נגישות
נגישות

גולדן קורל - Golden Coral ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על גולדן קורל

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
24/12/09

הסמבוסק פירות ים היה טעים היתר היה ממש מאכזב הטרין חצילים היה ישן ונבול האסקלופ עגל ברוטב מרסלה היה סתם מרסלה מעובה בקורנפלור בלי ציר בקר ממש סתם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
05/12/09

מה אגיד, היינו אני ואישתי לערב יום שישי, התקבלנו בברכה, בצרוה הכי מכניסת אורחים שיש, נתנו לנו להרגיש הכי רצויים שאפשר! האוכל היה עילאי, אני אישית מת על דגים אבל כאן זה היה אחד הלוקוסים... הטובים שאכלתי, עלי הגפן בטעם נדיר, מחירים יחסית סבירים, הנוף הכי יפה שיש בחיפה, ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
28/11/09

התארחנו היום 11 איש לחגוג יום הולדת 50 ,האוכל היה מצוין ,היחס החם והמפנק מהמלצר ועד בעלי הבית שנמצאים במקום ודואגים שהכל יתקתק. פעם ראשונה שאני יושבת במסעדה וכל המנות מוגשות לכולם בזמן... פשוט תענוג אמיתי והטעם אוי הטעם...פשוט פנטסטי ממליצה בחום ,אנחנו בטוח נחזור בהזדמנות הראשונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/11/09

חברה כל מי שנוסע לחיפה והסביבה חייב מומלץ באופן מידי לאכול במסעדה הנוף המדהים האוכל המשגע . השירות המפנק בקיצור 100 אחוז . חגגו לי בתאריך 23..11.09 יום הולדת 50. היינו קבוצה של 26 איש... פשוט כולם נהנו חברה אז קדימה לכו לאכול שם. אני מבטיחה שאני עוד החודש יהיה שם לארוחה. בעזרת השם תודה לכם . על הכל ממני רחל יעקב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roi - תמונה
Roi מבקר מתחיל
5.0
14/11/09

אתמול חגגתי לבת זוגתי את יום ההולדת שלה במסעדת גולדן קורל ואני חייב לשבח את השרות המעולה שקיבלנו וכמובן את האוכל המצויין שהזמנו בהמלצת המלצר שנתן לנו שירות מעל ומעבר.שורה תחתונה : מומלץ... מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
nav - תמונה
nav מבקר מתחיל
4.7
17/10/09

ביום שישי חגגנו יום נישואין מפנק במסעדת גולדן קורל. קבלת הפנים והאירוח היה של VIP . המסעדה יפיפיה והנוף עוצר נשימה ועדיין לא דיברנו על המזון. סלט הטבולה היה מעודן ומתובלן לתפארת מנת... הבורגול עם הבשר היהתה טעימה מאוד. סטייק האנטריקוט היה רך כמו חמאה והלוקוס מעודן וטעים. ממומלץ ביותר ושימו לב אל תתפתו למסעדות שליד. זה ממש לא אותו דבר. אם אתם הולכים על איכות אז היא ממש שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
10/10/09

חגגנו בת מצוה לבת במסעדת גולדן קורל יחד עם 50 בני משפחה.היה פשוט....מושלם!!! סלטי הפתיחה היו טריים ,טעמים ,בשפע ובמבחר רב.לאחר מכן מנות הבניים- עלי גפן והקובה היו פשוט מעולים.למנות... עיקריות כל אורח הזמין כרצונו והשבחים רק גברו.שהגיעו הקינוחים לאורחים כבר לא היה מה להגיד מרוב טוב . השרות שקיבלנו מגורג , דאוד וצוות המסעדה היה מקצועי , חם ואדיב ביותר.אין ספק מסעדה ברמה הכי גבוהה שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami - תמונה
rami 3 ביקורות
5.0
03/10/09

לא היה מקום לספר הכל.אז ברצוני לציין את השירות האדיב,המפנק שהוסיף לאוירה. ממליץ בחום לכנס למסעדה הזאת ולנסות. חשוב לציין כי אין לי שום קשר אישי לא עם הבעלים של המסעדה ולא עם העובדים, אך... מרוב שנהניתי מצאתי לנכון לשבח מסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rami - תמונה
rami 3 ביקורות
5.0
03/10/09

בשבוע שעבר הייתי במסעדה לראושנה יחד עם אשתי.הזמנתי שולחן מראש וכבר על התתחלה שמרו לנו שולחן במקום מקסים.הישיבה אל מול הנוף המהמם+ העיצוב הנפלא של המסעדה נתנו כבר את ההרגשה הטובה.הזמנו... סלטים ומנה ראשונה של קלמרי יווני.היה מבחר רב של סלטים טריים וממש טעימים.הקלמרי היה הכי טעים ועשוי ממש בצורה מקצועית ומדוייקת.לארח מכן הזמנו מנות עיקריות שרמיפס עם שומשום ושרימפס עשוי על האש.שתי המנות היו ממש טעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 11 ביקורות
4.7
13/09/09

היה נהדר. האוכל היה טעים מאוד. בהתחלה מפנקים עם מאזטים טעימים. העיקריות היו טובות, והכנאפה מצוינת. השירות אדיב וטוב. הנוף מקסים. כדאי להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה