נגישות
נגישות

דלאל - Dallal ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

208 ביקורות וחוות דעת על דלאל

Bat Sheva Eshkol - תמונה
Bat Sheva Eshkol 7 ביקורות
המלצה חמה
3.8
26/08/12

היינו 4 זוגות מבוגרים בארוחת ערב. המקום מקסים, האוכל היה מאד מיוחד וטעים. המנות היו לא גדולות אבל מספקות. השרות מצויין. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 3 ביקורות
בינוני
1.5
12/08/12

בסלט לבבות חסה הייתי מצפה שיהיה את החלק הפנימי של החסה ולא עלים ירוקים ודהויים. סטייק מנתח קצבים היה על גבול המקולקל. פרוסות סינטה בינוניות לחלוטין. בירה צריכה להיות קרה, לא כמעט... קרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Baruch Blonder - תמונה
Baruch Blonder מבקר מתחיל
מעולה!!
4.3
02/08/12

חגגנו יום הולדת לבן זוגי בארוחת ערב פשוט מדהימה, שרות מצוין, אוירה נהדרת, מנות שמוגשות בצורה מעוררת תאבון והכי חשוב פשוט מעולות בטעמן!! עם זאת תמחור המנות קצת יקר, 300 שקל לזוג ללא מנות... ראשונות זה לא מעט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam Gilady - תמונה
Noam Gilady 7 ביקורות
ראשונות מעולות בדלאל
4.3
04/07/12

אנחנו מרבים לאכול בדלאל מפתיחתה וכל פעם גולן מרגש בראשונות מדהימות. אכלתי בדלאל קרפצ'יו מהטובים בחיי ומנות השרימפס, קלאמרי וסביצ'ה גם הן מופלאות! גם בפסטות, בסלטים ובעיקריות אין נפילות.... המקום היחיד לשיפור הן המנות האחרונות, שלטעמי הן מעט מקושקשות. המקום מדהים ביופיו, הקהל ע"םי רוב אלגנטי ויפה והשירות טוב מאוד. בקיצור מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי  ירון - תמונה
שי ירון מבקר מתחיל
אוכל סתמי ויקר ללא סיבה
1.0
23/05/12

הגענו אני וזוגתי למסעדה לחגוג יומהודלת 40 באופן רומנטי וזה לאחר שהיינו בטוחים שנקבל אוכל טעים ואוירה מדהימה. בכניסה למסעדה קבלה אותנו מארחת זעופת פנים לבושה באופן לא הולם את המקום.... נסיון ראשון הושיבה אותנו בשולחן צמוד לעמוד מבטון כאילו להושיב סועד כמו ילד שעומד עם הפנים לקיר ולכן ביקשנו לעבור לשולחן גבוה מול הבר. בתגובה שוב עשתה טובה והושיבה אותנו על השירותים. הכסאות לא נוחים וגובהם לא מתאים לגובה השולחן. השולחן בעל פס מתכת שמקיף אותו וכשאתה מניח את היד עליו הוא מכאיב וממש לא נוח. הזמנו מנות ראשונות עדשים שחורות, סלט סלק וקרפציו בקר. שלושת המנות היו לא טעימות. למנה עיקרית דג דניס אפוי שהיה טפל ללא טעם וסטייק סינטה 300 גרם קשה עם 5 תפוחי אדמה פשוטים. יצא מעל 500 שקל לזוג על אוכל סתמי ולא טעים. כל אדם שמכין בבית אוכל מוציא מנות טובות מאלו.בושה וחרפה. המלצר לא היה נחמד והשירות לא לבבי. עבור סכום כזה אני מצפה לאוכל טעים ויחס טוב. אקח את כספי למקום אחר לא אוכל שם יותר. לא מסעדה מומלצת נקודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
שירות נוראי
2.3
14/05/12

אכלנו במסעדת דלאל ביום שבת צהריים, האוכל היה לא רע אבל השירות היה נוראי, בכדי לקרוא למלצרית ולקבל שירות היינו צריכים לעמוד על הרגליים למרות שבפינת המסעדה נפרסה שורה של מלצרים ולמלצריות... שלא עשו כלום!שלא לדבר על הגשת המנות בשלבים, והכי מרגיז שלא קיבלנו עודף על החשבון כי המלצרית שכחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 24 ביקורות
אירוח קריר ואוכל סתמי ויקר
1.8
26/04/12

הגענו ביום העצמאות. המקום היה די שומם, אבל בחרו להושיב אותנו במקום לא מתאים, ועברנו 3 שולחנות אחרי פעמיים שהלכו לברר מול המארחת (למרות שהיה ריק). הנות היו יקרות (מנת ילדים ב-48, לא... רשומה בתפריט), פרפדלה טעים אבל לא מפיל, ושקשוקת חצילים מאד פשוטה. בסה"כ אוכל טעים אבל ממש לא נפלנו. בנוסף, השירות היה קר, מתנשא ולא חברותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
k&i - תמונה
k&i 6 ביקורות
הנאה צרופה
3.8
29/03/12

קודם כל - המסעדה מהממת ביופיה במיוחד הפאטיו עם כל המנורות הקטנות שעושות הרגשה חו"לית! המסעדה מוארת ונעים מאוד לשבת בה. האוכל פשוט מדהים! לקחנו מנה ראשונה - פסטיבל פטריות -מנה מצויינת,... טעימה בטירוף!!!!! הוספנו גם לחם שהגיע עם מטבל קרם חצילים ושמן זית וחומץ בלסמי. טעים טעים טעים! למנה עיקרית לקחנו פרפדלה ברוטב פסטו וארטישוק היה טעים מאוד!! לקינוח לקחנו פרפה ברנדי ערמונים -נותרנו חסרי מילים! קינוח מדהים! המלצרית היתה מקסימה! ממש ממש נהנו! נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 3 ביקורות
שירות גרוע
1.8
06/01/12

הגענו בחמישי בערב, 8 מבוגרים לארוחה ממספר מקומות מחוץ לתל אביב. הזמנו שבוע מראש ואף על פי כן נאלצנו להמתין בכניסה 20 דקות תמימות. לבסוף הושבנו בשולחן שנראה כאילו הכניסו מהרחוב. השירות... היה רשלני מהרגע הראשון עד שעזבנו - המלצר היה חביב מאוד אך לא במקצוע הנכון (טפטף לידינו גשם מהגג ועוד חוויות). המנות מתומחרות ברף גבוה משהו ביחס לרמה האמיתית של המנה. אוכל טעים. אולי עדיף להגיע ב 2300 לאחר שהמקום מתרוקן או אז ייתכן ויצליחו לתת שירות הגון ל 8 אנשים בשולחן אחד. יש לציין שקיבלנו כפיצוי את כל המנות האחרונות ובקבוק קאווה על חשבון הבית. נראה שהמקום מתאים יותר לא. בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 7 ביקורות
4.0
30/07/11

סעדנו במסעדת "דלאל" בערב ששי, די מוקדם (19:30). כמנהג המסעדות בימים אלה (ולא מנהג יפה), הודיעו לנו שה-seating שלנו מסתיים ב-21:30. בסדר. המלצרים היו נחמדים מאד, כולם, אבל שלא באשמתם... השירות היה איטי ביותר. חיכינו כחצי שעה למנות הראשונות, עוד 3/4 שעה למנות העיקריות, ורק האחרונות - כנראה בגלל שהשולחן שאחרינו נשף בעורפם - הגיעו בזמן סביר. החשבון (היקר) הגיע תוך שניות. מסעדה שמגבילה את זמן האכילה של סועדיה, כדאי שתזרז את הכנת האוכל.לגבי האוכל - היה מקסים וטעים. המנות המומלצות מבחינתנו היו הסרדינים הכבושים למנה ראשונה, ופילה הדניס עם "חמאת גזר עוקצנית" שאכן עקצה אך במינון הנכון ביותר. גם המנות האחרונות היו טעימות.היו איתנו שני ילדים, שזכו ליחס נעים מהמלצרים.לסיכום - מומלץ מבחינת האוכל, מתאים רק לאנשים עם הרבה סבלנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה