נגישות
נגישות

רובינשטיין - Rubinstein ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

342 ביקורות וחוות דעת על רובינשטיין

נעמה - תמונה
נעמה מבקר מתחיל
אכזבה גדולה גדולה
1.0
21/12/14

היינו לפני שלושה שבועות, חגגנו יום הולדת. מסעדה ריקה, שירות כאילו מסעדה מפוצצת. מלצריות שממש אבל ממש לא יודעות את העבודה שלהן. עשו טעויות בהזמנה, בכלל לא באו להתנצל על הטעות, הגיעו... עצבניות וממורמרות, יחסי אנוש גרועים ביותר. לא יודעות לחייך ולא יודעות לשרת לקוחות. הזמנו שש מנות. בתחילה הגיעו שלוש. לאחר מכן הגיעו עוד שתיים נוספות. מחכים למנה השישית, למרות שהרוב כבר התחילו לאכול. עוברות 10 דקות, אנחנו שואלים את המלצרית מה עם המנה השישית היא מהנהנת בראש באדישות ולא אומרת כלום. עוברת עוד רבע שעה, אנחנו מבינים שמשהו כאן לא בסדר. קוראים לעוד מלצרית, אף אחת לא מבינה כלום, שתי אדישות, אחת יותר גרועה מהשנייה. חמישה אנשים כבר כמעט סיימו לאכול כשהשישי לא קיבל עדיין כלום. חצי שעה אחרי אנחנו מבינים שעשו טעות ולא היה להם אפילו צורה לבוא ולהגיד כן טעינו. ניגשנו למנהל שאמר "אבל רק עכשיו הזמנתם את המנה השישית" חכם גדול, המלצריות שלך עשו טעות והוסיפו את ההזמנה השישית חצי שעה אחרי שהבינו שלא הכניסו את ההזמנה מלכתחילה, הרי הזמנו שישה אנשים בו זמנית!!! הגיעו מנות על הפנים, המבורגרים בכלל לא טעימים ובכלל לא מצדיקים מחירים אסטרונומיים שכאלה. בקיצור, על הפנים. פעם אחרונה שכף רגלי (או של הקרובים שלי) דורכת במקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
מקום בסדר
3.3
21/12/14

הגענו למקום שלושה במוצאי שבת בלי להזמין מראש ומצאו לנו מקום ביציע .הזמנו לבנות המבורגרים ולי נקניק בראטוורשט לכולם סלט .המבורגרים לפי דברי האוכלות היו טעימים מאוד הנקניק שהוא ענק היה... טעים וביחוד הפירה בטטה הנלווה . קינחנו בקרם ברולה אספרסו ותה נענע היה טעים ונחמד המחיר קצת גבוהה לטעמי

עוד פרטים
הוספת תגובה
זויה ובני - תמונה
זויה ובני 2 ביקורות
ממש לא כמו שהיה פעם
1.3
18/11/14

הגענו ביום שישי לחגוג יום הולדת ברובינשטיין- 4 מבוגרים וילדה בת שנתיים. את ההזמנה לקחו יותר מחצי שעה אחרי שהגענו והמנות הגיעו שעה לאחר מכן. הסלט קצוץ שהזמנתי לילדה – חצי מהקערה היה מלא... במיץ לימון ושמן וכמובן שהיא לא אכלה מזה אז ביקשתי שיביאו לנו סלט רק עם עגבניה ומלפפון- אמרו לי שאי אפשר אבל יכולים להוציא לי שלם- הביאו לי מלפפון ושתי עגבניות שרי- ישבתי במסעדה, קילפתי וחתכתי מלפפון ועגבניה. כשביקשתי עוד עגבניות אז אמרו לי שאי אפשר כי זה היה חד פעמי. המנות העיקריות עגל וסינטה- מידת עשייה מדיום הגיעו עשויות לגמרי. הסינטה לא נראתה בכלל כמו סטייק אלה יותר כמו חזה עוף עשוי עם פס שומן מסביב- הציעו לנו להכין חדש אבל ממש לא רצינו לחכות עוד זמן עד שיחליפו לנו מנות כי גם ככה חיכינו מלא. מנת הירק לצד העגל לא היה מבושל. כשביקשנו מים אז הם לא הגיעו אלינו מאף מלצרית-אציין גם שהתחלפו לנו 4 מלצריות! הקינוחים היו חביבים אבל כמובן שאת הזיקוק שביקשתי בתחילת הערב שכחו. בנוסף להכל גם את הויזה לא הצליחו להעביר בתשלום החשבון (והויזה כן עברה שלוש דקות אחרי הארוחה במקום אחר- הלכנו במיוחד לבדוק), הארוחה הזו נמשכה שעתיים וחצי! האם פיצו אותנו על משהו? אז ממש לא...האחריאת הציעה לי לקחת את מספר הטלפון שלה לפעם הבאה שנגיע...מיותר לציין שאנחנו לשם יותר לא נלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תום - תמונה
תום מבקר מתחיל
אכזבה של מסעדה
1.0
25/08/14

חוזרים ממסעדת רובינשטיין באזור התעשייה בנתניה היינו בעבר ברובינשטיין ותמיד נהננו. היום היה פשוט בושה. הזמנו 2 ארוחות עסקיות (מנה ראשונה+עיקרית+קינוח). לאחר כמה דק' שנבחרו המנות חזרה... המלצרית שאחת הראשונות נגמרה (כמובן המנה השווה שבעיקר בגללה באנו). החלפו מנה ובעלי ביקש קצת ירקות בצד לעיקרית כי המנה שלו למרות שהיא עיקרית מסתבר שלא מגיעה עם תוספת כמו כל המנות (דבר שכמובן לא מצויין בתפריט). אמרו "אי אפשר". קראנו למנהלת שאמרה שהיא תחליט ולא אנחנו איך מגישים מנות, ממש דיברה לא יפה. המשכנו.. קיבלתי את העיקרית ובעלי הזמין תוספת ירקות בתשלום.. באמצע המנה שלי הוא שואל את המלצרית איפה המנה שלו. הלכה לברר וחזרה מבושיית לעדכן "נגמר. תרצה משהו אחר?" אז מעבר לשירות באשמת המנהלת בלבד, המנות היו ממש ממש לא טעימות. מנהלת המקום עסוקה בלשבת על הבר ולהתעלם מלקוחות המסעדה. לא טרחה להגיע להתנצל על כל החוייה השלילית שעברנו בשם המסעדה והמשיכה בשלה. טרין כבד - הכי לא טעים שאכלתי מיימי. אוסובוקו - לא מבושל רך כפי שצריך להיות בישול ארוך והוגש בצורה לא אסטטית והיה פשוט לא טעים. תשאלו איך המנות של בעלי? אה.. בדיוק נגמרו. לא ברור איך מסעדה שמכבדת את עצמה מגיעה למצב שאזלו מנות ולא טורחים לעדכן את המלצריות על מנת שיעדכנו את הלקוחות. איך ייתכן שלקוח באמצע המנה מגלה שהמנה של בן זוגו שסועד עמו בכלל לא תגיע. יצאנו רעבים ומאוכזבים. במילה אחת - א-כ-ז-ב-ה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
מסעדה נחמדה דיל טוב
4.3
17/08/14

אכלנו ארוחת ערב, במחיר ממש כדאי 98 ש"ח, למנה ראשונה, עיקרית ואחרונה. האוכל טעים, חוץ מסטיק אחד שלא היה מוצלח דיו. השירות נעים והמקום מזמין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורית - תמונה
נורית מבקר מתחיל
אכזבה ובזיון
1.0
23/06/14

היינו שולחן של מעל עשרה אנשים עם חשבון כולל של מעל 1000 ש"ח. האוכל ברובו היה בינוני ולא פרופורציונלי למחיר הגבוה של המנות. לקח המון זמן למנות להגיע. גולת הכותרת היתה כשמלצר שפך עליי... רוטב, כולי הייתי מלאה: השיער, החולצה, המכנסיים, הנעליים ואפילו החזיה התמלאו ברוטב. לפיצוי קיבלנו .... קינוח (אחד) חינם!!!! אף מסעדה מכבדת את עצמה לא היתה מציעה פיצוי עלוב כל כך על כזו עוגמת נפש

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולג - תמונה
אולג 2 ביקורות
מסעדה מצויינת
3.8
10/03/14

הינו שם ביום שבת מסעדה טובה מאוד הבשר טעים היו כמה שגיות אבל זה רק בגלל העומס שהיה אני ממליץ על הפלטה בשרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anton - תמונה
Anton 13 ביקורות
מגמת שיפור
4.5
01/03/14

חייב לציין שבשנה האחרונה ישנה מגמת שיפור במסעדה המדורגת כביכול ראשונה בנתניה. אתמול יצאתי עם חברים, הזמנתי המבורגר 540 גרם, ואני חייב לציין שזה היה פשוט טעים. השירות היה בסדר גמור... ובמקום, המחיר לא נורא בכלל ביחס לתמורה. כל מי שנפגע מן המסעדה בעבר, ממליץ לקפוץ שוב לביקור נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מסעדה מוצלחת מאוד
4.8
03/02/14

אנחנו מכירים מסעדה זו כבר שנים, באים לשם סתם בשביל ארוחה טובה או כדי לחגוג אירועים כמו ימי הולדת. המסעדה גדולה יחסית ויכולה להכיל הרבה אנשים. יש גם חדר VIP. בתוך המסעדה יש מעדניה, שם... מוכרים בשר טרי. יקר מאוד אבל איכותי. השירות טוב, המנות יוצאות בתוך זמן סביר. מומלץ בעיקר לאוהבי בשר (יש כמה מנות מצחוניות ומבחר של סלטים)! המסעדה אינה כשרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואל - תמונה
יואל 3 ביקורות
הייתי ולא אחזור
1.0
29/12/13

בחמישי שעבר בהיותי בנתניה החלטתי לצרף ידידה לארוחה ברובינשטיין וזו הייתה נפילה. בשעה חמש אחה'צ לערך המסעדה הייתה ריקה כמעט לגמרי,תפריט ומלצר כמעט מיד אבל רק עד להזמנה. הלכנו על העיסקית... 89,מנות ראשונות נחתו מהר יחסית והיו בסדר עיקריות ביקשנו סטייק מדיום/וול הגיע וויל יבש,מנה השניה קבב רומני הגיעו 3 קבבים מצוקמקים דחוסים ויבשים ורק לאחר שמצאתי פיסת נייר אלומניניום עליהם הבנתי שהם פשוט חוממו ולא הורדו מהגריל,קבב רומני הוא עסיסי וקופצני. וכאן הגיעה במפתיע הפתעה מהשולחן שמאחור כשהילדה הקיאה והאזור הסריח,אף אחד מהמלצרים לא הגיע לעזור או לפנות אותנו מהאזור. ביקשנו קינוח ולהסתלק,ביקשנו חשבון ,אבל החשבון בושש לבוא וכשהגיע סוף סוף לא באו לקחת תשלום,אחרי זמן רב הואיל מישהו מהמלצרים להגיע אבל לא חזר עם עודף עד שניגשתי לקחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה