נגישות
נגישות

פורט קפה - PORTCAFE ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על פורט קפה

אילנית - תמונה
אילנית מבקר מתחיל
מקום מקסים לאירוע קטנים
5.0
15/08/15

ערכנו אירוע לכ-40 איש והכל היה מעבר למה שציפינו. האוכל היה מצויין והשירות היה מעולה. מנות שכולם ציינו לשבח היו הפולנטה, הלבנה עם הארטישוק, האנטריקוט והפסטה הצמחונית (וכמובן גם... הקינוחים). הייתה לנו אורחת שלא ידענו שהיא טבעונית שלא אוכלת גלוטן ומיד ארגנו לה מנה יפה. מנות הילדים היו טעימות ונדיבות. שולחן אחד לא הצליח לעמוד בכמויות האוכל אז ארזו להם את דג הסלמון לקחת הביתה.היו חמישה מלצרים שלא נחו לרגע, אחראי משמרת שדאג שהכל יתקתק וגם מנהלת האירועים של המקום נשארה לפקח. הרגשנו שנהגו בנו באדיבות ובנדיבות שאינם אופיינים במחוזותינו. הנוף המקסים תרם לחוויה. היה טיפה חם ליד החלונות (היינו בשעות החמות, ביום חם) אבל כולם ללא יוצא מן הכלל נהנו מאוד! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
ממש שערוריה
1.3
28/02/15

אצלי השרות היה גרוע מאוד...ממש בושה הגיעה מלצרית ולקחה הזמנה ןמאז לא ראינו אותה עד לסיום הארוחה) את ההזמנה הגיש לנו אחד מהצוות...לא מלצר והיה בהזמנה חוסר של קפה ומיץ....אכלנו מבלי שאף... אחד ניגש אלינו...(השרות קרס). בסוף הארוחה עת המזון תקוע לנו בגרון,סימנתי למלצרית וכשהפנתי אליה את תלונתי...האשימה אותי שאני לא ביקשתי [למרות שזה חלק מהמנה]....כשהגיעה האחראית גם היא האשימה אותי שאני אשם בכך שלא ביקשתי.. אני מקווה שלבעלים יש שליטה על המתרחש במסעדה וידע להפיק לקחים מהמקרה יצאתי מאוד מאוכזב...וזו הפעם הראשונה בחיי שלא השארתי תשר. לגבי המנה עצמה שהזמנתי הזמנתי ארוחת בוקר של ימאים וקיבלתי בורקס זערורי עם קצת עלים ירוקים וביצה קשה וכמה זיתים [56 ש"ח]נכנסתי רעב...יצאתי רעב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ahinoam - תמונה
ahinoam מבקר מתחיל
מדהים!
5.0
14/02/15

שמי אחינעם, וערכתי יום הולדת 90 לסבתי במסעדה עם למעלה מ30 אורחים מכל הארץ ומחול. האווירה והנוף היו מדהימים, האירוח והיחס האישי לכל אחד מן האורים היה נעים ומקסים, האוכל היה בשפע וטעים... מאוד. ממש הייתה מחשבה על כל פרט קטן באירוע שלנו, גם כשהפתיעו והגיעו עוד אורחים בשניות הכל סודר! בקיצור מקום מקסים, טעים ושירות ברמה גבוהה מאוד! ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
יום הולדת 80 - אירוע פרטי
4.5
28/01/14

חגגנו יום הולדת 80 לאבא שלי ב"פורט קפה" עם אורחים מהארץ ומחו"ל. החוויה שהיתה לנו במסעדה היתה נעימה מאוד. ראשית הנוף משגע !!! האוכל היה טעים מאוד והוגש לנו עם הרבה אהבה ובלי הגבלה מכל... הלב. האורחים ואנחנו נהננו מאוד וקיבלנו הרגשה שאנחנו בבית שלנו ובעזרת המלצרים והמנהלת אירועים הצלחנו לחגוג את האירוע בכיף גדול !!! אנו מאוד מאוד ממליצים לכם לנסות !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוגמת נפש - תמונה
עוגמת נפש מבקר מתחיל
עוגמת נפש
3.0
23/11/13

זמנו מקומות מראש לארוחת בוקר עם שוברים, ביקשנו מראש 2 שולחנות כדי שנוכל לממש שוברים, לכשהגעונ המתין לנו שולחן אחד ארוך וכשציינו שהגענו עם שוברים נאמר לנו שהכל בסדר. לאחר שביצענו את... ההזמנה הגיע המנהל שטען שלא נוכל לנצל את השוברים כשולחן אחד גדול. כל טענותנו שהזמנו 2 שולחנות נפרדים לא הואילה וגם שביקשנו להפריד במקום הוא סירב וטען שאנו "מנסים לתחמן את המערכת". לבסוף הוא הסכים שנממש חלק מהשוברים. האוכל היה סביר שירות המלצר היה טוב אך את החשבון נאלצו לתקן 3 פעמים בגלל טעויות לרעתינו. לא אמליץ למכריי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
חביב
3.3
21/08/13

ישבנו חברה ואני, החברה הזמינה חומוס ביתי שמתואר כמגיע עם צלחת ירקות טריים. שאלנו את המלצרית האם בכוונה לחומוס ביתי מכינים אותו במסעדה? ונענינו בחיוב. כאשר החומוס הגיע טעמו בעינינו היה... תעשייתי. כאשר שאלנו את האחראי הוא השיב כי מדובר בחומוס מקופסה ארוזה והכוונה שמכינים אותו במסעדה היתה לצורת הגשתו (ראו תמונה). ולגבי הירקות...צלוחית עם בצל לבן, רבע עגבנייה וחמוצים. כאשר פנינו לאחראי לברר מדוע אין ירקות "טריים" כפי שהובטח נאמר לנו כי זו תפיסה סובייקטיבית למהי טריות. כאשר ביקשנו מנה חלופית המלצרית שכחה להזמין אותה וכך לאחר חצי שעה של המתנה התייאשנו ונשארנו רעבות. עם זאת, היו נחמדים וניסו לפצות ואף בסוף החשבון ירדה 10% הנחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shell - תמונה
shell 5 ביקורות
אכזבה
2.5
06/08/13

באנו למסעדה לכבוד יום נישואינו... המיקום כמובן מהממם והנוף עוצר נשימה... המלצר בהתחלה היה אדיב ונחמד מאוד והמנות הראשונות היו לטעמנו אבל משהו השתנה באמצע... הזמנו לעיקריות ניוקי ערמונים... שהיה נחמד ולא יותר וכן פילה סלמון על מצע של בורגול (בהמלצת המלצר)... אז הפילה היה נחמד (קצת יבש אבל בסדר) אבל הבורגול היה על גבול הבלתי אכיל... לא נגענו בו בכלל.. היה לו טעם וריח של מקולקל... נעזוב את זה שלא שאלו אותנו במהלך האחרוה אם טעים לנו והאם הכל בסדר אז בסוף, כשבאו לפנות את השולחן אמרנו למלצר שיידע כי הבורגול ממש לא אכיל (מה גם שנשאר במלואו על הצלחת)... הגיעה אלינו האחראית שרק טענה כי יש בבורגול לימון וזה כנראה מה שנותן את הטעם המוזר ובוודאות שזה בסדר גמור לאכילה וזה הטעם שלו... נציין שאפילו לא הציעה לנו לקחת משהו (תוספת למשל) במקום או חלילה הציעה איזה קינוח... פשוט עדכנה שזה בסדר בחיוך וזה... ואנחנו תוהים אם זאת צריכה להיותהתגובה למנה שעולה מעל 80 שקלים ונשארה כמעט במלואה בצלחת.... אגב מרגע שסיימנו את השיחה עם האחראית שום מלצר לא ניגש או פגש את מבטינו.. גם כדי לשלם היינו צריכים לקום.. בקיצור... חבל (מאוד) על הקינוח כמובן כבר וויתרנו מראש... לשם כבר לא נחזור ומי שכן... לכו גג על ארוחת בוקר או משהו כי שאר האוכל לא שווה את זה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
mos - תמונה
mos מבקר מתחיל
אוכל טוב, מקום יפה, אבל עבדו עלי בעיניים
2.3
29/07/13

כמי שפוקד את המסעדה פעמיים בשנה (בשנים האחרונות), יצאנו 4 אנשים לאכול ארוחת בוקר לפני כשבוע. הנוף יפה, האוכל טעים מאד (כתמיד). אך הפעם יצאנו עם הרגשה שרימו אותנו. פשוט עבדו עלינו. הזמנו... כולנו (4 אנשים) ארוחות בוקר. כשקיבלנו את החשבון נדהמנו לראות כי חוייבנו בסכום של 4 ארוחות בודדות, במקום 2 ארוחות זוגיות. (ארוחה זוגית זולה בכ-15 ש"ח אם איני טועה). כשבקשתי מהמלצרית הבהרות, היא טענה בתוקף שהזמנו 4 ארוחות בודדות ולא 2 זוגיות. גם בירור עם האחראית לא העלה כלום. חובתם של נותני השירות הנ"ל (המייצגים את המקום) היא להדגיש לאורחים מה ההבדל, ולהמליץ מה כדאי לו להזמין. הופתענו (לרעה) והבטחנו לעצמנו שלא נחזור למקום כזה. מיותר לציין שחגיגות משפחתיות, כגון זאת שקיימנו לפני כשנה וחצי (18 אנשים) במרפסת המסעדה, לא יחזרו. לסיכום - אמליץ לכל מכרי לחפש חלופות אחרות, בנמל או באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 6 ביקורות
בילוי נעים לנוף הנמל
2.8
31/03/13

מלבד טעות של המלצר בעת ההזמנה שעלתה לנו קצת ביוקר... האוכל היה טעים והשירות היה טוב. קיבלנו מנה של קבב אפוי בתנור על מצע תפוחי אדמה בתיבול פיקנטי, והמנה היתה מוצלחת. היה עומס במסעדה... והמנה יצאה באיחור קל. לאור הטעות בהזמנה קיבלנו הנחה של 10 אחוז, מה שנתן לנו לצאת עם טעם טוב יותר. בסהכ היתה חוויה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה