אם יורשה לי לומר אווירה מעולה שף גאון קולינרי שרות כמו למלכים נהננו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 2 ביקורות
3.0
06/02/10

הזמנו מקומות עבור שני זוגות. הגענו בשבת בצהריים, המסעדה היתה כמעט רייקה. השירות היה מהיר וטוב. המחירים בתפריט לא היו זולים, אז לא הזמנו מנה ראשונה. להפתעתנו, כשקבלנו את החשבון, הוסיפו... מע"ם מעל למחיר המנות שצויין בתפריט - ולא ככפי שנהוג בכל המסעדות שאנו מבקרים, שהמחירים כוללים מע"ם. בסך הכל, שלמנו כ-250 שקל עבור 4 מנות עיקריות ו-4 מנות אחרונות ושתיה קרה. לדעתנו, מחיר יקר מדי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/09/09

אני אוכל בטרין מאז ימי יבנה והפעם לראשונה באשדוד. אני מכה על חטא, תמיד נהננו והתעצלנו להמליץ. צהרי שבת שני זוגות 800 שקל - אפריטיב, מנות ראשונות, עקריות ים/יבשה, עוד סלט, קינוחים,... משקאות, בקבוק יין, קפה. באנו ממודיעין, וויתרנו על חווית החניה ליד הים בת"א. טרין לא נופלת בכלום מהטובות במסעדות השף התל-אביביות. מיקומה החדש הוסיף לחוויה את מראה הים מגבוה. כל המנות היו ברמה גבוההן, שרות ++.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alfi - תמונה
Alfi מבקר מתחיל
5.0
30/07/09

הייתי עם אישתי בטרין ביום ההולדת שלי ומה אני אגיד לכם, ללקק את האצבעות עם הכל.החל ביחס האישי של הצוות והשף (שבהתחלה גרם לנו לשאול את עצמנו, אולי היחס האישי והחם הוא בגלל שהאוכל פה לא... משהו) שמחים שטעינו...הטעמים היו מיוחדים להפליא, הלימונדה האמיתית והפטריות המעולות, מהגיזרה של אישתי נמסר שהדגים היו מעולים!!טוב, אני חושב שהבנתם, בהחלט מומלץ בחום רב!בתאבון :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
5.0
11/05/09

אין מילים. כל הכבוד לצוות טרין. אהבתי כשהייתם ביבנה ועכשיו שווה יותר להגיע מרעננה. על הים, שקיעה, קערת מולים בצלחת, חברים טובים וכוס יין. מה צריך עוד? ולאשדודים שיוצאים לבלות דווקא בת"א... : אחת המסעדות הטובות הבודדות שפתוחות בשישי ערב! תחזיקו אותה חזק שלא תסגור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 2 ביקורות
4.3
18/04/09

אוכל מדהים עם מנות מקוריות ומגוון שיתאים גם לאניני הטעם וגם למי שרוצה מנה מוכרת, פשוטה וטעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנדי - תמונה
גנדי מבקר מתחיל
5.0
12/03/09

מומלץ מכל הלב , פסטיבל מולים מוצלח מאוד , אסור לפספס!!!העברנו ערב מקסים במסעדה אהובה טרין על חוף אשדוד עם מולים טעמים שהגיעו ישר מהולנד ועם שירות מצוין .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/03/09

ביום המשפחה אכלנו בעלי ואני במסעדה נהנינו מאוד מהאוכל מהאוירה ומהשירות מאילים לכם הצלחה רבה ומבטיחים לבוא שוב.אירית ושמעון

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniel - תמונה
daniel מבקר מתחיל
4.7
22/01/09

אכלנו ב-21 לינואר ארוחה המורכבת ממרק שריפביסק, נהדר בטעמו והשרימפסים נימוחים, מיקס פירות ים נפלא וצלחת מדהימה של שרימפס ברוטב דבש וויסקי.ליונו את הארוחה בבקבוק יין לבן יבש מוגז שהשתלב... טוב מאוד עם האוכל. נשמח לחזור ולהתענג. יוסי השף והבעלים קיבלנו בסבר פנים יפות וליווה את המנות בהסברים. המקום החדש באשדוד מעוצב בחמימות ומשרה אוירה נינוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/01/09

כדאי לאכול שם מאד נעים לשבת שם האוכל גן עדן האווירה נעימה מאד והאוכל משאיר טעם של עוד תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה