נגישות
נגישות

טירמיסו - tiramisu ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על טירמיסו

Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
טעים טעים
5.0
29/01/18

הזמנתי טייק אווי האריזה הייתה נקיה ומסודרת. דאגו לתת רטבים מה שבדכ במסעדות מביאים קצת או לא מביאים בכלל. האוכל היה טעים ממש וחם! ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
ערב קסום
5.0
18/01/18

הגעתי עם חברה טובה למסעדה לחגוג יום הולדת המקום מהממם האווירה מדהימה נהננו מאוד מאוכל איכותי וטעים מנות מרהיבות שירות מעולה ואוירה מעולה היה כיף כמובן שנמליץ לחברים ונחזור שוב !!תודה... לכם מסעדת טרמיסו על ערב מהנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaylitur123 - תמונה
shaylitur123 מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
18/01/18

הגעתי עם חברות לחגוג יומולדת והיה פשוט מדהים!!!המלצרית הייתה מקסימה חייכנית ואדיבה המנות גדולות האוכל היה פשוט טעים והמקום מהמם!!השירות של כל הצוות מדהים ברור שנחזורר ממליצה בחום!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadasa - תמונה
Hadasa 4 ביקורות
מקום ששווה להגיע מרחוק
5.0
17/01/18

ישבנו בנות דודות, היה פשוט מדהים וטעים. אוכל באמת שווה. שירות פצצה, הכול היגיע מיד. אני מאוד ממליצה על סלט גבינות - גדול ושפע ומגיע עם לחם. ורביולי והריזוטו - סוף הדרך. ממליצה בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
מקום טוב!
4.8
17/12/17

אכלתי כאן כמה פעמים. הפעם השירות היה מהיר, האוכל קצת התעכב יחסית לכמות המועטה של האנשים שהיו שם, אבל כמו תמיד - טעים ומנות גדולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
ממליצה לאוכל ולא לקינוחים
3.5
28/05/17

אכלתי בשישי בבוקר וקצת התאכזבתי מהשירות. הייתה שם ברית אז המלצרים היו נורא עסוקים ולא הייתה אפשרות להזמין מנות מהמטבח אלא רק קינוחים. יש לציין שהם השתדלו לרצות אבל הגעתי לאכול... אוכל... בכל מקרה, פתחתי בקפה וסופלה. הקפה ממש טעים אבל הסופלה לא טרי בכלל. אח"כ כשנגמר האירוע הזמנתי סלט. הסלט היה ממש טוב וטעים והגיעה מנה גדולה!!! המקום נעים ונחמד. רק השירות שלהם קצת לקוי מבחינת זמינות מלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
מומלץ!
4.3
15/05/17

אכלתי שם ביום שישי בבוקר. היו אנשים אבל בגלל ששטח המסעדה גדול ואפשר לשבת גם בלובי של המלון, זה נותן תחושה נעימה של פרטיות. בגלל שזה היה ממש על הבוקר (11), לא אכלתי ממש אלא הסתפקתי בקפה... וקינוח... הקפה היה מעולה וגם הקינוח! המחיר דומה למסעדות חלביות אחרות. אגב, התפריט נראה ממש מגרה... מלצריות נחמדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
טירמיסו מסעדה עם כשרות, איכות, שרות וחווית טעמים קולינרית, לאלה שבאמת מבינים....מסעדה חלבית ודגים
5.0
16/05/16

אל המסעדה הגעתי עם חברות לבילוי יום הולדת, ראשית כל המסעדה כשרה למהדרין, נמצאת בתוך בית מלון לאונרדו באשדוד, האווירה היתה נעימה ורגועה, המלצריות היו נחמדות ונעימות עם תודעת שירות... ואדיבות, האוכל הוגש מהר יחסית, חם וטרי, האווירה היתה נעימה ורגועה, המלצריות שמו לנו מוסיקה בהתאם לבקשתינו, התפריט עשיר ומיוחד שנבנה עבור חג הפסח, האוכל היה טעים מאוד, המנות גדולות ומשביעות...., המחירים סבירים, קינוחים עשירים וטעימים, שלא משאירים גם את המתמידיאטה אדישים.... ואין ספק שהחוויה בטירמיסו הותירה בי טעם של עוד וכבר שריינו שולחן לעוד חברות נוספות שטרם ביקרו. ממליצה לארוחה משפחתית, לארוחה עם חברים, לארוחה רומנטית, ולכל סיבה למסיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
ממליצה בחום על טירמיסו כמסעדה ברמה גבוהה, עם איכות, שירות ואדיבות, אוכל טעים ומשביע.
5.0
28/04/16

ממליצות בחום על טירמיסו מאוד, מאוד.... הגענו אל המסעדה 5 חברות לחגוג... יום הולדת, יום לפני חג שני של פסח, חיפשנו מסעדה כשרה למהדרין והופתענו לגלות שהמסעדה נמצאת בבית מלון לאונרדו באשדוד, האווירה היתה נעימה ורגועה, המלצריות היו נעימות והשירות היה אדיב, מהיר. היה תפריט עשיר ומיוחד שנבנה במיוחד לפסח, והאוכל היה טעים ומעולה. במיוחד היה טעים הסלומון האפוי, הפילה, סלט הערמונים ועוגות בקינוח, היתה מוסיקה נעימה ולבקשתינו שמו לה את המוסיקה שביקשנו. הזמנו קדרת דייגים, שהיתה מלאה ברוטב ביחס לכמות הדגים, שיתפנו בכך את המלצריות האדיבות והמקסימות וקיבלנו על חשבון הבית צלחת דג סלומון אפוי ועוגת גבינה. המחירים היו ממש סבירים והמנות היו גדולות ומשביעות, הייתי הופכת את הבילוי בטירמיסו כבילוי קבוע עם חברות וכארוחה משפחתית. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Revital - תמונה
Revital מבקר מתחיל
חוות דעת מה 3.11.15
1.5
04/11/15

הזמנו מקום לארוחה משפחתית, כשהגענו לא ארחו עבורנו מקום ונאלצנו להמתין. שרות ברמה נמוכה מאוד, אוכל ברמה עוד יותר נמוכה (הזמנו המון מנות והכל היה פחות מסביר). מוזיקה רועשת, מלצרים לא... מפוקסים. לדוגמא: הוגשה מנה ללא סכ״ום ונאלצנו להמתין 10 ד עד שהגיע.התאכזבנו מאוד מהחוויה הכוללת. לא מומלץ בכלל! היינו מצפים להרבה יותר ממסעדה שמכבדת את עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה